Vélemények az OPEL dízelekről? Elsősorban B vectra és G astra érdekelne.
ha a dizelt normálisan használod akkor semmi baja nem lesz ott van az én 530d és 280 ezer km van benne semmi baja minden gyári benne csak időben van elvíve a kötelező szerviekre( olaj szűrő csere)
Szerintem meg éri dízelt venni
1.7 g atrám isuzu motorral most érte el a 400.000ret, kötelező szervizek, olajcsere 20ezrenként. Azon kívül egyszer volt egy tengelytörés, de az én hibám volt, nem láttam a megváltozott forgalmi rend táblát és bambulva megszokásból vezettem...
A ménes már szétszéledt a motorban, de még mindig szép hangja van...
Tapasztalatom szerint, akik leszólják az asztrát, ők az opelről beszélnek általánosságban, nem pedig az isuzu motoros opelről...
Szép napot Tudom nem mostani téma de én csak most olvasom.
45 éves vagyok 25 éve vezetek 80% diesel-em van volt lesz.!
És sajnos nem igen futja új autóra sőt még 10 évesnél nagyon fiatalabbra sem!
Na de mondhatom hogy a 25 év alatt volt pár kocsim és van tapasztalatom vezetés és vezethetőség kényelem karbatartás szervíz igény ről. (ja mellesleg Teherkocsi sofőr vagyok autószerelő végzettséggel)
Nos az opelekről: volt 3 db 1 benzines 2 db diesel A benzinest hagyjuk is öreg 1.3 as karbis kadet. Aztán Fastra kombi 1.7 td isuzu motor!96 os évjárat.
Csak a jó öreg szlogen opel sosem kop el inkább rohad :DD
Nos ez full igaz! A fogyasztása pofátlanul kevés bárhogy ütöd vágod 5-5,5L/100. , Aztán a futómű kicsit labilis de épp csak annyira hogy érezd de meg szokás után pont bele fér, Karosszéria Hagyjuk ha nem lenne ilyen piszok drága a karosszériás műhely díjai akkor tán még most is a jó öreg opel olajkájha lenne :dD Olaj fogyasztás 300 ezer km felett semmi olajcserétől cseréig semmi !! A motor kényes a hidegen padló gázra de ezen kívül nagyon jó kis gép!
Aztán lett az a jó kis B vectra ő is diesel. 2.2 es a fogyasztása nekem kicsit tűnt soknak a másikhoz képest de nem gáz 6L/100 átlag.A kasztni itt is rozsda fészek sajnos Az opel gyengéje ez! Az olajfogyasztás olaj cserétől olaj cseréig 1 L kérdemén az sok???? Annó a régi szarokban skoda , lada ,stb... meg szokott rutin volt most meg mindenki sír rí mert kell egy kis olajat tenni a motorba 10-15 ezrenként!
Amúgy azt hozzá teszem itt mindenki azzal takarózik mert ha romlik a motor így meg úgy a diesel le eszi a hajad költségbe! Azért kérdezném én az okos emberkéket akik ezt írják: mennyi diesel kocsijuk volt mennyi tapasztalattal hány 100 ezer km mentek le diesellel hogy ilyen műveltek javítás terén???
Azért azt miért nem írják le hogy a dieselhez hozzá sem kell szagolni az olaj csere periódusokon kívül ha ügyelünk rá a benzines ennek ellenére követeli a gyertya cseét kábeleket elosztó fedelet ha szar a benya az injektor pucolást stb... az ingyen van?????
Ja és a többi szervíz a benzinesnél a futómű ugyan úgy romlik vagy nem ??? és annyi az ára mint a dieseles é ugye stb....
A diesel mire ki leheli a lalkét addig hagy a gazdi zsebébe a tankolás árából nem írok nagy számokat de milios összeget a benyához képest persze nem 1 év alatt de ha számolunk egy 10 éves autót az már igen! és kérdem én egy full motor generál ami még a fene tudja mit is tartalmaz mennyibe is van 4-5-6 száz ezer akkor még minig olcsóbba van mint a benyás!!!
Akkor most mi is a felálás????
Nem értem miért nem beszélnek a dieslről így?? meg a benyásról is úgy hogy ezt meg azt kellett a motorra költeni??? mert kell csak sunnyog mindenki! mert még mindig az a közhit hogy a diesel szar öreg füstös traktorés rettentő drága!!! Pedig dehogy ,ez már nem így van! Egy mai új diesel sokkal jobb mint a mai benzines jobb az emisszió kibocsájtása jobb a teljesítménye és ha meg van becsülve az élettartama is jobb!!! ez tény.
Lehet utána olvasni!!!!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!