Ha annyira rosszak a francia autók mint ahogy mondják akkor miért van belőlük olyan sok az utakon?
Itt is és a totalcar népítéletben is olvastam hogy elektronikus hibák a jellemzők, de van ezeken kívül más apróbb, de annál bosszantóbb gond is. A Renault Megane I-ről sok rosszat hallottam,pl hogy az index nem működött rendesen, mégis sok mindenki jár olyan kocsival.
A Scenicről se túl sok jót olvastam, volt aki azt írta hogy mindig attól félt hogy mikor gyullad ki a szervízlámpa, mégis sok Scenic tulaj van.
Egy kis nyelvtan: " nem tartják".
Olyan szó nincsen, hogy "tartsák". Bocs, csak kicsit bántotta a fülem :)
A francia autókat két részre szedném: felsőbb kategória és alsó.
A felsőbb kategóriájú kocsik ára elég borsos, és akinek már annyi pénze van, az inkább vesz valami nem franciát az előítélet miatt. Így igazából sosem fogjuk megtudni milyenek is a drágább francia kocsik, mert arányban mindig is kevés lesz.
Alsó kategória:
Nem nagy titok, hogy ár érték arányban talán a francia autók a legolcsóbbak. Olyan árakért el lehet hozni, akár már közepes felszereltséggel, amennyiért más autót nem. Még egy suzuki is drágább ugyanolyan felszereltséggel (most tekintsünk el a legújabb swift irreális túlárazásától).
Szóval kis pénzből ha autót akarsz venni, rövid úton oda fogsz lyukadni, hogy francia.
Viszont ahogy előttem is írták, ezeknek azért kell a törődés. Viszont pont azok akik még az ablakmosó folyadékon is spórolnak nem fognak törődni a kocsijukkal. Sem igényük, sem pénzük nincsen rá.
Így aztán belekerültünk egy olyan 22-es csapdájába, hogy az autó az átlagnál több törődést igényelne, viszont pont hogy az átlagnál kevesebb törődést kap (30e km után olajcsere ismerős?).
A másik dolog pedig, hogy mindent arányaiban kell néznünk. Amikor azt mondjuk hogy a "francia kocsik szarok" meg "sokat láttam szervízben" akkor mindig elfelejtük hozzátenni azt az igencsak fontos tényezőt, hogy mégis mennyi autóból? Nagyon nem mindegy hogy mondjuk az Mo-n eladott 10.000 Thaliából lát valaki mondjuk 100-at szervízben vagy az Mo-n eladott 5.000 Toyota corollából 1000-et (most ezek csak példák voltak).
Sok thalia van, nyílván több is fog a szervízbe kikötni. A másik hogy a francia autókra sok tulaj eleve nem vigyáz, mondván "csak egy szar francia" és ütik vágják szó szerint.
Én nem vagyok nagy autoguru, nincs szervízes tapasztalatom, viszont Thalian tanultam vezetni, és nagyon szerettem.
Az oktatómnak voltak gondjai a kocsival, de azért pár év alatt beletekert pár száz ezer km-t, ugyanis a kocsi reggel 6-tól este 21-ig folyamatosan (szó szerint leállítás nélkül!) megy minden nap, hétvégén is, többen használják, családi kocsi is, stb... Ez tehát már túlmutat egy átlagos használaton (nyílván hiszen oktató kocsiról beszélünk), és ehhez képest viszont már szerintem nem volt olyan sok baja a kocsinak.
Nekem is francia verdám van.Renault Clio 2001.
Annyi baja van,hogy beázott az autó
Nem jó az elakadásjelző
Nem működik a jobboldali ablakemelő
Néha nem jó az önindító
Más baja nincs,ennyi meg böven belefér,mert ezek nem zavarnak
De családban van két 2008,2010es passat mind a kettő már hagyott cserben a sztráda közepén
Ugyan én is elmondhatom,hogy vannak hibái a renaultoknak,francia verdáknak,node egy opel meg egy ford is pénzigényes.
„Olyan szó nincsen, hogy "tartsák".”
Dehogy nincs!
Tartsam, tartsd, tartsa, tartsuk, tartsátok, tartsák.
Többes szám harmadik személy, felszólító mód. ;)
Személyes tapasztalat!
Nekem a második francia autóm van (Renault), de egyikkel sem volt komolyabb bajom soha. Az igaz, hogy én mindent mindig időben cserélek (szíjak, szűrők, olaj, stb), és nem tankolok bele pancsolt naftát...
Hogy mért van abból a sok szemétből olyan sok?
Kérdezzetek meg egy nőt, hogy ránézésre meiket választaná.
Egyébként volt alattam francia, azt leszámítva, hogy 3 hétből 2öt szerelőnél volt, a méreteim miatt totál kényelmetlen, és gyászosan katasztrófálisak voltak a fékek.
Nah ezt leszámítva jó. Nem az enyém volt, franciába mégegyszer csak akkor ülnék, ha fizetnének érte.
Hameg a gazdagabb nemzetek autóválasztásáról van szó, akkor London: 10 autóból 2 Toyota, ebből egy Prius, a másik jó esélyel 99 es Avensis, 1 Lexus.
Gazdag vidékeken pedig több a Lexus mint három másik márka együtt.
Fos franciákat alíg látni, Ferrari, Porsche, nagyon megy, emellett Voxhall féle gennyel van tele az átlag nép.
Az arabok pedig tipikusan kis Nissanokkal nyomják.
Kedvenc udvarom volt: 2 totál fullos legnagyobb Lexus yep,
egy Yaris, egy oldsmobil, és egy francia kis doboz.
Az úgymond átlag vidéken nincs olyan utca, ahol ne lenne egy háztartás, ahol nincs 2 Prius.
A precíz német nép, egy kicsiny társaságát nézzétek meg miután kimennek egy mekiból, csatatér marad utánnuk.
Kedves Utolsó!
Csak a kiváncsiság kedvéért:
Amikor 3 hétből két hetet szerelőnél volt, pontosan milyen hibákkal? Felsorolnál egy párat? Milyen típus volt?
Köszi
Lássuk:
A volt egy féktárcsa cserének, a gyújtás kapcsoló elszált, annak a helyére kapcsolót szereltünk, emellett behalt az indító motor, beadta a kulcsot a hűtés/fűtés is.
A motor hibáira nem emlékszek pontosan, a motor teret ezalatt "csak" kétszer kellett üresre kipakolni, mondanám, hogy megkérdem a tulajt, hogy mien hibákra emlékszik még mielött feldarabolta, és eladta a méhben, de finamon szólva se vagyunk jóban.
A radio azthiszem végig működött, más ienre nem emlékszek.
Valami még a váltóval volt egyszer, de azthiszem nagyjából ennyi.
További "előnyök", hogy totálisan más szerszámok kellenek hozzá mint a többi autóhoz. Finoman szólva is gyász.
Nálam itt kezdődik a francia autó tapasztalat.
C15 ös volt a kis genya.
1.0 ás motor pedig büntetett olyan erős volt, mindaddig amíg nemjött egy emelkedő, vagy nemkellett egy földúton átmásznia egy 5 centis huppanon. Még gondolkodok, hátha beugrik valami.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!