A Csajkán kívül volt gyárilag automata szocialista autó?
Figyelt kérdés
ma 09:02
1/6 anonim 



válasza:





Volt a ladában is automata váltós verzió asszem "nyugati" exportra vagy belpiacra.
2/6 anonim 



válasza:





Nagyon kevés példányban, de eredetileg készült automata váltós ezerötös Lada, ahogyan az utódjából, a kocka Ladából is. A váltómű nem saját fejlesztés, a Turbo-Hydramatic 180 a General Motors terméke, ugyanez a háromfokozatú egység szolgált különböző Opelekben is a hetvenes években a Kadettől a Rekordig, és a Lada eredetijét, a Fiat 124-est is szerelték vele.
3/6 anonim 



válasza:





Volt. A ZiL limuzinok is automaták voltak, a Tatra 603-ból és 613-ból készült néhány automataváltós darab, a Ladák kanadai exportváltozatából is volt olyan, amibe belefaragtak egy háromfokozatú automataváltót. De a Csajka motorjával készült V8-as Volgákból is volt automata kivitel.
4/6 anonim 



válasza:





2es vagyok 3ast megerősìtendő Oroszországban mèrföldben mérő órával árúlnak 1 automatic 2103ast.
5/6 anonim 



válasza:





A korábban említetteken kívül még talán a Trabant is ide vehető, abból is volt félautomata váltó. Nem valódi automata, amúgy manuális volt, de a kuplungot automatán üzemeltette.
6/6 anonim 



válasza:





#5 hicomat néven a szocialista országok megfizethető rokkant kocsija volt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!