Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért ennyire olcsó a (J) Astra?

Miért ennyire olcsó a (J) Astra?

Figyelt kérdés

Nézegetem egy kereskedő autóit és szembejött egy elég jó paraméterekkel rendelkező Opel.

[link]


Cirka 150 ezer km illetve 7 éves, viszont 140 lóerő, mindenféle normális extra (tolatóradar, fűthető tükör, függönylégzsák, gps nyomkövető) valamint dokumentált előélet mindez alig 3 millióért... Mi lehet ennél jobb...?


Tenném fel a kérdést.


Csakhogy ennyi pénzért kb 12-14 éves Honda Civic-eket, Toyota Auris-okat lehet kapni vagy kicsit kevesebbért sokat futott ki tudja milyen előéletű dízel Passat-okat ugyanerről a helyről.

[link]


Érdemes ilyen kocsiban gondolkoznom, ha nekem fontos azért a megbízhatóság? (napi 100km-es ingázásra kell max fél évente egyszeri 1-2 napos szerelőnél állással nyilván megfelelően költve rá)



dec. 11. 14:42
1 2 3
 1/24 anonim ***** válasza:
76%
"Csakhogy ennyi pénzért kb 12-14 éves Honda Civic-eket, Toyota Auris-okat lehet kapni." Ez nem véletlen.
dec. 11. 14:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/24 A kérdező kommentje:
#1: Én is ezt mondom. Nyilván a Honda/Toyota megbízhatóbb. De akkor az Opel ezek szerint Ford/Renault/Citroen/Alfa Romeo és hasonló szervizszökevény márkákkal egy szintű? Azt hittem azért ez egy megbízhatóbb német márka.
dec. 11. 14:55
 3/24 anonim ***** válasza:
59%

Ha fontos a megbízhatóság akkor én tuti nem ezt venném.


Már a H astra is elég betegesre sikeredett.


Az ára/áruk sem véletlen ennyi.

dec. 11. 14:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/24 anonim ***** válasza:
58%
Tű pontos 3-as.
dec. 11. 14:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/24 A kérdező kommentje:

Világos minden. Köszönöm szépen a kommenteket. Sejtettem, hogy nem minden arany ami fénylik.


Annyi kérdésem még ha már ekkorát csalódtam az Opel-ben, hogy a 2 - (de inkább 2,5) - 3 milliós ársávban milyen megbízható autót ajánlanátok, amit a kátyús főutak napi 100km-es ingázás során sem tesznek tönkre? (nyilván a virsligumik kizárva)


Vagy maradjak nyugodtan a fenti Civic/Auris vonalnál? Esetleg egy egyéb jolly joker opció?


Extrák/kényelem terén full irreleváns, de klíma legyen benne.

dec. 11. 15:20
 6/24 anonim ***** válasza:
Engem az 1.6T opel corsa D -ről akart mindenki lebeszélni,hogy egy betegágy,ne vegyem meg.De még is megvettem és nem bántam meg.5 éve hajtom és csak kopó alkatrészeket cseréltettem benne.Ez az 1.4T motor váltotta az 1.6T-t,nem hinném,hogy annyira szar lenne.
dec. 11. 15:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/24 anonim ***** válasza:
A 7 év ne tévesszen meg, ez egy 15 éves konstrukció, csak sokáig gyártották. A 7 év arra jó, hogy relatív fiatalnak mondható, de mivel maga a konstrukció öreg (érts: 2017-es mércével már kissé elavult), ezért túl sok pénzt nem lehet belőle kicsikarni.
dec. 11. 16:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/24 anonim ***** válasza:
57%

#6 Nem értem én sem, hogy mindenki szidja őket. Nekem van H, ismerősnek J és elég sűrűn találkozok velük a szervizben is, mivel sok van belőlük. A többségnek semmi baja, vagy ha van, akkor az nem az autó hibája. Legklasszikusabb az, hogy folyik az olajszivattyú ház tömítésénél az olaj, de papíron 150-180 ezer kilométer között van megadva a vezérlés cseréje, annyit mindig kibír a tömítés is, vezérlés cserénél meg mivel le van bontva már úgyis, onnantól kb. 10 perc cserélni, a tömítés meg 10 ezer forint. De ugye megy a fillérbaszás, ezért nincs cserélve a tömítés, elkezd komolyabban folyni, hát ahhoz le kell megint venni a vezérlést, ezért drága, de most volt cserélve a vezérlés, szóval nem fizeti ki még egyszer ugyanazt a munkát, nem cseréli még akkor sem, egyszercsak összefolyik a víz és az olaj, megy ugyanahhoz a kókány fos szerelőhöz, hú báttya ez hengerfej, ellocsol megint pár százezret és a probléma meg sem oldódik.


Aztán ezek mennek az internetre és szidják az autót, mert nyilván az a szar, nem ők. 😂 A többi totalcar-os, facebookos balek meg elolvassa, elhiszi és elkezdi terjeszteni, hogy szar. És meg is született egy ostoba közhiedelem.

dec. 11. 16:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/24 anonim ***** válasza:
#8 Ja, másik a gyenge váltó. Az M56 valóban szar, dehát minden létező gyártónál előfordul gyenge tervezés néha. Az F17-et is előszeretettel tönkreteszik, na és megint hogyan? A fillérbaszás. Mert nem normális szerelőhöz viszi, hanem a sarki jancsi bácsihoz, aki ránéz, ó hát ezen nincsen sem leeresztő, sem feltöltő csavar, szóval nem kell cserélni az olajat, mert élettartam. Na olyan nincs. Pár csavar fogja a difi alján a burkolatot, lent is van az olaj, kell hozzá egy papírtömítés 500 forintért és meg van oldva az olajcsere, rögtön nem fog tönkremenni.
dec. 11. 16:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/24 anonim ***** válasza:
79%

Az öregebb drágább felsoroltak jobb autók, de nem annyival, erősen túl vannak árazva, a J Astra nagy baja az, hogy nehéz mint a sár, emiatt sokat eszik és lomhább a kelleténél, egyébként apróbb hülyeségektől eltekintve egyáltalán nem egy betegágy!

Nagyon sok van belőle és nincs nagy imidzse, ezért olcsóbb, ugyanakkor nem javaslom hogy évjáratot vegyél autó helyett.

Napi 100km ingázásra azért viszont én a helyedben igencsak dízelt vennék, de nem J Astrát az biztos.

dec. 11. 17:09
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!