Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Melyik autó éri meg városon...

Melyik autó éri meg városon belüli autózásra?

Figyelt kérdés

Saját használatra kellene, egy olcsóbb árvételű, autó. Amit tudok használnak napközben a városban.

2. autó lenne a családban, szóval nem tudok sokat áldozni rá...


2003 Fiat punto- eddíg 2 tulajdonosa volt, 2017-ben hozták be az országba

[link]


2002-es Nissan Almera N16 1.5- 3 tulajdonosa volt eddíg, 2016-ban hozták be az országba

[link]


Vagy mit javasolnátok?



tegnap 22:14
 1/10 anonim ***** válasza:
Ezt a kettőt nyugodtan felejtsd el. Suzuki Wagonr a te autód. Almera N16 olajzabáló, túl hosszú váltó, sokat fogyaszt, vezérlés szereti feladni. Punto meg öreg olasz, hagyjuk is.
tegnap 22:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 A kérdező kommentje:

köszi a választ!

és egy Ford Focus 1.4-ről mit gondolsz/gondoltok? végig az országban volt, és eddíg tulaja volt .

[link]

tegnap 22:34
 3/10 anonim ***** válasza:
#2 Nagyon rohadós, ragadós váltó, olajzabáló motor, kiváló választás. Ja nem. Az ilyen olcsó autók között nem fogsz igazán jót találni. 1 millió ftnál kezdődik a normális állapot.
tegnap 22:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 A kérdező kommentje:

és az alábbi suzuki swift árából lehet alkudni vmelyest?

[link]

tegnap 22:43
 5/10 A kérdező kommentje:

esetleg egy 2002-es opel corsa?- végig az országban volt, és 4 tulaja volt eddíg

[link]

tegnap 23:10
 6/10 anonim ***** válasza:

A 4 tulaj az nagyon csábító.


Az ilyen régi olcsó autókkal nem nyersz semmit. Első szervizeléskor amikor kicserélteted az olajat a vezérlést, szűrőket esetleg fékeket máris ráment a vételár duplája az autóra.

Max akkor érne meg ha értenél hozzá aztán mindent javítasz magadnak.

tegnap 23:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
Ez a swift meg corsa jónak tűnik nagyjából. Persze ilyen olcsón és nőktől vásárolni na ott lehetnek azért bajok. Alapos átnézés szerelővel és felkészülni arra, hogy azt sem tudják mi az az olajcsere.
ma 00:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
A Ford focus benzines az jó. Ugyanilyen van anyámnak. Semmi rozsda, 420ezer km, egyáltalán nem zabálja az olajat. Pár dolgot ki kellett cserélni: ablakemelö, csomagtatón a zár, de mind apróság. A motorhoz még nem kellett hozzányúlni.
ma 01:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:

8-as vagyok folytatom:

Anyám soha nem adná el.

És még annyit a nökhöz, hogy anyám tartja karban, apámat nem is engedi hozzányúlni.

ma 01:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
100%

Kedves 1-es! Nem írsz teljesen valótlan dolgokat az Almeraról, de azért nem ennyire drasztikus a helyzet. Sőt, ha jobban szét nézel több N16-ot látsz, mint Wagont. Az autónak, ami gyenge pontja az az olajcsere, ugyan is az 1.5-ös motor esetén, 2.9 liter az olaj feltöltési mennyiség. Sokan nem tartják be a 10 ezres periódust sem és nem is megfelelő olajat használnak. Érdemes 250 ezernél egy gyűrűzést csinálni, így elkerülhető az olajfogyasztás. Azt gondolom, hogy ennyi belefér, ekkora futásnál bár én már 320 ezernél járok. Hallottam lánc és váltó problémákról én is, de eddig még nem mutatkoztak ennek jelei(legalább is nálam). A váltó valóban hosszú, ami bizonyos szituációkban jól jön, bizonyos szituációkban pedig nem. Sokszor lassabb tempóknál nem, de a kettes például 100 fölé ér, így kigyorsításkor nagyon is jó, meg pályán is, mert 120-nál 3ezret forog, 180-nál pedig 5ezret(bár már teljesen leszoktam a gyorshajtásról). A rozsda szereti minden japán autót, ez gondolom nem újdonság, erre figyelni kell. Amiket cserélni kellett 300ezer fölött azok inkább elektronika dolgok voltak, mint a főtengely jeladó, vezérműtengely jeladó és a légtömegmérő. Fontos, hogy ne gagyi alkatrész kerüljön bele utána, mert a legkevésbé sem hálálja meg.


[link]


De most akkor kitérek a számomra igazán pozitív dolgokra, amit ez a 2002-es cikk tökéletesen leír.


"A futómű maga nem zajos, a szélzaj 180-nál sem kritikus."

"

Az első ülések a kategória legjobbjai közé tartoznak. Felületük nagy, kialakításuk jó, kárpitjuk kitűnő minőségű és nem spóroltak az ülőlap hosszán sem. Külön előnye a vezetőülésnek az állítható deréktámasz."


"Az egyenesfutás jó, az új Primerából átvett, nagyon jó fogású kormánnyal pontosan irányítható az autó. A kormányerők is jók, oldalszélre nem reagál hevesen a józanságával hódító autó."



"2000-ben éppen az Almerának sikerült letaszítania az ADAC megbízhatósági statisztikájának trónjáról az örök elsőnek számító Toyota Corollát."


Sok a tároló rekesz(amit ki is használunk) van egy 60literes tank(ami hosszú utaknál jól jön) és a hasznos teher is 530kg és van hogy meg is kell pakolni.


[link]

[link]

[link]



Visszatérve a wagonra könnyű ki-be beszállni. Egyszerű, puritán autó és rövid áttételezésű a váltója, amennyiben tényleg csak a városi használat a cél, akkor én is azt gondolom, hogy az egyik legjobb választás, természetesen hozza a suzukitól megszokott megbízhatóságot is. Nyilván a kényelem és az aerodinamika nem az erőssége bár nem is ezek voltak a fő szempontok a tervezése során, mivel valóban egy racionális városba szánt autó. Ha mindig csak a városba lenne a dolgom egy héten 2x és sosem kellene nagyobb tárgyakat szállítanom, akkor a wagont választanám. Csak ugye nekem mindenes autó kell.

Itt is egy hagyok egy régi jó pofa wagon reklámot. 😁


https://www.youtube.com/watch?v=El8Mt-7xmHk

ma 01:50
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!