Simson, vagy robogó?
Most nézem , millió ilyen robogó VS simo kérdés van itt fent már. Nem tudom melyikbe írtam... De kifejtem csak a kedvetekért. Na de ne robogóval hanem egy típussal: Simson VS Aerox pl.
Kezdjük a sokat emlegetett olaj keveréssel. Bárki ki tudja számolni , hogy mennyi olaj kell a benzinhez 1:50es keverékhez, de ki a fene akarja cipelni magával az olajat és tankoláskor öntözgetni, főleg , h pontosan pl 1dl legyen. Nem egyszerűbb, hogy egy tartályba egyszer felöntöd és jéé 1500km-ig ez a gond letudva. De pl honnan tudod,hogy simsonban mennyi a benzined? Lötyögteted? Vagy hú már tartalékra kellett tenni juhéé megyek tankolni? Én jobban szeretem , ha a műszerfalon látom pontosan. De ha már benzincsap? NEm jobb ha teljesen magától nyit ki, majd leállítás után elzárja, h véletlenül se folyón ki benzin? De akár nézhetjük a simo réz úszóját ami elég sokszor beázik és elmegy a benzin levegő keverék aránya, gagyi robogóban ez műanyag és sosincs baja. Önindító? Tudom simonál vagány berúgni mégis inkább betolni szokták. Gagyi robogón berúgható de ki rugná be ha elég egy gombot nyomni. Simsonban hengerbe megy a keverék, aeroxnál a forgattyúsházba és membrán által. Ez sokkal jobb hatásfokú. Simson gyújtás szarakodik,beég a megszakító, beköpi a gyertyát? Na ilyen aeroxal sosincs, éljen a CDI. Kedvenc simsonos gyakorikérdéses barátom kedvence a küllős kerék, ami nagyon jó, mert eltörik egy, hopp ha nem cseréled gyorsan végig törik mind, persze ilyenkor a belső is sérülhet. De ha már belső, Simson kereke kidurran hopp full lapos, aeroxnál szépen lassan leenged, simán eljutsz vele még egy gumishoz/kútra (éljen a tömlő nélküli gumi. Igaz, simonak 16" a kereke, aeroxnak meg 13" de mégis stabilabban fut egy aerox. Akkor sluszkulcs, láttál te már simson sluszkulcsot?? Mi az a gagyi izé :D . Meg simson egy szerelőképző, mindig baja lesz. Jó alkatrész pedig alig van hozzá, leginkább csak kinai szarok. ÉS valahogy mindig koszos lesz az ember rajta. Váltás meg nem élvezetes rajta mivel alig megy, és váltás inkább játék rajta, de messze nem az mint egy MOTORNÁL! Mivel simo is csak egy segédmotorkerékpár libakergetőnek öreg bácsiknak. De jó az vidékre... De mondom van A kategóriám, tudok váltani sőt , olaj keverés arányát is tudom... De a Simo nem motor. Robogónak meg gagyi, ezért még robogó se...
A válasz megírásának időpontja: tegnap 23:33
Nyugi nekem nem kell mondanod semmit. Nekem az első motorom simson volt semmi baj vele mai napig, ismerem egész jól. De most ha megtudna venni pl egy DT-t akkor miért ne azt venné? Jó a simson-t felújítani kompletten 20ezer... na és? Ha anno tehettem volna akkor én is valami "különlegesebb" gépet vettem volna :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!