Hozzáértők, melyik autót válasszam, link?
Szüleimtől fogom kapni, de nem tudok dönteni, pláne, hogy én műszakilag annyira nem vagyok a toppon. Még mielőtt nekem estek, nem azért kapom, mert elfingottam magam. Annál sokkal többrétűbb a dolog.:)
Mondjuk most a vw-t elég sokan szidják, és ahogy látom eléggé lecsúszott a ranglistán!
Ezt a két autót választottuk, de szívesen meghallgatok más tanácsot is, másfajta autóról.
24N
Amúgy ez a Scirocco nem a legendás Scirocco vonalat viszi.
Ez egy sokkal inkább kicsit (leginkább csak) formailag átgyúrt bár kétségtelenül szép és egyedi formájú Golf. ;)
Ami durva hogy megnéztem a Civikel azonos felszereltség esetén három millióval drágább. Túl van árazva az egyedisége. És az extrák kihagyásával meg már jobban szívnád a fogad, mintsem hogy az egyediség kárpótolna.
Tehát én a Civiket ajánlom. Pedig VW fan vagyok, és a japán autóból nekem a Toyota az etalon.
nekem nem igazán jönnek be a mercik:S
Hát nem tudom nagyon vacillálok, pláne, hogy én nem is nagyon értek hozzá, nem tudom melyikkel milyen szempontból járnék jobban. Hiába megyek be a szalonba, mindegyik a saját márkáját fogja favorizálni, és meggyőzni róla, hogy a lehető legjobb választás.:D
Vagy lehet, hogy egy autószerelővel kellene beszélnem. Bár ez lehet megint hülyeség.
Új autó vásárlásánál úgyis a legfontosabb dolog az emócionális választás. Akkora különbség nincs az egyes kategóriákban, hogy az ésszerűség vezéreljen valakit. Valkinek Citroen C4 jön be, valakinek az Alfa Gulietta, valakinek a Honda Civic. De egy vérbeli Alfa rajongónak ecsetelheted a Honda motor korszerűségét...
Válaszd azt amelyik jobban tetszik..
Hát előző kettő ti is csak képen látatok új autót. ;)
Ismerősöm vadónat új ~2002-es Peugeot 607-ese első éveben egy tucatszor lett trélerezve. Mert megállt. Ez egy japán vagy német autóval messze a képtelenség határán túl van. Francia autónál meg a kőkemény realitás.
Így ajálgassunk másnak autót, hogy az egyedi kivételesen hasonló színtő autókat vegyük max. még sorba! Mert ha valaki saját meggyőződésből és vágyából válla be egy francia, olasz vagy még inkább egy angol autót az már az ő dolga. De más micsodájával ne verjük a csalánt.
A Volvo ára rohamosan esik, mert szét esik. Haveromnak volt S80-asa.
Hát igen sok jó autó és sok sz@r is van a társaságomban.
A Honda eddigi szériáiban szinte összesen a Suzukival azonos tulajdonság a vékony karószéria elemek voltak problémások azon túl ami a kortárs összes típus jellemezte.
16:31,
te meg még képről sem, csak meséltek neked róla.
Nagynéném vadiúj Toyota Yaris-a 500km után találkozott trailerrel, pedig japán autó.
A magyarországi Mercedes képviselet előtt pedig egy "szerencsés" új ML tulajdonos tüntetett, mert autója gyári hibás volt, a Mercedes képviselete meg nem akarta először elfogadni, és hosszú bírósági hercehurca után pedig a tulajnak adtak igazat.
Nekem pedig Volvo 460-asom volt 90 ezerrel az órában vettem, legalább a duplája volt benne. Én tettem bele még 280.000 km, legkomolyabb és egyetlen hibája egy injektorszelep cserélése volt, munkadíjjal 35.000 ft... és csak az olajat, üa. szűrőt , légszűrőt és 3x vezérműszíjjat cseréltem rajta és 1x (!) a gyertyáit és egyszer az aksit. Tehát ez a Volvo nálam a tökéletesen igénytelen autó kategóriáját ütötte meg. 370e km-el az órájában tiszta lelkiismerettel adtam el munkatársamnak 2 évvel ezelőtt. Azóta jár vele, és mondja, hogy ilyen jó vételt még nem csinált.
Érdekes.. az én Volvóm nincs szétesős állapotban még 14 évesen sem.
És én meg simán bevállalnám bármelyik új Lotust az angolok közül... csak, mert kell nekem.
Nem a lényeget olvastad "első éveben ->egy tucatszor<- lett trélerezve". Érted? "->egy tucatszor<-"
Ja és ha Volvoról van szó már bocsáss meg, nekem nem a 240, 740 vagy 460 jut eszembe! Sőt nem is arra hivatkozom. Főleg nem új autó vásárlónak. Mivel azok a modelleket több tulajdonos és műszaki "generáció" váltással ezelőttiek.
Most de vicces voltál. És egy Toyota Yaris-sal És egy csak látott ML mercivel azt hiszed kompetensebb vagy a témában.
Tudod az van hogy én nem vagyok jól eleresztve. De sok jó ismerősöm van. És sok új és használt autó volt már a kezem alatt is.
A Mercedes és BMW legenda tényleg a harmincas évekből maradt itt, amikor mi utoljára vehetünk a rendszerváltás előtt szabadon nyugati autót. És az tény hogy a harmincas években a Mercedes és BMW a két legmodernebb és legmegbízhatóbb autó volt. Ma BMW a német autók közt csak az Opelt veri megbízhatóságban. Erről sok tulajdonos be is számol nekem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!