Miért ennyire olcsó a (J) Astra?
Nézegetem egy kereskedő autóit és szembejött egy elég jó paraméterekkel rendelkező Opel.
Cirka 150 ezer km illetve 7 éves, viszont 140 lóerő, mindenféle normális extra (tolatóradar, fűthető tükör, függönylégzsák, gps nyomkövető) valamint dokumentált előélet mindez alig 3 millióért... Mi lehet ennél jobb...?
Tenném fel a kérdést.
Csakhogy ennyi pénzért kb 12-14 éves Honda Civic-eket, Toyota Auris-okat lehet kapni vagy kicsit kevesebbért sokat futott ki tudja milyen előéletű dízel Passat-okat ugyanerről a helyről.
Érdemes ilyen kocsiban gondolkoznom, ha nekem fontos azért a megbízhatóság? (napi 100km-es ingázásra kell max fél évente egyszeri 1-2 napos szerelőnél állással nyilván megfelelően költve rá)
Ha fontos a megbízhatóság akkor én tuti nem ezt venném.
Már a H astra is elég betegesre sikeredett.
Az ára/áruk sem véletlen ennyi.
Világos minden. Köszönöm szépen a kommenteket. Sejtettem, hogy nem minden arany ami fénylik.
Annyi kérdésem még ha már ekkorát csalódtam az Opel-ben, hogy a 2 - (de inkább 2,5) - 3 milliós ársávban milyen megbízható autót ajánlanátok, amit a kátyús főutak napi 100km-es ingázás során sem tesznek tönkre? (nyilván a virsligumik kizárva)
Vagy maradjak nyugodtan a fenti Civic/Auris vonalnál? Esetleg egy egyéb jolly joker opció?
Extrák/kényelem terén full irreleváns, de klíma legyen benne.
#6 Nem értem én sem, hogy mindenki szidja őket. Nekem van H, ismerősnek J és elég sűrűn találkozok velük a szervizben is, mivel sok van belőlük. A többségnek semmi baja, vagy ha van, akkor az nem az autó hibája. Legklasszikusabb az, hogy folyik az olajszivattyú ház tömítésénél az olaj, de papíron 150-180 ezer kilométer között van megadva a vezérlés cseréje, annyit mindig kibír a tömítés is, vezérlés cserénél meg mivel le van bontva már úgyis, onnantól kb. 10 perc cserélni, a tömítés meg 10 ezer forint. De ugye megy a fillérbaszás, ezért nincs cserélve a tömítés, elkezd komolyabban folyni, hát ahhoz le kell megint venni a vezérlést, ezért drága, de most volt cserélve a vezérlés, szóval nem fizeti ki még egyszer ugyanazt a munkát, nem cseréli még akkor sem, egyszercsak összefolyik a víz és az olaj, megy ugyanahhoz a kókány fos szerelőhöz, hú báttya ez hengerfej, ellocsol megint pár százezret és a probléma meg sem oldódik.
Aztán ezek mennek az internetre és szidják az autót, mert nyilván az a szar, nem ők. 😂 A többi totalcar-os, facebookos balek meg elolvassa, elhiszi és elkezdi terjeszteni, hogy szar. És meg is született egy ostoba közhiedelem.
Az öregebb drágább felsoroltak jobb autók, de nem annyival, erősen túl vannak árazva, a J Astra nagy baja az, hogy nehéz mint a sár, emiatt sokat eszik és lomhább a kelleténél, egyébként apróbb hülyeségektől eltekintve egyáltalán nem egy betegágy!
Nagyon sok van belőle és nincs nagy imidzse, ezért olcsóbb, ugyanakkor nem javaslom hogy évjáratot vegyél autó helyett.
Napi 100km ingázásra azért viszont én a helyedben igencsak dízelt vennék, de nem J Astrát az biztos.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!