Melyik autót választanátok? (lent) Élmény autózásra kéne inkább de azért számít a fogyasztás átlagos minden napi használtnál. és a megbízhatóság meg szerviz/alkatrész költség.
Citroen Xsara VTS 2.0 16v, Citroen saxo 1.6 vts,Pegueot 206 GTI 2.0, Fiat punto 1.4 GT , Punto 1.8 HGT , Stilo 1.8, Honda Civic 1.5,
Első autónak lenne 0,9-1,1 millióm lenne rá max plusz egy kis tartalék de nem baj ha olcsóbb.
Első autónek lehetőleg ne WRC-t vegyél..
Ha franciát tervezel venni,akkor élmény lesz vele autózgatni szervíztől szervízig..
GT Punto-ból nagyon nehezen találsz olyat,aminek nincs kinyomva a szeme.
Stilo-t nemismerem,még a Honda,ami a legjobb ötlet,mert Japán..
Bár ebből is nehéz kifogni olyat,amit nem valami suhanc pörgetett éjjel nappal tiltásig..
most melyik, mert van olyan élmény autózás, ahol élményszámba megy, hogy bárhová is elvisz...aztán van olyan autó, amivel élmény autóni csak úgy(is)..nos ez utóbbinál nem árt alsóhangon legalább száz paci, de inkább150, és francia kényelem...
széthajtott sport(os) kocsit kész anyagi csőd megvenni, csak a méreg van vele.
az élményautózáshoz hagyományos automata váltó is kell.
nekem az van, tudom mi a különbség, és mi az élmény(autózás)
ja, és az "olcsó" szó az valahogy nem illik ide.
ezek közül a honda.vagy opel,chevrolet,ford.
az élményautózást felejtsd el,örülj ha kapsz egy többé-kevésbé megbízható autót ennyiért.
A Saxo a [link] szerint a 10. legmegbízhatóbb autó a világon. De persze hallgathatsz arra is, akinek soha nem volt francia autója és általánoságban szidja a franciákat.
Nekem 3 francia autóm van, egy 42 éves, egy 19 éves és egy 7 éves, theát lehet hogy elfogult vagyok. Saxom is vol ,soha nem romlott el, csak elrohadt 18 éva alatt, pedig galvanizált.
Nekem a 16 szelepes Saxo van, leszámitva egy hibásan beszerelt, és a gázbowden mozgása miatt eltört befecskendezö fejet (a csatlakozója tört el) nagyon megbizható kis autó, pedig alapvetöen audis vagyok, meg quattroim is vannak. Kanyargós szük úton ki lehet az orrát fújni vele egy nagyobb autónak is, mert annyira kanyarodik, csak sajna hajlamos kitörni a fara, amit meg kell tanulni kezelni, engem is viccelt meg, pedig nem egy izomgép. Ha minden jót megkap (iridium gyertya, Motul olaj pl.) öröm vele menni, kifejezetten imádom ahogyan ordit a motorja 6500 felett. Annyi, hogy nem szétvert darabot kapni mondjuk 100.000 km alatt kint se olcsó, meg ha babusgatod és mindenböl a javát kapja, a fenntartása se kevés, még a nagy autóimhoz mérten se.
De, akárhol megállok vele, mindenki megnézi, pedig a versenyfelniken meg a kagylón kivül semmi buta hótoló spoiler nincs rajta. Ja, amúgy meg ha normálisan közlekedsz vele hét alatt megáll a fogyasztása országúton.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!