Megbízható, pakolható autó 1 millió körüli áron létezik?
20 éves Opelemet szeretném lecserélni. Olyan kocsit szeretnék helyette, ami olcsón fenntartható, megbízható, négyen el merünk vele indulni a horvát tengerpartra, mert vissza is hoz.
Főleg kis távokra használnám napi szinten, fontos lenne, hogy 7 liter alatt fogyasszon városban, de úgy gondolom ez egy modern szívóbenzinesnek nem akadály. Ezért 1.6-osnál nagyobbat nem vennék.
Ami a legfontosabb, hogy ne legyen rozsdásodásra hajlamos.
Nézegettem Dacia Logan-okat "Lumpi" motorral, meg 1.5 dízellel, de tudom, hogy a régiek rohadnak. A 2007 utániak is ilyen rohadósak?
G Astrám van, elég öreg, rohad is már, ezzel nem mernék elindulni 700km-re. A H széria állítólag még ennél is megbízhatatlanabb, ezért azt kerülném.
Citroen Xara Picasso-val, Renault Megane-al nincs tapasztalatom, annyit tudok róluk, hogy nem jellemző a rohadás.
A koreaiakról olvastam jót is, rosszat is, elég borsos a használt áruk.
A japánoktól félek, bár egy Jazz-el meg tudnék barátkozni, csak hát abba hogy férünk el 4-en csomagokkal? Meg hát ott is a rozsda. Ha most még nem is rohad, pár év múlva biztosan megeszi a rozsda.
Régen ott volt az F Astra, ami kiment a világból, aztán a G lépett a helyébe, engem is kiszolgált évekig. Most melyik az a 15-17 év körüli modell, ami belefér 1-1,3 millióba, tágas is, és keveset fogyaszt?
"A H széria állítólag még ennél is megbízhatatlanabb, ezért azt kerülném."
Nem tudom ki állított ilyet... Nyilván azért ilyen tömegautó és hordják be a mai napig külföldről ezeket a nem fiatal autókat, mert ennyi mazochista ember van... akkor tégy belátásod szerint!
Mondjuk 20 éves G Astráról 20 éves H Astrára váltani más okból nem látom sok értelmét. De ha 1 millió a keret, abból sokkal fiatalabb, jobb autót nem fogsz kapni. Kicsit meg kellene toldani, hogy legyen értelme a cserének, ne csöbörből vödörbe kerülj!
H astra tényleg fos, illetve ha fontos a pakolhatóság akkor felejtős is.
Kombiban még csak-csak van hely de egy sedanban marha kicsi a csomagtartó.
Ebben a pillanatban a hahun kb. 540 db, a numerizálható feltételeidnek megfelelő szgk található. Válogass!
Tudod mi fogyaszt 7 liter alatt városban?
Az elektromos 😅
Írtad a rövid távokat is...
Az durván megnyomja a fogyasztást.
Tágas, megbízható, jó fogyasztású autó létezik csak nem ennyiért.
Valamelyikből engedned kell.
"egy sedanban marha kicsi a csomagtartó."
Mondjuk pont a H Astrák 90%-a nem szedán. Az, hogy a szedán nem a legjobban pakolható nem márka/típusspecifikus tulajdonság.
Túl sok az elvárás ennyiért.
De vegyél egy Kombi Passat 5-öt vagy Alhambra-t, Sharan-t, esetleg Meriva-t stb.
Akkor hatchback vagy mi a bánat...
Vezettem azt is céges autoként is meg kombit is.
A "sima" az katasztrófa volt pakolás szempontjából.
Kedvencem volt amikor nem volt hajlandó kinyilni a csomagér ajtó zárja mert persze, hogy elektronikus zárt kell oda rakni!
Kombi egy fokkal jobb volt de annak is kicsi a csomagtartója kombi létére.
Egy G astra kombiban több a hely.
Az 5 ajtósnak kisebb a csomagtere, mint a kombinak. Ez megint csak minden márkánál általánosan így van. Nem értem ez miért olyan meglepő.
Az 5 ajtós valóban nem áruszállításra való, de egyáltalán nem kisebb a csomagtér, mint a kategória és kor átlaga. Lehajtott hátsó ülésekkel több, mint egy köbméter raktered van. De egy 5 fős családnak két heti nyaralásra felcuccolva valóban praktikusabb a kombi.
Az, hogy nem nyílik a csomagtérajtó, nem üzemszerű állapot. Meg kell javítani. Elektromos igen, de belülről mechanikusan is tudod nyitni. Kb 10 másodperc. Még célszerszám is van hozzá a tankajtó mögött.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!