A két autó közül az újabbik a réginek csak a ráncfelvarrott verziója, vagy teljesen új modell?
Régebbi:
Újabb:
A második az elsőnek csak a ránc felvarrott verziója, vagy teljesen új modell? Ugye oldalról szinte teljesen megegyezik, de mégsem mondanám hogy csak egy ránc felvarrott verzió. Hogy is van ez? Pl. ezek hasonlítanak, de a legutolsó kiadás viszont teljesen különbözik ettől a kettőtől.
Így van, csak ránc felvarrott:D. A Cordoba 2002-ben modellfrissítésen esett át, az általad ráncfelvarrottnak nevezett modelleket egészen 2009-ig gyártották (Ez így, csak részben igaz, a második képen 1999-2002-es Cordoba látható. Az autót amúgy az olasz Giorgetto Giugiaro tervezte, aki a mai napig neves dizájner.
Köszönöm a választ!
Mondjuk nem fogadtam volna 100%ban hogy csak ráncfelvarrott, mert az eleje és a hátulja teljesen más, nem csak a lámpák, maga a motorháztető vonalai is. Hátul sem csak a lámpák másak, pl a rendszámtábla a lökhárítóba került, azelőtt a csomagtérajtón volt. Na meg a belseje is teljesen más azért.
Azt tudom hogy a Walter da Silva féle Cordobát 2002-2009-ig gyártották, na az teljesen más mint ez a kettő, arra tényleg nem mondanám hogy csak egy réncfelvarrott. Akkor ezt a ráncfelvarrott Cordobát azért csak 1999-2002-ig gyártották mert csak egy ráncfelvarrott volt, és úgy gondolták ez már teljesen lefutott?
Köszönöm a választ!
Mondjuk nem fogadtam volna 100%ban hogy csak ráncfelvarrott, mert az eleje és a hátulja teljesen más, nem csak a lámpák, maga a motorháztető vonalai is. Hátul sem csak a lámpák másak, pl a rendszámtábla a lökhárítóba került, azelőtt a csomagtérajtón volt. Na meg a belseje is teljesen más azért.
Azt tudom hogy a Walter da Silva féle Cordobát 2002-2009-ig gyártották, na az teljesen más mint ez a kettő, arra tényleg nem mondanám hogy csak egy réncfelvarrott. Akkor ezt a ráncfelvarrott Cordobát azért csak 1999-2002-ig gyártották mert csak egy ráncfelvarrott volt, és úgy gondolták ez már teljesen lefutott?
Egyrészt azért, mert csökkent iránta az érdeklődés ( Nem drasztikusan, de egy 'jólmenő' autón mindig változtatni kell az aktuális divat szerint )... hogy vegyék az autót.
Ezt a Seat okosan csinálta, előre gondolkodott. Hogy lefutott volna azt nem hinném, hiszen akkor nem fejlesztenék új motorokkal, elektronikával stb.
No ez igaz hogy csökkent, na de mégsem teljesen egyforma volt a kettő, az elsőt 1993-2000 között gyártották, a harmadikat meg 2002-2009 között, ok hogy ez csak egy ráncfelvarrott volt a 99-2002-es, na de nem ilyen 4-5évig forgalmazzák a ráncfelvarrott autókat?
Illetve a Walter da Silva féle Cordobából miért nem készült ráncfelvarrott verzió nem tudod?
Illetve még most olyan 3éve már van új fajta Ibiza, azt miért nem csinálták meg Cordobába is? Az egyetlen sedan az Exeo, az meg elég drága, nem lett volna okos húzás csinálni egy új Cordobát ami egy olcsóbb sedan?
Mivel az anyacég, a Volkswagen konszern nem csak a leányvállalatot nézi, az olcsóbb sedan-ok gyártását más cégekre bízzák, amelyekre nagyobb a kereslet.
Valóban jelenleg a Seat legkeresettebb autója az Ibiza. Na az Ibiza a kategóriájának egyik legjobbja, épp ezért tetszik a Volkswagen csoportnak, és engedik fejleszteni, ráncfelvarrni, egy szóval modernizálni. A Cordobát azért nem gyártják, mert nem lenne gazdaságos továbbra is forgalmazni, mivel akkor a Volkswagen csoport más tagjainak, részeinek, mindegy hogy nevezzük keresztbe tenne. A Sedanokat jelenleg a Skoda produkálja rettentő nagy mennyiségben. Arról hogy a cég (Volkswagen) hogy játszik a milliárdokkal, sokat lehetne beszélni. Minden esetre jól csinálják, nem véletlenül ők az ászok az európai autógyártásban. Érdekes téma, remélem tudtam segíteni:D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!