Ezért mire számíthatok? Tegnap ahogy végeztem a munkáhelyen,jöttem haza. Egyenes útszakaszon előztem. Kocsi visszahúzódást követően elkezdett ide-oda kacsázni. Korrigáltam,de egy idő után nem tudtam tovább és kicsúsztam.Egy füves részre.





19. Na te aztán okoskodsz itt.
Pedig a szélárnyékból amikor kimegy az autó bizony meg libben elég rendesen.
Ha nem vezettél még akkor ne szólj bele .





#22
"Pedig a szélárnyékból amikor kimegy az autó bizony meg libben elég rendesen."
Egy kamion mellől kibukkanva valóban lehet érezni a szél hatását. De attól még nem szokott az autó leszaladni az úttól. Pláne, mert a kérdező azt írta: "Kocsi visszahúzódást követően...". Vagyis már túl volt a szélárnyék hatáson.





23#
Igen,befejezett volt a manőver. Aztán kezdett csúszkálni. Ezért is lepődtem meg egyből, amikor a hátulja elkezdett mozogni. Olyan volt, mintha magától gondolt volna egyet a hátulja. Csúsztam már meg nyilván párszor már, ahogy biztosan mindenki más is. Természetesen nem így és ilyen durván, csak érezhető volt. Ez viszont egyáltalán nem olyan volt, mint amikor megcsúszik az aszfalton az a autó. A kocsi megfelelő műszaki állapotban volt. Párom mikor megérkezeztt a helyszínre, már ott volt mentő is. Engem kérdeztek, majd jött helyszínelő is. Azt mondta, hogy alig nézték át a kocsit.Gumikat mondták, hogy teljesen jók és hogy a km/h 20-nál állt meg. Semmit nem néztek az úton sem, csak hogy van e sár vagy valami. Nem volt.Fel sem rajzolták, hogy mikor honnan mehetett árokba, majd a rétre a kocsi.
24#
A helyszínelő is ajánlotta, hogy menjek be, ha megjön a határozat, ami ellen lehet fellebbezni. Szerinte egy próbát megér.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!