Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Vélemények az OPEL dízelekről?...

Vélemények az OPEL dízelekről? Elsősorban B vectra és G astra érdekelne.

Figyelt kérdés
Szerette-e akinek ilyen volt? Kb. mennyi volt a fogyasztás, ugyanis az sem egy utolsó szempont. Inkább a 2000-es felé hajlanék, az 1.7-est 68LE-vel egy kombinak szerintem kevés. De javítsatok ki ha nem jól látom.
2011. okt. 23. 19:16
1 2
 11/17 anonim válasza:
Az 1.7TD Isuzu amúgy nem 68 hanem 80LE-s. Nem egy versenyautó, de azért lehet vele haladni (96-os B vectra). Gyorsulási versenyen ne indulj! :) 6 litert eszik. Nekem ilyen van. Az Isuzu nagyon megbízható. Az enyémben 340eKm van elméletileg, de ki tudja tekerték e. Valószínűleg igen, mert Svájcból hozták be, úgyhogy nem tartok elképzelhetetlennek 500eKm-t sem. Hibátlanul működik. Nem füstöl jobban mint bármelyik új dízel. A 2.0TD-ről nem sok jót hallottam. Hosszú lenne mindent leírni. Olvasd el a totalcar népítéletet!
2012. febr. 5. 13:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/17 anonim ***** válasza:
G Astrához létezett 68 lóerős, bár az nem Isuzu volt.
2012. febr. 5. 15:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/17 anonim válasza:
helyesbítek: Nem 80, hanem 82LE 60KW
2012. febr. 17. 12:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/17 anonim válasza:
Nem elég, hogy Opel, még Dízel is... -.- pff.. Az Opel alapból nem egy élmárka, én valami strapabíróbbat néznék a helyedben! Mondjuk Wolksvagen-t vagy Fiat-ot, azok kevésbé szervízigényesek és igen jó autók.
2014. jan. 20. 00:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/17 anonim ***** válasza:

ha a dizelt normálisan használod akkor semmi baja nem lesz ott van az én 530d és 280 ezer km van benne semmi baja minden gyári benne csak időben van elvíve a kötelező szerviekre( olaj szűrő csere)

Szerintem meg éri dízelt venni

2014. ápr. 5. 11:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/17 anonim ***** válasza:

1.7 g atrám isuzu motorral most érte el a 400.000ret, kötelező szervizek, olajcsere 20ezrenként. Azon kívül egyszer volt egy tengelytörés, de az én hibám volt, nem láttam a megváltozott forgalmi rend táblát és bambulva megszokásból vezettem...

A ménes már szétszéledt a motorban, de még mindig szép hangja van...


Tapasztalatom szerint, akik leszólják az asztrát, ők az opelről beszélnek általánosságban, nem pedig az isuzu motoros opelről...

2016. ápr. 20. 13:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/17 anonim válasza:

Szép napot Tudom nem mostani téma de én csak most olvasom.

45 éves vagyok 25 éve vezetek 80% diesel-em van volt lesz.!

És sajnos nem igen futja új autóra sőt még 10 évesnél nagyon fiatalabbra sem!

Na de mondhatom hogy a 25 év alatt volt pár kocsim és van tapasztalatom vezetés és vezethetőség kényelem karbatartás szervíz igény ről. (ja mellesleg Teherkocsi sofőr vagyok autószerelő végzettséggel)


Nos az opelekről: volt 3 db 1 benzines 2 db diesel A benzinest hagyjuk is öreg 1.3 as karbis kadet. Aztán Fastra kombi 1.7 td isuzu motor!96 os évjárat.

Csak a jó öreg szlogen opel sosem kop el inkább rohad :DD


Nos ez full igaz! A fogyasztása pofátlanul kevés bárhogy ütöd vágod 5-5,5L/100. , Aztán a futómű kicsit labilis de épp csak annyira hogy érezd de meg szokás után pont bele fér, Karosszéria Hagyjuk ha nem lenne ilyen piszok drága a karosszériás műhely díjai akkor tán még most is a jó öreg opel olajkájha lenne :dD Olaj fogyasztás 300 ezer km felett semmi olajcserétől cseréig semmi !! A motor kényes a hidegen padló gázra de ezen kívül nagyon jó kis gép!

Aztán lett az a jó kis B vectra ő is diesel. 2.2 es a fogyasztása nekem kicsit tűnt soknak a másikhoz képest de nem gáz 6L/100 átlag.A kasztni itt is rozsda fészek sajnos Az opel gyengéje ez! Az olajfogyasztás olaj cserétől olaj cseréig 1 L kérdemén az sok???? Annó a régi szarokban skoda , lada ,stb... meg szokott rutin volt most meg mindenki sír rí mert kell egy kis olajat tenni a motorba 10-15 ezrenként!

Amúgy azt hozzá teszem itt mindenki azzal takarózik mert ha romlik a motor így meg úgy a diesel le eszi a hajad költségbe! Azért kérdezném én az okos emberkéket akik ezt írják: mennyi diesel kocsijuk volt mennyi tapasztalattal hány 100 ezer km mentek le diesellel hogy ilyen műveltek javítás terén???


Azért azt miért nem írják le hogy a dieselhez hozzá sem kell szagolni az olaj csere periódusokon kívül ha ügyelünk rá a benzines ennek ellenére követeli a gyertya cseét kábeleket elosztó fedelet ha szar a benya az injektor pucolást stb... az ingyen van?????

Ja és a többi szervíz a benzinesnél a futómű ugyan úgy romlik vagy nem ??? és annyi az ára mint a dieseles é ugye stb....

A diesel mire ki leheli a lalkét addig hagy a gazdi zsebébe a tankolás árából nem írok nagy számokat de milios összeget a benyához képest persze nem 1 év alatt de ha számolunk egy 10 éves autót az már igen! és kérdem én egy full motor generál ami még a fene tudja mit is tartalmaz mennyibe is van 4-5-6 száz ezer akkor még minig olcsóbba van mint a benyás!!!


Akkor most mi is a felálás????


Nem értem miért nem beszélnek a dieslről így?? meg a benyásról is úgy hogy ezt meg azt kellett a motorra költeni??? mert kell csak sunnyog mindenki! mert még mindig az a közhit hogy a diesel szar öreg füstös traktorés rettentő drága!!! Pedig dehogy ,ez már nem így van! Egy mai új diesel sokkal jobb mint a mai benzines jobb az emisszió kibocsájtása jobb a teljesítménye és ha meg van becsülve az élettartama is jobb!!! ez tény.


Lehet utána olvasni!!!!

2016. júl. 26. 09:52
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!