LPG gáz. Annyira beszélik, hogy drága a benzin. De nem
esik szó az LPG gázrol. Miért nem hallani arrol, hogy
esetleg megéri beszerelni, stb? Etanolt favorizálják. De
miért?
Kimondtad a lényeget te f@sz !
GYÁRI GÁZÜZEMŰ TOYOTA !!!!!!!
Nem utólagos belekókányolt LPG. AMI UTÓLAGOS,sosem lesz még csak megközelítőleg sem olyan,mint a gyári.
Konkrétan nem azzal van gond,hogy gázüzemű vagy sem,mert a gázt a bolond is be tudja építeni az autóba,viszont normálisan behangolni csak szakember képes amiből nem sok van.
UI. Azért egy személyautót ne hasonlítsunk már össze egy gázüzemű targoncával,mivel mindkettőnek erősen eltér a funkciójuk. Ne keverjük már össze Gizikét és a gőzekével...
2011. ápr. 9. 11:30
Hasznos számodra ez a válasz?
22/29 anonim válasza:
Az utólagos átalakító szett tartalmazza az alkatrészeket és a tökéletes működéshez szükséges beállítási paramétereket. Az alkatrészgyártók minden típuú autón el végzik az átalakítást és tesztelik a gáz üzemet. Egyépként a gáz üzem követelménye hogy az jármű menettülajdonsága közel a benzinesé legyen, és az átalakításnál figyelembe kell venni, hogy az eredeti alkatrészeket úgy lehessen cserélni, hogy a gáz alkatrészeit ne keljen megbontani. Szerény véleményem szerint akár buher akár nem a hibrid után a leg gazdaságosabb jelen pillanatban. Egyépként amit mértem autót az is 'buher'
2011. ápr. 9. 12:55
Hasznos számodra ez a válasz?
23/29 anonim válasza:
Plussz egy kis érdekesség. 2 napja voltam konzultálni a tanáromnál. Előttem egy diák az etanol benzin összehasonlítását írta. Két autót mért fékpadon, mindkét autónál teljesítmény és nyomaték csökkenés jelentkezett. Nem részletezem. Lehet hogy valamit elcseszhettek, de kétszer mérték és mindkétszer az az eredmény jött ki. A tanár is értetlenül nézte az eredmény mivel a GreenPower cég teljesíménynövekedésről áradozik. Nem rábeszélni akarok senkit a gázra, nekem sem gázos az autóm, mivel az egyetem mellet sajnos arra nem telik, de ha nem változik a benzin ára amire elég csekély az esély akkor biztos hogy gázos lesz.
2011. ápr. 9. 13:28
Hasznos számodra ez a válasz?
24/29 A kérdező kommentje:
rendesen fórum lett a kérdésemtől. látom sokakat érint a benzin áremelés
Egy valamit talán nem szabadna elfelejteni !!!
Régi rendszerben,mikor a gáz m3-e 3 Ft volt,szinte mindenki áttért a vegyes tüzelésről a konvektoros fűtésre. Miután kellő létszámmal áttértek az új fűtési rendszerre,folyamatosan emelték a gáz árát máról holnapra úgy,hogy az ember kapkodhatta a fejét.
Egy dolog,hogy most a gáz "még" olcsóbb,de meddig ???????????
Ahogy emelkedett a gázolaj ára is a benzin mellé,egyből mindenki étolajat vett őrült mennyiségekben addig,míg fel nem nyomták 400ft fölé. :D
Ja, arról konkrét tanulmányt még senki sem írt,hogy egy évben konkrétan mennyit is kellene autózni,hogy valamennyire megtérültnek számítson az átalakítás.
2011. ápr. 9. 19:06
Hasznos számodra ez a válasz?
26/29 anonim válasza:
A jövőt nem lehet meg jósolni. Talán igazad lesz, de akkor még a benzin ott maradt. Ezzel az erővel akkor elő kell venni a biciklit. Mint minden a gáz ára is növekedik ugyan úgy mint az E85. A megtérülésről konkrét adatot tudok mondani májosban, mert az még nincs kész. Amikor felmerült az, hogy átalakítjuk a saját kocsinkat akkor durván napi 30km ment az autó, melóba-haza. Plusz 1-2 km átlag, erre számoltunk 8-10 hónapot. Ez úgy gondom nem túl sok km. Egyépként abban egyet értünk, hogy az átalakítás nem olcsó. Természetesen ez csak az alkatrész árára vonatkozik 160-170 e ft. A telejes költsége durván 250 e ft. Persze én könnyen beszélek mert a szlovák határ mellett lakom és kint 50 ft-al kevesebb a gáz. De szerintem az itthoni 220 sem vészes a lassan 400 ft-os benzinhez képest. De ezután költség szinte csak a gáz. E85-nél számolni kell kapásból AC-t tömtéseket , és gyakrabban benzinszűrőcsere, mivel a tankból feloldódó mocsok ott áll meg. És sorolhatnám. Ez mind költség.
2011. ápr. 9. 19:33
Hasznos számodra ez a válasz?
Ebben az országban még a kerékpáradót is képesek volnának kivetni politikusaink ha már nem menne annyira sem a benzin,sem pedig az LPG. Természetesen arra fognák rá mindezt,hogy kerékpározás közben jóval nagyobb a kerékpáros CO2 kibocsájtása,mint kerékpár nélkül. :) Ez az az ország ahol mindent meg lehet tenni . politikusainknak...
2011. ápr. 10. 07:50
Hasznos számodra ez a válasz?
28/29 anonim válasza:
ÉN erre azt mondom hogy nem a benzin a drága hanem a fizetés kicsi.
2012. márc. 15. 18:28
Hasznos számodra ez a válasz?
29/29 Béla Bélaasdasd válasza:
2017 év vége fele update: 200 ft átlagár LPG :DD
2017. nov. 12. 23:30
Hasznos számodra ez a válasz?
Kapcsolódó kérdések: