A szörnyűre sikerült Skoda Favorit képes lett volna megmenteni a Skoda gyár presztízsét, ha az akkori szocialista vezetés engedte volna a csehszlovák mérnököket jobban kibontakozni?
Sajnos a Favorit ugyanolyan félresikerült, már megjelenésekor elavult
és nem megbízható autó lett, mint a Tavria, vagy a Dacia 1310. Pedig a csehszlovák mérnökök eredeti tervei sokkal ígéretesebbek voltak.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Megbízható mint a Tavria! 🤣🤣🤣
Édesf@szom, ezt egy mondatba írni bűncselekmény!
Ha volt igazán sz@r kocsi az pont a Tavria volt.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
A Favorit a szoci kocsik között, pont a jobbak közé tartozott és relatíve modern is volt, nagyjából egy elfuseràlt 2-es golf felépitésileg, erre a VW tovább gondolta és gyàrtotta 2001-ig.
A 1310-es Dàkó se volt vészes, ha valaki összerakta rendesen.
De a Tavria az egy Isten csapása volt, és sajnos volt hozzá közöm.
A másik sorscsapás talán az Oltcit volt.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Tessék itt van. 😉
És úgy nagyjából a szoci autók nem direkt voltak elavultak vagy rosszak (vagy mindkettő🤣). Nem voltak rászorulva a minőségre és az innovációra (ezek pénzbe kerülnek). És ezekért így is sorban álltak az emberek. Mert úgynevezett hiànygazdasàg volt. Ezért felülről voltak leállítva "Jó van az úgy!" pàrtjeligével. Ha nem fogják vissza a fejlesztést sok autó (is) máshogy alakult volna.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!