Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Subaru Impreza 1.6 Benzin...

Subaru Impreza 1.6 Benzin első autónak?

Figyelt kérdés

Benzines, 1.6-os összekrekes. Tapasztalat, vélemény?

95Le, szerintem nem sok, de mégis egy Subaru.


2010. nov. 13. 23:06
1 2 3
 21/25 anonim ***** válasza:

A válasz írója 87%-ban hasznos válaszokat ad.

A válasz megírásának időpontja: tegnapelőtt 11:40 vagyok


nyílván a gyorsulás a fontosabb, de talán az is a veszélyesebb. Mondjuk egyik lámpától a másikig gyorsulsz és hirtelen meg kell állni akkor azért nem árt ha van egy kis rutinod. Én mondjuk olyan vagyok hogy alapvetően nyugisan, mondhatni papás tempóban vezetek, de néha bekattanok, és akkor tolnám neki ami a csövön kifér. Na ilyenkor azért megvéd az autókám attól hogy ne tudjak túl gyorsan menni...


Amíg nem tudok jól és valóban rutinosabban vezetni, addig jobb így. Majd ha már elég rutinos leszek, bele fogok ülni úgyis valami erősebb kocsiba.

2010. nov. 16. 22:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/25 anonim ***** válasza:

Ez erősen nézőpont kérdése. Tény, hogy városban, szűk utcákon veszélyes a gyorsulás, mert bármikor felbukkanhat valaki/valami az orrod előtt.


De az én gondolatmenetem az volt, hogy gyorsulás közben kisebb tempónál is tudom érezni az autó erejét (1-2 kihuzat, 3-as lenyugszik), míg ha csak sebességben gondolkodunk, akkor ahhoz ugye sebesség kell. Mai felfogás szerint 120-130 már nem számít sebességnek (pedig nagyonis az - csak helyzet kérdése), a viszkető tenyerű-talpú titánoknak 150 fölött kezd forrni a vérük. Na, ha ott történik valami váratlan, az már igen látványos szokott lenni.


Szerencsésnek érzem magam, mert a munkahelyemen volt szerencsém megtapasztalni egy tuningolt Imprezát. Persze utasként. Amikor városon kívül vittek 180-nal, annak nem örültem annyira, végig ideges voltam az előzések miatt. Amikor 1-es, 2-es fokozatban padlóztak neki, még 80-at sem értük el, és 10 perc múlva is remegtek a térdeim.

2010. nov. 17. 10:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/25 anonim ***** válasza:
ez mind igaz, csak szerintem 100 fölött úgyis csak pályán tudsz menni, mert máshol sem hely nincs, sem az aszfalt nem olyan hogy ennyire ki tudd húzatni. Pályán viszont viszonylagosan jól belátható a környék, és talán kevesebb váratlan, hirtelen szitura kell számítani, mint egy városi környezetben. Nem kell szűk utcának lennie. Elég ha csak két sarokig neked van elsőbbséged, majd hirtelen nem. Mire felfogod hogy lassítani kéne, a gyorsulás már akkora hogy nem tudod visszafogni (de legalábbis nem a sarokig), valaki kilép eléd az utcán, stb.... A nagy gyorsulás azért veszélyes szerintem (kellő rutin hiányában!) mert ha váratlan van, sokkal kevesebb időd van reagálni mint kisebb gyorsulásnál. Ehhez jön még az, hogy kevesebb rutinnal eleve több idő telik el a cselekvésig mint több rutinnal. Szóval a nagy gyorsulásnál az idő szerintem kritikus... de lehet csak én gondolkozom így, nem tudom...
2010. nov. 17. 23:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/25 anonim ***** válasza:

„Mire felfogod hogy lassítani kéne, a gyorsulás már akkora hogy nem tudod visszafogni”


Nem Toyota ez hogy beragadjon a gázpedál.

2010. nov. 18. 11:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/25 anonim ***** válasza:
Na megvetted?
2014. okt. 16. 22:40
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!