Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Ha annyira rosszak a francia...

Ha annyira rosszak a francia autók mint ahogy mondják akkor miért van belőlük olyan sok az utakon?

Figyelt kérdés

Itt is és a totalcar népítéletben is olvastam hogy elektronikus hibák a jellemzők, de van ezeken kívül más apróbb, de annál bosszantóbb gond is. A Renault Megane I-ről sok rosszat hallottam,pl hogy az index nem működött rendesen, mégis sok mindenki jár olyan kocsival.

A Scenicről se túl sok jót olvastam, volt aki azt írta hogy mindig attól félt hogy mikor gyullad ki a szervízlámpa, mégis sok Scenic tulaj van.


2011. máj. 13. 21:17
1 2 3
 1/24 anonim ***** válasza:
Anyámnak most Scenice van, előtte Megane I volt, de egyiknek se volt semmi komolyabb baja. A Meganeél nálunk is előjött ez az indexes történet, mikor ki lett téve az index, leállt az autó, de egy szerelő babrált vele valamit, és még utánna 2évig elment, míg el nem adta, de valószínű még mindig úgy megy. Ami egy kicsit komolyabb gondunk vele, h a hátsó íveken, és a küszöb végén megjelent a rozsda mindkettőnél. A Scenicel am még semmi elektronikai, és semilyen gondunk nem volt, bár tény h ~200e km van benne, és végig vezetett szervízkönyves...
2011. máj. 13. 21:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/24 anonim ***** válasza:
24%
Mert becsapja az embereket a kinézetük és a kényelmességük. Ezek vitathatatlan erényei a Francia autóknak. De ezzel vége is. A hibák majd csak ezután jönnek. Én német párti vagyok, most egy VW PHAETONOM van, 60 ezer km - t mentem vele eddig, és semmi hiba nem volt még. Azt , hogy 100 ezer km után mik lehetnek esetleg amik előjöhetnek, azt sose fogom megtapasztalni, mert 3 évente lecserélem mindegyiket, addig meg nem érek el ennyi kilométert. Van ismerősöm nem egy akik vettek Francia autót, ráadásul újonnan, és havonta a szervizt látogatják. És nem azért mert ott dolgoznak..........
2011. máj. 13. 21:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/24 anonim ***** válasza:
Ha valakinek azt mondják hogy a német autók rosszak akkor mivel tud védekezni? Német precizitás meg a német mérnöki fejlettség, satöbbi. A svéd autóknál híres a svéd acél. Az orosz kocsik elnyűhetetlenek. A japánoknál a magas színvonalú technika. A franciáknak (és az olaszoknak) nincsennek ilyen "ütőkártyáik", de ez nem azt jelenti hogy ők rossz autókat gyártanának (sőt...), a közhelyek egy idő után egyre gerjednek, arra senki nem figyel fel ha egy autó hibátlanul működik, csak az tűnik fel az embereknek ha elromlik. Egyébként visszatérve az eredeti témára én több VW Passatot és Sharant szoktam látni az út szélén mint mondjuk Méganet vagy Scenicet, de hát ez ugye már csak személyes tapasztalat...
2011. máj. 13. 21:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/24 anonim ***** válasza:
0%

azért mert vitathatatlanul szépek (már amelyik), kényelmesek, illetve szerintem mi igencsak árérzékenyek vagyunk, tehát ez is legalább olyan fontos szempont.


Amúgy szarok, sosem kéne, inkább adtam/adnék x+500ezret egy VW-ért, Ford-ért.

2011. máj. 13. 21:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/24 anonim ***** válasza:
Amióta az eszemet tudom csak Renault-k voltak a családban. Több clio, laguna. Semmi extra bajuk nem volt szal sosem értettem mi ez a fúj francia autó mánia.
2011. máj. 13. 21:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/24 anonim ***** válasza:

Mint láthattad, kaptál hideget-meleget a francia autókról. Íme az igazság:

Nem a francia autók rosszak, a francia autók tulajdonosai rosszak. Az a helyzet, hogy ezeket az autókat úgy tervezték meg, hogy X km után viszed a szervízbe, kötelező átvizsgálásra, karbantartásra. A magyar ember ezt hajlamos elfelejteni, hiszen "nincs ennek semmi baja, ráér elvinni". A francia autók többségének ez nem tetszik, hiszen nem erre tervezték őket. Jó tulajdonosnál, nem rosszabb egy francia autó, mint egy német csoda.

2011. máj. 13. 22:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/24 anonim ***** válasza:
0%
Jó szöveg.........Ezek szerint a Franciák nem a vevőért vannak, hanem x összeget szeretnének a szervizekért minden hónapban. Bár a Phaeton árában lehet hogy már ez is benne van eredetileg, ezért is csinálják meg precízen. Be is tenné a kaput ha egy 30 millás autót havonta szervizeltetni kellene.
2011. máj. 13. 22:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/24 anonim ***** válasza:
kolopele,a 30 millás autóddal és a német kocsik fenségéről.Nem te írtad hogy valami X6 BMW-d volt és minden hónapban szervizben voltál vele?Azt nem értem,hogy ha olyan szarok azok a francia autók,miért van itt Németországban olyan sok Renault,Citroen,Peugeot.Azért a pénzért,vagy talán egy nagyon picivel drágábban már kapsz német autót is.S a német nem tartaná,ha olyan rossz lenne,annyi problémával.Mégis ennek az igényes,precíz népnek jó,nekünk meg csak a japán vagy német az "autó"...
2011. máj. 13. 22:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/24 anonim ***** válasza:
100%

„Ha annyira rosszak a francia autók mint ahogy mondják akkor miért van belőlük olyan sok az utakon?”

Először a régi hagyománynak számító francia-magyar barátságra gondoltam, aztán rájöttem hogy az nem is létezik! :D


Viccet félretéve, egyfelől az átlagember keveset tud a márkák megbízhatóságáról, másfelől az újabb francia autók egyáltalán nem számítanak megbízhatatlannak, meg merném kockáztatni hogy jobbak az átlagnál.

A régiekkel azért akadt probléma, szóval azért van alapja a dolognak. Hozzáteszem az akkori Mercedesek sem a megbízhatóságukról voltak híresek, és a Toyotánál is volt botrány az utóbbi időben (most hogy ezt ki hogy értékeli az nyilván más kérdés), csak hogy példákat mondjak.


Egyébként nálam ez olyan kérdés, hogy nyilván egy bizonyos szintű üzembiztonságot elvárok, de nem a statisztikák alapján választok autót, mert nálam ez nem elsődleges szempont, még csak nem is másodlagos.

2011. máj. 13. 23:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/24 anonim ***** válasza:
Ma 22:47 - nek: A BMW X 6 valóban nagyon gáz volt. Ők ott tartanak hogy azt hiszik ha rábiggyesztik az autóra az emblémájukat bármit megtehetnek. A VW viszont tartja a színvonalát, olvass el akárhol egy tesztet vagy véleményt akár a kisebb autóikról is, hogy ne ragadjunk le kizárólag a Phaetonnál. Tudod, nekem a meglátásom, és a sok ismerősöm, szerelők által hallott tapasztalatok mondatják azt velem, hogy a Francia autókkal sok a baj. Persze itt most nem hatalmas hibákról van szó, inkább kicsi és bosszantókról, ami miatt leáll az egész elektronika, és nem tudsz tovább menni. Akár a BMW - nél. És mint mondtam, nem nehéz egy Francia autóba beleszeretni ha meglátod, ezzel szerintem a németek is így vannak. Olyanok, mint a legjobb nők a világon. Kívülről kívánod, de ha megkóstoltad, lehet hogy csalódsz.
2011. máj. 13. 23:09
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!