Ha fel van töltve teljesen az akku, miért csinál úgy az autó, mintha le lenne merülve, be se indul?
Akkor besz@rt az akksi.
-> Szerelő !!
az akku a végét járja.
lecsökkent a kapacitása - cserélni kell.
átmeneti megoldás lehet, az alapos kimosás, ez cellákat rövidre záró ólomsarat (részben) eltávolítja, de egyrészt nagyon macerás és koszos meló, másrészt csak átmeneti eredményt ad.
a hiba eddig azért nem jelentkezett, mert nem volt ilyen hideg, márpedig a hőmérséklet igen nagyban befolyásolja az akkumulátor kapacitását.
Lehet az önindító is gyengébb, szorulósabb ebben a hidegben!
A rossz, korrodált csatlakozási helyek is csökkentik az áramot.
Akkor most egy nagyon nagyot fogok kérdezni:
Fagyállóval van feltöltve az autó, és hány fokossal?
Én egyszer jártam úgy, hogy a szervízben termosztát csere után feltöltötték csapvízzel a motort, télen meg befagyott, és először csak nehezebben forgatott az önindító, másnap pedig, miután az akkut feltettem tölteni, meg se moccant. Szerencsém volt, hogy a fagydugókat nem lökte ki a jég.
Sok kérdező közt Te is bocsásd meg. Engem nem az érdekel, mennyit töltötték, hogy elméletileg belement annyi áram, hogy tele van, engem az érdekel mennyi a pillanatnyi kapacitása, ami valóban benne van. A Tiedben nagy valószínűséggel nincs annyi, amennyi elég lenne.. (Savszint rendben van?)
Sokat számít a pillanatnyi akkuhőmérséklet, határesetben bőven elég, ha meleg helyről viszed, teszed be, indítasz, menni fog..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!