A Renaultok egyáltalán nem sz_rok.A motorjaik legalábbis kiválóak.Ugyanazok a motorok vannak benne mint a Nissanokba mivel egy cég már jó ideje.A japánok meg nem engednének sz_r motort a kocsijaikba.
Nem a Thalia alapján kell megítélni ami egy kontárul összerakott konstrukció.Se formája se ereje.
2012. márc. 20. 17:36
Hasznos számodra ez a válasz?
3/19 anonim válasza:
Azért mert sznob köcsögök, és mindent a név alapján ítélnek meg, meg hogy mi volt 20 éve. Innentől kedve Magyarországon még mindig az megy, hogy a fócvágeny a világ teteje, és persze a japánok (ami már régen európaiak) sosem romlanak el. Na ilyen felfogású emberek közt nehéz lenne megértetni, hogy a franciák ma már semmivel nem rosszabb autók, mint a németek (értsd: a franciák felfejlődtek, a németek meg romlottak). De ne törődj velük! Ezen hozzáállás miatt lehet olyan olcsón jó állapotú francia autókat kapni! Csak nevetni tudok, mikor az egyik szomszéd vesz 3,5 milláért egy 50E Km-t futott Lagunát, míg a másik ugyanennyiért egy 2 évvel öregebb, 150E Km-es Passatot vett, és meggyőződése, hogy az övének mennyivel kevesebb baja lesz, mert az fócvágeny. Hát nem nehéz kitalálni, hogy melyikőjük cserélt kettőstömegű lendkereket 200e Ft körüli pénzért pár hete.
2012. márc. 20. 17:49
Hasznos számodra ez a válasz?
4/19 Napkiraly válasza:
Volt francia kocsim 3 hónapig, túladtam rajta a francba. Gearbox failure vagy mi, aztán ott álltam az úr szélén a trélerre várva. Ja, és nem volt öreg.
2012. márc. 20. 18:52
Hasznos számodra ez a válasz?
5/19 anonim válasza:
szomszédunkban autószervíz van. oda is vittek múltkor egy alig 3 éves pözsót, asszem 607es. se kompjúterrel se mással nem lehetett megállapítani a baját. 3 hétig volt ott, totál szétszedték mindent megvizsgáltak rajta de semmi. végül visszaküldték a gyárba és megállapították hogy javíthatatlan pedig nem volt benne csak 70ezer km. ezt mivel magyarázod???
a citroenekkel amiket hoznak azokkal meg megint csak a baj van. sorra mennek tönkre és mindig trénler hozza őket.
nem azt mondom h csak a német a jó mert a németek közül ott a skoda ami híresen nagy fos hiába a vw motor, és az opelek nagyja is szar. Audi és Mercedes ami nekünk nagyon bejött bár igaz h kell is rá költeni évente 1-2-3szár ezret (pár évesek csak), de valamit valamiért, pl sokkal tartósabbak a motorjaik is és a kaszniról nem is beszélve.
de nem is magyarázom tovább mert aki ilyen elvakultan védi a francia fosokat mint te, egyik előttem író annak hiába írok.
2012. márc. 20. 19:03
Hasznos számodra ez a válasz?
6/19 anonim válasza:
Renault Meganeról tudok beszélni csak. Hát az elektronikájával mindig van valami, hol a belső világítás megy el hol az egyik hátsólámpáé. Az órája is behalt már, azt is megcsináltam. Az elektromos ablakot pont ma csináltam mert a jobb elsőt nem lehetett lehúzni. Ezek eddig mind kontakt hibák voltak. Nem rég lett megcsináltatva az alapjárati motor mert hidegen túráztatta magát az autó. Múlthéten a 2 hátsó ajtó nem akart kinyílni még a belső kis pöcök felhúzására sem. Egyszóval mindig van vele valami gebasz, de legalább a motorja az jó. A váltóban is a szinkrongyűrűk már eléggé elkoptak, pedig "csak" 180 ezer van az autóban. 2-est 30 felett nem lehet neki húzni mert olyat reccsen mint az állat. Azt nem írom hogy a váltó pontatlan mert arról nem tehet, azt a mérnökök szúrták el. Eleinte volt hogy 1-es helyett harmadikba raktam mert olyan közel van egymáshoz. Megszokással már jó. A futóműve és az ülések viszont franciásan kényelmesek. Ja és ha valami nyűgje van azt legalább eddig előre jelezte, kivéve amikor a vízpumpának megszorult a csapágya...
2012. márc. 20. 19:08
Hasznos számodra ez a válasz?
7/19 anonim válasza:
"renault megane coupé" hmm önálló márka ?!?
2012. márc. 20. 20:02
Hasznos számodra ez a válasz?
8/19 anonim válasza:
Ezt úgy írjátok, mintha német autókról nem lehetne olyat hallani, hogy mindenféle elektronikus hibák miatt tréler viszi őket.
Ha egy autóban 180 ezernél szinkronos a váltó, az a felhasználó hibája! Normálisan kéne bánni vele.
2012. márc. 20. 21:21
Hasznos számodra ez a válasz?
9/19 anonim válasza:
Mert a Renaultom amit 5 évesen vettem 120000 kilométerrel a márkakereskedésbe, a megvétel után 1 hét után nem indult. Igen,1.5 dci. Nem az volt a baj hogy átb.sztak,hanem hogy olyan hibája (hibái)volt(voltak) amit állandóan operáltak benne de nem lett jobb.
450 000 Ft ot költöttem rá másfél év alatt,2 márkaszervíz,két villamossági szerelő,2 autószerelő között osztottam szét a gubát. Közben vagy 3 -4 hónapig nem volt kocsim.
Aztán tele lett a bré,becseréltem egy öregebb Fordra. Na,abba eddig olajat meg ablaktekerőt cseréltem benne. + éve van meg.
Soha többé franciát! (Kivéve a sex,pezsgő,saláta.) :)
2012. márc. 20. 21:25
Hasznos számodra ez a válasz?
10/19 anonim válasza:
9 éves Peugeot 206 om van, napi használatba és lekopogom*** soha semmi baja nemvolt, nemhagyott ott sehol.
CSAK SOK EMBER AZ OLAJCSERÉN ÉS A SZŰRŐK CSERÉJÉN AKAR SPOROLNI és csodálkozik hogy nem bír annyit az autó
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!