Miért van az bunkó magyar szokás, hogy mikor autópályán kamiont vagy más lassabban haladót előzöl mögötted a semmiből 220-al érkező levillog az útról?
Tényleg ilyen nehéz ezt felfogni?
„Akinek nincs olyan személyautója, ami 130-at tud menni az menjen a főutakon, ne erőlködjön a sztrádán.”
Erre írtam, igaz. Tehát, ha az olyan személyautó és vezetője, ami és aki nem tud menni 130-cal a pályán, az ne is menjen fel rá, mert akadályoz, akadályozhat másokat. Ez a lényeg, igaz.
A személyautó miben különbözik ebből a szempontból, minden más járműtől.
Az általam felsoroltak ugyanis nem is mehetnek annyival.
A lassú busz nem gond, csak a lassú személyautó?
Volt korábban egy másik szövegértési gond, amire nem akartam reagálni. Akkor vegyük azt is elő. A figyelmetlenség nem pályafüggő, írom. Erre megkapom, hogy de igen. Hogy is van ez? Van, aki országúton használja a tükröt, indexet, eszét, a pályán meg nem? Ez ügye valami vicc volt?
Te vagy a vicc. Először is arról én beszéltem, nem a másik válaszoló, másodszor is, ki beszélt itt figyelmetlenségről?!
A mazsola tata a stiftben nem azért vág ki eléd 110-el a belsőbe, mert figyelmetlen, hanem mert alkalmatlan. Országúton "jobbára" neki csak a szembeforgalmat kell figyelnie, hiszen azzal nagyot csattanhat, ezért előzés előtt azt figyeli is, pályán meg azt hiszi, hogy ha tőle balra van hely, akkor előzésbe kezdhet.
Ez nem figyelmetlenség. Figyelmetlen én vagyok, amikor mondjuk többszáz előzésből egynél ugyanezt megcsinálom, akkor aztán villantok is egyet bocsánatkérőleg.
én mondhatom nyugaton nagy a vezetési tapasztalatom sőt europában is.
ez azért van ,,mert 1 , lassu vagy és ha meg nézzed felsősáv a gyors autoknak van aki haladni akar!
nyugaton kamion jobbsáv lassu kocsik vagy középen vagy jobb szélen és elözik a kamiont ha kell.
..........
levilognak igen mert igy jellzik menj már félre lassu vagy !
magyarok rosszul értékelik ezt ,pedig nem kénne nekunk soka rossz szokásunk öszintén budapesten 85% valahogyan mindig a belsősáv dugulbe 3 4 sávos egyenesen halado forgalomban. miért?
autopályán amit nyugaton soha ne tegyél mert rendőr nem nézi el azt de pénztárcád sem...jobbrol soha ne elöz meg mást!
magyar surun csinálja pl kb 1 hete győr felé szépen elrepultek mert semi dolga joga nem volt elözni jobbrol!
nálunk az van ukrán román kocsik rendszeresen ha kell ha nem 110 130 kmh beslősáv végig hazáig...miért?jo tudjuk azoknál autosiskola is ugy zajlik mint nekunk meg venni a vonat jegyet.
jo tanács ha köcsög veled legyél te is az: igy elvakit hátulrol semmi gond hátsó ködlámpa a pofájába hidd el észre veszi:) vagy rohadt vagy és rá fékezel kicsit éreze anyádba rakadj ne az én lökháritomba!
A személyautó miben különbözik ebből a szempontból, minden más járműtől.
Abban, hogy a busz, a nyergesvontató meg a platósifa nem jön be a belső sávba, hanem kinn marad a külsőbe - ahol a helye van.
A sztrádán a leges leg veszélyesebb dolog az a fajta barom, aki cammog 110-el a külsőben, mert ott fogyaszt jól a gép, majd mikor utolér egy 90-el menő tempomatos kamiont akkor úgy dönt, hogy ő most megeleőz - természetesen továbbra is 110-el, mert nehogymár mások miatt ő gyorsítson, még a végén 3 ft-nyi benzint elpazarolna. Ilyenkor természetesen se tükörbe nézés, se semmi egyéb, paff ki a balsőbe 110-el és elkezdi előzni a 10 kamionból álló sort egy örökkévalóság alatt.
1 db kamion hossza 18 méter
2 mp követési távolság 90 km/óra esetén 50 méter
10 db kamion 10×18 m + 9×50 m= 630 m
110 km/óra esetén 1 mp alatt megtett út 30,5 m
Az előzés akárhogyan számítom, belül van a fél percen.
A 130-al menőnek 20 mp lenne. 10 másodperc veszteség érte.
Szegényke.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!