Szocialista autók mennyit bírtak,mennyire voltak megbízhatók a mai autókhoz képest?
A szovjetek nagyon rosszak voltak...
Ha egy lada elment 100 ezret motorgenerál nélkül az már csoda volt.
Skoda 120 motorja ebből a szempontból sokkal jobb volt.
Többit nem ismerem ennyire.
Amikor ezen autókat gyártották, akkor még kicsit más volt a technikai színvonal(nyugaton is)
Trabatrol tudok neked infót, a többi szoci autóról nem
A Trabant 100 ezer kilómétert bírt, utána vettek bele új motort.
A lada azért volt menő, mert a többi szar autó között az volt a legkevésbbé szar.
Amugy a lada=fiat
#8-ast megerősíthetem. Szüleimnek újonnan vett 2101-es Ladájuk volt. Akkoriban ez nagy szó volt. Vigyáztak is rá, mint a hímes tojásra. Ha a szükséges karbantartást megkapta különösebb gond nem volt vele. Viszont akkoriban jóval kevesebbet is autóztak az emberek, mint manapság. Nem járt mindenki mindenhova a klotyóra is kocsival. A kezelési útmutatóban is benne volt hivatalosan, hogy a motort felújítás nélkül 100.000 km-re tervezték. Ez ma simán pár év alatt összejön, akkoriban évtizedek alatt. Tehát nem volt vészesen kevés.
"De akkor miért a Ladákat istenítették.Legalábbis erre emlékszek gyermekkoromból?" Mert nem volt más. Akkoriban a nálunk kapható autók közül ez volt az egyik legjobb. Minden viszonylagos!
A 80-as években, 90-es évek elején egy Commodore C64 volt az istenkirály. Manapság a legolcsóbb belépő szintű mobil agyonveri. A Ladákat se a ami autókhoz kell hasonlítani, hanem az akkori korhoz, lehetőségekhez!
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!