Cirka 150 ezer km illetve 7 éves, viszont 140 lóerő, mindenféle normális extra (tolatóradar, fűthető tükör, függönylégzsák, gps nyomkövető) valamint dokumentált előélet mindez alig 3 millióért... Mi lehet ennél jobb...?
Tenném fel a kérdést.
Csakhogy ennyi pénzért kb 12-14 éves Honda Civic-eket, Toyota Auris-okat lehet kapni vagy kicsit kevesebbért sokat futott ki tudja milyen előéletű dízel Passat-okat ugyanerről a helyről.
Érdemes ilyen kocsiban gondolkoznom, ha nekem fontos azért a megbízhatóság? (napi 100km-es ingázásra kell max fél évente egyszeri 1-2 napos szerelőnél állással nyilván megfelelően költve rá)
"Napi 100km ingázásra azért viszont én a helyedben igencsak dízelt vennék, de nem J Astrát az biztos."
Dízelt nem akarok, mert drágább a szervizelése. Nekem mindig a japánbenzines tippet adták szóval ezért gondoltam a benzinessel nem lőhetek mellé. De a fogyasztást eltekintve miért lehet rosszabb egy benzines ilyen nagyobb távú ingázás esetén?
dec. 11. 18:11
12/24 anonim válasza:
Ez azért nem egy hű de rogyásig extrázott példány. Inkább közepesnek mondanám. Ettől függetlenül: ez teljesen reális ár érte. 2017-ben már bővel K Astrát vettél. A J erősen kifutó volt már akkor is. Azt hiszem akkoriban csak ez a szedán karosszéria volt már elérhető. És az új ára is elég alacsony volt, valami 4,5-5 millió körül. Most ugyanezt használtan, lassan 8 évesen, tehát közel nem új autó, 150.000 km-rel, ami szintén nem extrém kevés, mennyiért kellene adni?! 3 millió teljesen rendben van. Ha kevesled, vegyél drágábbat! Az a behozott dízel, csillió km-rel, 1,5 tonnában 105 lóerővel, nem értem miért lenne jobb vétel... Bár napi 100 km-re már simán jó lehet a dízel. Több dízel autóm is volt. Igaz nem lerúgott, kínálat alján lévő öreg autók. Nem érdekelt hogy ki mit mond, a saját szememnek jobban hiszek: ezt a drágább szervizelést én még nem tapasztaltam. Jelenleg is egy biturbós dízel Opelem van. Az elmúlt 6 évben tankoltam és olajat, szűrőket kellett cserélnem. Az Astrában az a 140Le-s 1.4T még szívócső befecskendezéses, az sem hátrány. Biztosan nem 14 éves öreg autót vennék, de te tudod...
dec. 11. 18:26
Hasznos számodra ez a válasz?
13/24 anonim válasza:
Évi 24e km alsóhangon benzinessel???
Sokba fog fájni, ott már szép összeget spórolsz meg egy dízellel.
dec. 11. 21:12
Hasznos számodra ez a válasz?
14/24 anonim válasza:
Újat vettem anno, de 1.5 év után eladtam mert csalódtam benne, de technikailag semmi baj nem volt vele. Próbálj ki egyet, bérelj, ha neked megfelelő nyugodtan vedd meg.
2012-től kijavították a motor típushibáit és az M32 váltó is jobb lett.Érdekes amúgy,hogy a corzámban is M32 6sebességes váltó van és nincs semmi baja,pedig 250.000km van benne.
dec. 12. 08:20
Hasznos számodra ez a válasz?
17/24 anonim válasza:
Így van! pl. K Astrák jó részébe is módosított M32 került és jellemzően azokkal sincs gond.
dec. 12. 09:02
Hasznos számodra ez a válasz?
18/24 anonim válasza:
A piac az könyörtelenül áraz minden típust. Van ami ok nélkül van túl hype-olva van ami okkal. De szerencsére ma már már rengeteg cikk és felhasználói vélemény elérhető.
dec. 12. 09:24
Hasznos számodra ez a válasz?
19/24 anonim válasza:
Hú, olvasom az előző kommenteket, korábban véletlen M56-os váltót írtam. M32 az. Az M56 a Volvoé, előtte pont azzal szarakodtam, aztán bezavart. 😀
dec. 12. 12:12
Hasznos számodra ez a válasz?
20/24 anonim válasza:
A saját autóm egy 5 éves J Astra, 1.4 turbó, M32-vel. A legnagyobb gond egy trafóhiba volt 3 éves korában, ezt garanciában cserélték. Cégesként volt/van szerencsém Skodákhoz (2018-as 1.4 TSI kézi volt és 2022-es 1.5 TSI E-TEC DSG Octavia van most) és szerintem használati értékét tekintve nem rosszabb az Astra.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!