Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Alfa Romeo 147 vélemények?

Alfa Romeo 147 vélemények?

Figyelt kérdés
A 147-est is olyan drága fentartani mint pl a 156-ost?
2011. júl. 22. 11:46
1 2 3
 21/28 A kérdező kommentje:
És évente kb mennyit kell rá költened átlagban?
2011. júl. 26. 11:24
 22/28 anonim ***** válasza:
100%

Változó. Idén sokat, mert közeledünk a 100.000 km-hez, és megérett egy kuplungcsere, meg a vezérlést is felújítottuk (vezérműszíj, feszítőgörgők, vízpumpa). Továbbá ha már nekiálltam, megcsináltattam a futóművet is, ugyanis az évek alatt elfosta magát szegény, de mondom, ilyen gyalázatos utak mellett én nem tudok ezért haragudni rá. Más kérdés, hogy a kiadás akkoris kiadás.


A kuplung volt egy 50-es bele, a vezérléshez a készlet meg kb. 100, pontosan nem tudom már. De ezeket elég ritkán kell cserélni, ugyebár, még ha relative sokat is mész, akkor is sok éves ciklusban.


A másik: elfosta magát a klímám is, ez sajnos az előző tulaj sara. Amikor feltöltette, nem rakott bele olajat, csak gázt, pedig az autós klímába olaj is kell, és ezzel nagyon sokan nincsenek tisztában (pl. mert sima klímáshoz viszik, nem autóklímáshoz). Na ennek következtében cserés volt a kompresszor (bontva, akciósan egy 20as) plussz újra fel kellett töltetni (az meg 10en akármennyi volt).


Most még cserés lesz a termosztátom, de az régóta rossz már, és a csere után várhatóan hosszú évekig nem lesz gond ezzel sem, az szintén egy 20-as.


Amint látod, van vele kiadás. Bár ez most egy ilyen év, illetve hosszabb útra készülünk nyaralni, ezért csináltatok meg rajta mindent nagy gonddal...Tavaly pl. olaj + szűrőcserén szinte semmit nem költöttem rá, talán egy elromlott elektromos ablakemelő volt csak, szal a tankoláson kívül egész évben kb egy 20-30 ezer volt amit rá kellett költeni.

Továbbá szvsz egy kis híján 15 éves kocsinál ezek teljesen elfogadható dolgok. Számomra azok, legalábbis.

2011. júl. 26. 11:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/28 anonim ***** válasza:
100%
Bármit veszel, a márkaszervizeket nagy ívben kerüld el!!
2011. júl. 26. 13:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/28 anonim ***** válasza:
100%
Az utolsó jol mondja :)
2011. júl. 26. 15:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/28 anonim ***** válasza:
31%

Amit leírt az "Alfa-őrült", abból is láthatod, hogy nem a te zsebednek való egy ilyen romhalmaz !!


Nekem egy 16 éves diesel Mercim van, de összesen nem költöttem rá másfél évtized alatt ennyit, mint egy év alatt a fenti Alfás fan!!

2011. júl. 27. 15:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/28 anonim ***** válasza:

A regebbi diesel mercik motorikusan nagyon jok, kimennek a vilagbol is, csak hogy ahhoz egy jol karbantartott peldany kell, tovabba az autoban nem csak a motor van, mint alkatresz.


Lehet olvasgatni nepiteleteket, hogy hanyan hany szaz ezret / milliot koltenek a "nagyon megbizhato" Mercedeszukre rendszeresen. Vilagosan latszik belole, hogy a Mercedes minden, csak nem jo valasztas. Ujonnan, tobb ev garanciaval esetleg.

2011. júl. 27. 16:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/28 anonim ***** válasza:
Azon meg jot mosolyogtam, h 15 ev alatt nem koltottel ra ennyit. Mondd annak, aki el is hiszi...
2011. júl. 27. 16:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/28 anonim ***** válasza:

"Kb 20-30e. km után feltünt, hogy nagyon morog az autó alól valami, szerel? neki látott csreélni a hajtáslánc elemeket. Kezdte a hardy tárcsákkal, folytatta magával a kardánnal a vége itt is 100 körüli összeg lett. Nem sokat örülhettem, mert miután jó lett a hajtáslánc feltünt a difi zugása ami 20ezer km megtétele után kezdett egyre idegesít?bb lenni, csere Németo.-ból beimportált új - 200e -, immár a hajtás rendben volt, csak nekem kezdett el fogyni a türelmem. A motorral nem volt semmi baj, leszámítva a szokásos dolgok cseréjén- izzítógyertya, porlasztók - 200ezer km környékén -, de a hidraulikus szelepemel?k közül egy-kett? még nem ritkán melegen is ketyegett, ezért mester úr javalta a cserét, 100e. meg is állt. Akkor már elvesztettem a márkába vetett hitemet, amit tovább tetézett, hogy az autó vezet?ülése egyszer?en nem volt elég tartós egy ilkyen szint? márkához, 200ezer km. után az alja nem volt vízszintesen, midig lecsúsztam róla, holoo a vételkor még jó állapotban vettem - durván egy évet és 30-40e. km-et bírt ki alattam még. Sikerült egy bontottat kapni ugyanolyan színben, arra lett kicsrélve.

230e km után a váltót kellett javítani, el?tte az önindítót, majd rám 20e. km-el a generátort szénkefézni, ill. a tet?ablak motort cserélni ami egyszer?en úgymaradt egy kinyitás után.

Ezenkívül természetesen cseréltek egy csomó minden mást is, vízpumpa, kerékcsapágyak stb., de ezek általában indokolhatóak lennének ekkora futásteljesítménynél."



NYILVAN minden markanal lehet ilyeneket is, meg dicseret is olvasni, csak az a gond, hogy te az egyszem kis autodbol indulsz ki, es az alapjan romhalmazozol le mas autokat. Ennyire futja, ugy latszik :)

2011. júl. 27. 16:06
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!