Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért terjesztik hogy a km...

Miért terjesztik hogy a km semmit sem számít csak az állapot?

Figyelt kérdés

Nagyon egyszerűen fogalmazva lehet ránézésre jó állapotban egy autó de ha van benne 700+ ezer km pl akkor bármikor bármi megadhatja magát pusztán a nagy futás teljesítmény okán, minden alkatrésznek van egy élettartama


Nyilván nem azt mondom hogy mivel alacsony km az automatikusan jó hiszen ha az állapota nem egyezik a kmel akkor valószínűleg tekert vagy trehany gazdája volt



ma 06:41
 1/9 anonim ***** válasza:
76%
pont azért mert semmit sem számít, csak az állapot
ma 07:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
100%

700+ ezer km-es autóban is lehet hogy mindent cseréltek az utolsó csavarig gyárira, de ez olyan ritka mint a fehér holló. Ha a motort fel is újították, az autó nem csak motorból áll. A többi alkatrészben, akár csak a kaszniban akkor is ennyi a méter.

Nem azt állítom, hogy semmi igazságalapja nincs. Mert valóban egy autót 60.000 km alatt is szét lehet rúgni, le lehet élni és 250.000-rel is lehet valóban patika.

Ezt leginkább azok terjesztik, akiknek magas futásteljesítményű autójuk van és el szeretnék adni, mert költöttek vigyáztak rá és nem a bontó lenne az elsődleges cél. Az ok, szerintem evidens. Hozzáteszem, az egyik autómban nekem is 370.000 km van. De bármikor bárhova, akár külföldre is el merek indulni vele. Eladásnál már sokan húznák a szájukat miatta.

ma 07:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
100%

Nekem volt mazdäm amit 20e km-el vettem, eves szinten 60-80e km ment bele. 3-4 havonta ment szervizbe, mindenböl csak a gyäri ment bele. 600+e kmel adtam el, magyar kereskedö vitte el(Münchenböl), es fel millo kmert tekert az oräjäbol...

amikor az uj magyar tulaj fölhivott, hogy mit kell cserelni majd a 140es szervizen, mondtam neki hogy azzal elkesett mert közel 700e km van a kocsiban...

ma 07:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:
2-es igen tulajdonképpen minden része el fáradhat az autónak és ez leginkább a használat során történik meg. Sorra romlanak el ahogy elér egy bizonyos használatot,ezeknek teljes cseréje pedig gazdasági totál kár lenne
ma 07:42
 5/9 anonim ***** válasza:
Én csak fél igazságnak tartom ezt az "állapotot veszünk" szlogent, mert vannak az autónak típusbetegségei, vagy megelőző karbantartásai, mint például dízel rendszer esetén, ott van a magasnyomású pumpa, aminek munkahengere magas futásnál elfordul, és tele vágja fémreszelékkel az egész üzemanyagrendszert, vagy BMW-nél a lánc amit 200 ezer környékén cserélnek, szóval ezek olyan dolgok, amik kilométerfüggők, és ha nem volt elvégezve a javítás, de közben jelentősen visszatekerik az órát, akkor a vevő beleszaladhat egy igen költséges problémába, miközben ő még úgy hiszi, bőven ráér megcsináltatni. Közben meg az autó lehet patika állapotú. Szíjas vezérlésnél már az emberek többnyire elfogadták, hogy jobb cseréltetni, mert kitudja mennyi van benne.
ma 07:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
És akkor jön a nepper, és a 700ezer km-ből 190ezer lesz majd a jó magyar megveszi mert "csak a kilométer számít".
ma 08:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:

Én kiegészíteném, állapot es szerviz előélet.

Ha pl veszel egy 155e km-es kocsit, amin 160e-nél vezerlest kell cserélni, akkor nem vagy előrébb, mintha a 300e km-t futott frissen nagyszervizelt kocsiból a kövi mondjuk egy evben kihal egy kerekcsapágy meg egy szilent.


Szóval lutri a hasznaltautó, de ha atvizsgaltatod és még a szervizkönyve is megvan, és igazolható (vagy legalabb csak az elvegzett karbantartasok), akkor mérsékelhető a rizikó.

ma 08:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
Attól is függ, hogy kik gyártották azt az autót, mikor és milyen célra. Meg nyilván hol és hogyan használták. Nyilván vannak kopó alkatrészek, amit evidens hogy bizonyos időközönként cserélgetünk. Sok százezer km után pedig szinte bármi tönkre mehet már. Csak néhány példa, kormány szervó, generátor, klíma rendszer, motor tartó bakok, hengerfejtömítés, önindító, injektorok, katalizátor. Egy modern autónál meg szinte bármi. Nem is kell hozzá több százezer km. 😅 Sőt az sem jó, ha túl sokat állt az autó. Az a legjobb ha garázsban tartották és keveset, de még is rendszeresen mentek vele.
ma 08:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:

[link]


"Nissan Frontier: 1,6 millió kilométer és egy vadonatúj V6"

ma 09:04
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!