Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Vélemények az OPEL dízelekről?...

Vélemények az OPEL dízelekről? Elsősorban B vectra és G astra érdekelne.

Figyelt kérdés
Szerette-e akinek ilyen volt? Kb. mennyi volt a fogyasztás, ugyanis az sem egy utolsó szempont. Inkább a 2000-es felé hajlanék, az 1.7-est 68LE-vel egy kombinak szerintem kevés. De javítsatok ki ha nem jól látom.
2011. okt. 23. 19:16
1 2
 1/17 CactusClone válasza:
Nekem nem volt, de dízelem nem is lesz. Ha új kocsiról van szó, akkor semmiképpen. Ugyan kevesebbet eszik, meg nagyobb a nyomaték, de mennyit tudsz tankolni benzint a dízel többletárából? Normál használat mellett talán 5-8 év alatt jön be az ártöbblet. Az öreg dízelek meg tipikus olajkályhák. Büdösek, füstölnek mint a veszedelem. A dízel motor javítása meg egy horror.
2011. okt. 23. 20:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 anonim ***** válasza:

Én sem dízelt választanék. Főleg nem a 68 lovasat, ami Opel, a többit (1.7DTI, 1.7CDTI) az Isuzu szállította.

Azokat nézd inkább, bár a mai 1.7 literesek (pl. Astra J) sem jutottak el odáig, hogy kulturáltnak lehessen nevezni a motorcsaládot. De legalább aránylag nem hajlamos meghibásodásra.

2011. okt. 24. 02:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/17 anonim ***** válasza:

Elsővel nem tudok egyetérteni, ugyanis főleg akkor éri meg dízelt venni, ha újat veszel, ugyanis ott még nincs olyan probléma, hogy a dízelekben sok a km, tekert az órájuk, stb.

Ha veszel egy új pl. Renault Megane-t, akkor 500e Ft különbség van a dízel és a benzines közt. Mivel 2 literrel kevesebbet eszik, így mai árak mellett ezt a különbséget 60e km-en be is hozza, utána már folyamatosan visszafelé "termeli" a pénzt a benzineshez képest, és ha eladod 180 ezer körül, akkor már kb 1 millával vastagabb vagy a dízellel. És ha normálisan használtad, akkor azok a híres dízel problémák még csak ezután fognak megérkezni, és addig is egy nyomatékosabb, dinamikusabb, használhatóbb autóval közlekedtél, amit többért tudsz eladni, mint a benzines társát!

2011. okt. 24. 19:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/17 anonim ***** válasza:
Éppen bele lehetne kötni, de nem teszem.
2011. okt. 24. 20:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/17 anonim ***** válasza:
Max annyit tudnál belekötni, hogy "dehát sose megyek 180e km-t".
2011. okt. 24. 21:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/17 CactusClone válasza:
Lehet, hogy 500e forint különbségnél reális lehet dízelt választani, de sajnos sok esetben akár a milliós értéket is eléri a különbség. Nekem azzal van bajom, hogy ha megfekszik a turbó, kifekszik a befecskendező szivattyú, nagyon mélyre kell nyúlni a zsebbe. És sajna sokszor nem lehet a garancia torkán lenyomni a javítást. Ha a mai híreket nézzük, a dízel árelőnyének most éppen annyi :(
2011. okt. 24. 22:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/17 anonim ***** válasza:
De ha mondjuk egálban is jön ki a kettő,(ha normális autót veszel, akkor messze nincs erről szó) akkor is egy dízellel jártál, és nem egy szutyok benzinessel! Ha már Megane-ről volt szó: az 1.6-os 100Le-s benzin a poros nyomába nem ér a 90Le-s dízelnek. Sokan sajnos csak a lóerők számát nézik, de ez nagy butaság.
2011. okt. 24. 22:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/17 anonim ***** válasza:

Szutyok benzines? Szippantsál bele néha a dízelfüstbe (persze ne túl mélyen, mert nem tesz jót az egészségnek), aztán nyilatkozz. A gyalogosok szívják eleget.

Könnyű úgy olcsónak lenni hogy a regisztrációs adó azonos méretű motor esetén többnyire a dízelnek kedvez, de nem hiszem hogy egy 1,6 literes 100 lovas motor lenne a mérce ebben a kategóriában. Akkor legyen inkább az 1.4 TCe, annak poros nyomába sem ér az a dízel.

Lehet hogy az üzemanyagköltség jelenleg kevesebb egy dízel esetében, de ne vegyél rá mérget, hogy ez tartósan így is marad. Most már olcsóbb lesz a benzin, mint a gázolaj, és a különbség csak nőni fog. Egy benzines pedig még mindig olcsóbb a szervizben, mint egy dízel.

Arról nem is beszélve hogy az újabb károsanyag-kibocsátási normáknak elég nehéz megfeleltetni a dízelmotorokat, nem is lesznek olcsóak.

2011. okt. 25. 00:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/17 anonim ***** válasza:
Az 1.4 Tce-nek honnan tudod, hogy kisebbek a fenntartási költségei? Kipróbálta már bárki is, hogy mi történik egy kis kis benzines turbós motorral 150-200e km-nél?
2011. okt. 25. 16:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/17 anonim ***** válasza:
Az enyém egy Astra G 1.7 cdti 80 lóerővel.Most van benne 116000 km,eddig csak egy főtengely jeladót kellett cserélni és egyszer kitisztítani az EGR szelepet.Olajat nem fogyasztja,igaz én az előírással ellentétben nem 30 ezrenként cserélek olajat,hanem 15ezernél.A fogyasztásom átlag 5 liter,nem kell ehhez semmi odafigyelés sem,a rekordom tankolástól tankolásig 1080 km,50 literes tankkal.Igazából hiányzik belőle a hatodik sebesség,mert autópályán már sokat forog a motor,150-nél 3500-at.Az ereje elégnek mondható,bár nyilván nem egy sport autó.De szerintem elég egy kombinak ez a motor.
2011. nov. 24. 10:34
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!