Lehet a kocsiba utólag ABS-t, ASR-t és ESP-t szereltetni? Ha igen mik ezeknek a feltételei?
Nekem apósom ilyen isten barma mint a kérdező. Annak is van már minden kacak a buzukijába. De ő már tovább lépet egy szinttel mert a külsejét is "csinosítgatta" a szekérnek. Vett rá ilyen hatoló szerű lökhárítókat. Oszt lefujjatta a hülyéje metál pirosra pedig az ő kocsija meg napszitta piros. Meg vett rá szárnyat merthát az egyezres szívó benzinnek kell a leszorító erő, azt meg fölszerelte popszegecscsel az állatja. Egyszer mondta, hogy menjünk egy kört. Mondom engem aztán nem érdekel magával mit csinál, de engem biztos, hogy nem tesz szégyenbe. Azóta nem szól hozzám. Nem baj. Legalább nem kell hallgatni az agymenéseit a buzukival kapcsolatban. Istenem. Hogy lehet 50 évesen így megmarhuni? Ha nincs neki 5 millió benne a szara akkor egy forintba se.
Én nem nézem le a suzukisokat. Felőlem olyan kocsit vesz mindenki amilyet akar, engem aztán nem érdekel. De hogy a legtöbb suzukis akivel találkoznak nem 100-as az biztos. Az ilyen tuning betyárokkal meg "fejlesztőkkel" az élen!
És had idézzek egyet: Nagyából az eddig beszerelések 1.5-6 milli lehet, most ha ezeket is beszerelem akkor lesz 2 m illetve az autót anno 2 millióért vettem szóval 4 millió lesz összesen,most gondolj bele 4 millióból kapok olyan autót amiben ez mind megvan? Nagyon kétlem esetleg olyat amikben a felsoroltak negyede van benne.
Ebből az utolsó mondat a legjobb. Természetesen 4 millióért nincs hasonlóan sem felszerelt autó! Ez is egyértelmű. :)
Sajnálom az olyan leszűkült látókörüket akik egyszerűen azt nem fogják fel hogy itt nem a suzuki szón van a lényeg, hanem azon hogy 11 éve egyetlen egy balesetem se volt és megbizható a kocsi akkor miért váljak meg tőle? Mellesleg én megint nem kérdeztem hogy ki mennyiért vett autót illetve mikor. Itt egyesekben az a tény se esett le hogy a kocsit nem 1 vagy 2 éve vettem hanem még 2000-ben és akkor igen csak a legjobbak között volt 2 millióért. Ráköltöttem 1.5 milliót igen és szépen megcsináltam,ez olyan mintha valaki házat épít,mást is lehülyéztek azért mert szépen megépíti a házát? Mellesleg a balesetek nagy részében(legalábbis már manapság) nem aza mérvadó hogy milyen kocsi van alattad hanem az hogy nem kell sebeskedni illetve szabálytalankodni, el kell indulni mindenhova időbe és akkor nincs gond.
u.i. : Egyeseknek ahhoz is kevés az esze hogy a kötekedés helyett a kérdésre adja meg a választ.
1. Ne hasonlítsunk már egy 89-es Suzuki modellt egy bármilyen mai új autóhoz, pláne ne egy Mercihez, BMW-hez, Audihoz...stb.
2. Általában, akik legjobban kardoskodnak a Suzuki ellen, azoknak 90%-ban autójuk sincs, de még messziről sem ismerik a Suzukit.
3. Sokak számára még mindig nem világos, hogy a 1,5 millió, az 12 év alatt lett az autóra költve, nem egy összegben, ugyanez vonatkozik a 4 millióra is.
4. A Suzukisok tudják legjobban, hogy nem ez a világ legjobb autója, nem is akar az lenni, de inkább ülök egy 15 éves Suzukiban, ami egy csepp olajat nem eszik, ami fogyasztása elég jó, és fent tudom tartani, bár, jövőre lehet, hogy ez is luxusnak fog számítani.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!