Így van , nem Neked váltogatni, automa csinálja, de azért abban is van váltó. Van egy kar középen, indulás előtt odahúzod (előválasztó), aztán már csak a pedált kell nyomnod.
2012. febr. 12. 21:39
Hasznos számodra ez a válasz?
2/15 A kérdező kommentje:
És kuplung?
2012. febr. 12. 21:53
3/15 anonim válasza:
az nincs benne
2012. febr. 12. 21:55
Hasznos számodra ez a válasz?
4/15 anonim válasza:
Van benn kiplung, csak nem neked kell kezelned.
2012. febr. 12. 22:33
Hasznos számodra ez a válasz?
5/15 anonim válasza:
A sztenderd automata váltóban így vannak a fokok fentről lefele:
P=parking-parkolás
R=rükverc-hátramenet
N=nothing-üres
D=drive vezetés
2
1
ezt a két utolsót csak akkor használjuk ha csak lépésben tudunk közlekedni.
Véleményem szerint nagyon jó találmány , nem kell a kuplunggal meg a váltással vesződni hanem csak simán menni.
2012. febr. 12. 22:35
Hasznos számodra ez a válasz?
6/15 anonim válasza:
(N=neutral) :)
2012. febr. 12. 22:44
Hasznos számodra ez a válasz?
7/15 anonim válasza:
Kuplung helyett hidrodinamikus nyomatékváltó van, ez igazából fordulatszámtól függően adja át a nyomatékot. Magában a váltóban általában több bolygómű van egymás után kötve, és ezeknek a bolygóműveknek egyes elemeit lefékezve módosul az áttétel. Ebből következik hogy a fogaskerék kapcsolat állandó, így értelemszerűen nem lehet "megszámolni a fogakat a fogaskerekeken" mint a manuális váltónál.
Érteni nem hiszem hogy értetted amit leírtam, nézz utána azoknak amiket nem értesz. Röviden ennyi...
2012. febr. 12. 22:56
Hasznos számodra ez a válasz?
8/15 anonim válasza:
Utolsó, te a CVT váltóról beszélsz, sima automatákra ez nem igaz.
2012. febr. 13. 00:00
Hasznos számodra ez a válasz?
9/15 anonim válasza:
Egyszerű módon megfogalmazva, beszállsz, beinditod az autót, és a váltókarral mindössze annyit állítasz be, hogy előre, hátra szeretnél menni, vagy maradsz helyben (mondom egyszerűen megfogalmazva). Utána pedig amint lelépsz a fékpedálról már mész is előre, pirosnál pedig fékezel...tehát lefullasztani nem bírod.
2012. febr. 13. 00:22
Hasznos számodra ez a válasz?
10/15 anonim válasza:
Csak akkor mozgasd a kart P-ből vagy N-ből ha teljesen áll az autó és a féket is nyomod. Pirosnál D-ben állj a féken, különben megindul az autó. A többit már elmondták :)
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!