Ford mondeo 2015utáni benzinesek megbízhatóak?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Röviden: talán a hibrid vállalható, annál is lehetnek váltó gyermekbetegségek, és a csomagtartóban zavaró lehet az akku formája. Vagy a turbósak, de több utánajárással, amiben már ki lett javítva a gyári hiba.
1.0 EcoBoost: vezérműszíjat feloldja az olaj (aztán a gumidarabkák eltömítik az olaj útját és kenés hiányában megszorul a motor), drága a szíj cseréje, hűtés problémák lehetnek, közvetlen befecskendezés összes nyűgje itt is játszik, de amúgy is kicsi ebbe a nagy autóba.
1.5-2.0 EcoBoost: hengerfal megreped, bontott motor ugyanilyen rossz, javítható sok-sok pénzért, vagy már a Ford készített "javított" blokkot amivel elvileg nincs ilyen gond - még több pénzért... Gyakorlatilag ha volt motorcsere ÚJ gyári blokkal, vagy "hüvelyezve" lett az eredeti motorja, akkor be lehet vállalni. A jó motorok 4 hengeres 1.5 esetén kb. 2019.04-től készültek, tehát az ezután történt motorcserén átesett autó megvehető, pl. a Ford Kuga Club Hungary facebook csoportban találsz bőséges információt ezügyben; a 3 hengeres 1.5 motorokat kerülném az olajban futó vezérműszíj miatt, a 2.0-ból hasonlóan a hüvelyezett, vagy gyári új és javított verziós motorosakat lehet nyugodtabban megvásárolni.
Milyen használatra kellene, dízel ki van zárva? (1995 köbcentis EcoBlue dízel kivételével vállalhatóak, de csak kézi váltóval.)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!