BMW e46 318ci vélemények ?





N42 motor, volt nekem ilyen régebben. Nem hű de problémás de itt már a vezérlést cseréltetni kell, azon kívül nem sok baja szokott lenni. Viszont ennyi idősen már bármi lehet, több százezres szervizekbe lehet belecsúszni.
Viszont szerintem is gyenge, összességében szerintem nem nyújt annyit mint amennyi a fenntartása.





Az első hozzászólónak üzenem, hogy minden autóban cserélni kell a vezérlést, akár láncos, akár szíjas!
Az "N" kódú motoroknál már azt hiszem alumíniumból van a hengerfej, nem pedig öntvényből, mint a kisebb (18i 118ló) (16i 105ló) változatoknál. Hallottam már hengerfej repedésekről, vezérlés átugrásról, olajfogasztásról és szét eső váltókról is. Ezeket leszámítva egy jó motor lenne, csak ezekre senki sem költ, mert "csak 4 hengeres és amúgy is sor6 ha már BMW". Pedig egyébként nem megy annyival rosszabbul, mint a legkisebb 6 hengeres 20i, mint amennyivel azok többe kerülnek. Ha letaposod, akár még a 118 lovas is képes menni. Hasonló hengerűrtartalmú autókat megeszel vele reggelire, csak az 1.9pd golf elől menekülj :D





Előző vagyok! A legjobb kompromisszumot a 18D jelenti, 116 lóerővel. Kicsit traktorosabban jár, mint a 20D, merz kisebb bütykök vannak a főtengelyen, de ettől függetlenül jól megy, jól fogyaszt és egy jó chippel tudja a 20D teljesítményét, vagy akár többet is.
Hátránya, hogy nem tették cabrioba, coupeba ezt a motort:/





#3 "Az első hozzászólónak üzenem, hogy minden autóban cserélni kell a vezérlést, akár láncos, akár szíjas!"
Ez igaz, csak míg a régebbi BMW-knél élt az "örök élet" szlogen (igaz ez is kb 500ezret jelentett de régebben ez nagyjából tényleg fel ért a kocsi élettartamával) addig ezeknél 200ezer km-re csökkent a vezérlés élettartama.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!