Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » LPG gáz. Annyira beszélik,...

LPG gáz. Annyira beszélik, hogy drága a benzin. De nem esik szó az LPG gázrol. Miért nem hallani arrol, hogy esetleg megéri beszerelni, stb? Etanolt favorizálják. De miért?

Figyelt kérdés
2011. jan. 8. 18:30
1 2 3
 11/29 anonim ***** válasza:

Ha annyira szuper és egyben biztonságos és magasztal teljes a gázüzem,akkor az autógyártók miért nem így adják el,pontosabban értékesítik autóikat ??????? Mert a lepedővel körbetekert fejűek nem engedik ugye????

A tisztelt előzőleg hozzászóló Toyotás illető már csak azt felejtette el mondani,hogy az idő közbeni járulékos költségeket ami egy gázüzemű autónál elengedhetetlen, nem ő,hanem a főnök szponzorálta ami költségekről persze halovány lilája nincsen!!!

2011. jan. 17. 21:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/29 anonim ***** válasza:
43%
az elöttem szolónak üzzeném hogy tájékozodjon mert ezzel elkerülheti hogy a primitivsége illetve a hozzá nem értése kiderüljön a témában. Először is mivel az céges autóinkért én felelek egyszemélyben van rálátásom a dolgokra nem úgy mint neked aki eddig csak akkor találkozott gázos autóval mikor a zebrán elment előtte. Ami meg a gyártókat illeti, drága barátom el kell mondanom hogy ausztráliában már a 90-es évek eleje óta pl. taxi csak gázos lehet illetve az ottani gyárakból már eleve benzin/gáz üzemmel készülnek. Ami meg eu-t és magyarországot illeti a skodánál lehet gázosan kérni, sőt benzin/földgáz üzemű autók is vannak de mivel az új autó megvásárlásakor kocsitól függően elérheti a 300.000 forintot is. És aki a legolcsóbb kategóriát keresi veszi az nem tudja megengedni magának hogy olyan extrát kérjen ami az autó 10-15%-ás is elérheti. Örül ha azt a ki suzukit kinyögi 10év alatt svájci frankban. Aki meg tele van pénzel az leszarja hogy mennyi a benzin. NA EZT DOLGOZD FEL TE TULOK!
2011. jan. 29. 22:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/29 anonim ***** válasza:
79%
És elmondanám minden "szakértőnek" hogy nem véletlenül tanultak kémiát fizikát az általánosban. Az autógáz hatásfoka 10-15%-al elmarad a benzinétől. A gyengébbek kedvért: Ahoz hogy ugyan azt a teljesitményt elérjük 10-15 százalékkal több gázra van szükség. Például ha 10liter fogyaszt a kocsi akkor gázból +15% = 11.5 liter
2011. jan. 29. 22:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/29 anonim ***** válasza:
43%
Ja és a járulékos költség = 10 évente nyomáspróba a tartályon 10ezerért. köszi
2011. jan. 29. 23:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/29 anonim ***** válasza:
Gázmezőinket mind eladtuk külföldi izraeli befektetőknek s a gázár is hamarosan emelkedni fog,csak megvárják még a benzin üzemű járművek maradék nagy részét átszerelik gázüzeműre. Ez régebben is így volt az átkosban mikor mindenki konvektorosra alakíttatta át otthoni fűtésrendszerét az olcsó gáz miatt,majd folyamatosan jött az emelés. Igen, előző tülök barátom sok minden megtett a Skoda,sok hülyeséget pláne amikor egy közel 16mázsás Oktáviába belerakta az 1.4-es motort. Lóerő/tömeg arány = egy vérszegény autó ami a legtöbb esetben csak erőlködés az életben maradásért. Erre böffentsél valami okosat tülök barátom!
2011. jan. 30. 08:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/29 anonim ***** válasza:
Nem az autógyártók tehetnek arról hogy olyan világban élünk amiben "16mázsás autó 1.4 motorral" rohangál. Azok a primitiv emberek akik olyan jogszabályokat találtak ki (nem csak nállunk,eu-ban is) régen mint például az 1600 köbcentis határ. Ezen a határon felül majdhogynem duplája volt a kötelező, átírási, üzembentatrási költségek. Ezekre léptek a gyártók azzal hogy 1.6 alatti motorokat csináltak. És mivel nem csak a kisautókat keresik, belerakták nagyobb kasznikba a kisebb motorokat. Gondoltak azokra akiknek a méret fontosabb mint a teljesitmény enekik miatt elég az 1.4-es gép. De azokra is gondoltak akik nem szertnének kompromisszumot kötni. Nekik készültek erősebb változatok is, ha jól tudom majdnem 200lóerőig. Csak pénz kell hozzá barátom!
2011. jan. 30. 10:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/29 anonim válasza:
Azért, mert a gáz magasabb hőmérsékleten ég el, mint amire a legtöbb autó tervezve van, így nagyon hamar és gyakran lesz problémás. Ennyire egyszerű.
2011. jan. 31. 15:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/29 anonim ***** válasza:

Hiába a sok ellenérv egy gázüzemű autó átalakításáról,aki csőlátásként nem hallgatva mások jó tanácsaira és csak kizárólag a megspórolást látva szemük előtt,reménytelen a helyzet jó útra téríteni őket.

Az LPG "fanok" csak addig állnak a gázüzem mellett,amíg lassan elő nem jönnek a gáz használata során fellépő kisebb nagyobb meghibásodások,alkatrészcserék. Ilyenkor a legjobb megoldás persze mielőbb túladni a járgányon ugye,ne terheljenek "minket" ezek a költségek.

2011. jan. 31. 19:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/29 anonim válasza:
59%
Üdv mindenkinek. Engem is foglalkoztatott az E85 kérdés, de letettem rólla. Nagyon sokat olvasgattam utánna kérdezősködtem ismerős szakemberektől. Arra a megfontolásra jutottam hogy egy 10 év fölötti autónak már mindegy abba megfelel az E85. Mivel nagy része alkohol a tömítéseket szétmarja és ki nyírja az AC-t. Most végzős fősulis vagyok szakdolgozatom témája a gáz és benzin üzem összehasonlítása. Görgős fékpadon mértünk autót, teljesítmény csökkenése 5 LE gáz üzemben. Ez úgy értendő hogy 140 helyett 135. Ez gyakorlatilag semmi. A fogyasztás 8l helyett 9,5l. Plussz a gáz nem tartalmaz szennyezőket, nincs víz benne, tökéletesebb az égése mivel a gáznemű anyag jobban keveredik a levegővel, ennek következtében az olajcsere ciklus is megnőlhet. Igaz az is amit írtak előttem, hogy a szelepeket jobban igénybe veszi mivel kenése 0, de erre már ki va találva a szelepkenés. A gázellátó renszer töbszörösen biztosított robbanás ellen, ellenben a benzitartályban ami a kocsi alán "lifeg". Ütközéskor előbb robban a benzintartály mint a gáztartály. A költségek megtérülési idelye átlagos felhasználás mellett kb 1 év. Én nem vagyok autószerelő se semmi járművel foglalkozó szakember, csak el olvastam a szakirodalmat. Aki azt állítja hogy a gáz tönkreteszi a motort az el van tévedve, mint már írtam sokkal tisztább mint a benzi vagy akár az E85. Égése során CO kibocsájtás 0,01, areszecskekibocsájtás gyakorlatilag 0.
2011. ápr. 5. 09:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/29 anonim ***** válasza:
46%
végre egy szakember! De sajnos a sok tanulatlan hozzánemértő embert nem ez gyözi meg, az amit egy szakértö tesztekkel igazol hanem az amit a havaverjától hallott aki mesélgetett neki városi legendákat. Természetesen soha nem volt gázos autójuk. És mi van a gyárilag csak gázos toyota targoncákal? Sok okos f@Sz
2011. ápr. 7. 21:41
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!