Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Ha minimálisan a vonal alatt...

Ha minimálisan a vonal alatt van a fagyálló az autóban, az oké,ha töltök rá 1-2 deci ioncserelt vizet?

Figyelt kérdés

Azt sajnos nem tudom,milyen fagyálló van benne és azt olvastam,nem szabad keverni ezeket a vegyületeket. Nem rég voltam szervizben, ellenőrizték a folyadékokat is,viszont nem töltöttek rá.

Most -45fokig jó,így jól gondolom,hogy pár deci ioncserelt víztől nem lesz baja,max csökken a hatás -43 fokra?


nov. 24. 18:45
1 2 3 4 5
 31/45 anonim ***** válasza:

30


Én kérdést nem írtam ki.


Keressél környezetedben egy i40-est és nézzed meg annak a kiegyenlítő tartályát és nem fogsz kételkedni.

nov. 27. 15:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 32/45 anonim ***** válasza:
Legyen úgy. Akkor viszont teljesen felesleges akár egy milliliter folyadéknak is benne lenni.
nov. 28. 10:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 33/45 anonim ***** válasza:

32


Szerintem is, de ha így gyártották mit lehet tenni.

nov. 28. 17:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 34/45 anonim ***** válasza:
100%
Kedvem volna megkérdezni a Hyuandait erről.
nov. 28. 17:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 35/45 anonim ***** válasza:

Na csináltam az én i40 kiegyenlítő tartályáról képet.

A kupak alján sincs semmilyen vékony gumicső és bent a tartályban sem.


[link]


[link]


[link]

dec. 2. 18:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 36/45 anonim ***** válasza:

35.

Akkor ez ilyen placebo tartály? Soha nem megy L alá a szint, mi baj lehet.

dec. 2. 20:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 37/45 anonim ***** válasza:

36

Hát kb. olyasmi. :D

Szerintem csak akkor gyülemlik meg benne a viz, amikor felfő a viz a hűtőben és a kiegyenlítő tartályba csöpög ki a pára, vagy a többlet.

Na de onnét már nem jut vissza a hűtőbe sosem, csak kézi beöntéssel. :D

dec. 2. 22:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 38/45 anonim ***** válasza:

Ez nem kiegyenlito, hanem egy un. tagulasi tartaly, ahogy melegszik a motor ide nyomja ki a felesleget, majd lehules utan vissza tudja szivni a hutobe.

A tartaly belsejeben a csatlakozo cso vege nem felul vegzodik, hanem le van vezetve es leer a tartaly legaljara.

A huto tetejen a kupakban egy ketutas szelep talalhato. Az egyik nyit 1,2 BAR korul bemelegedesi ciklusban es kinyomja a felesleget a tartalyba. Lehuleskor a hutorendszerben vakuum keletkezik, nyit a masik szelep es vissza tudja szivni a tartalybol a folyadekot, mivel ott legkori nyomason van.

Tehat ha a tartalyba van ontve desztillalt viz, akkor is el fog keveredni. Japan autokban alkalmazzak ezt a megoldast. Hondakban, Suzukikban is igy van.

Konnyu ellenorizni, mert hideg motornal alacsonyabban fog allni a szint, mint melegen.

Itt a tartaly nem teljesen zart, abban nincs nyomas. Valahol (nalam kupak alatt) egy nagyon pici lyuk van. Ezert nagyon lassan, de fogyhat a fagyallo normal hasznalat kozben is. Illetve mivel csak a viz parolog, surusodik a fagyallo, tehat desztvizzel csak az eredeti allapotot allitod vissza. Persze betoltes elott a legjobb ellenorizni, hogy aktualisan hany fokos.

febr. 16. 08:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 39/45 anonim ***** válasza:

38

"A tartaly belsejeben a csatlakozo cso vege nem felul vegzodik, hanem le van vezetve es leer a tartaly legaljara."


Ezt nem néztem meg és lehet így van.



"Konnyu ellenorizni, mert hideg motornal alacsonyabban fog allni a szint, mint melegen."


Ez igaz, ezt megfigyeltem.

febr. 16. 18:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 40/45 anonim ***** válasza:
Lehúzód a tartályról a fekete csövet, belevilágítasz a csonkba és nem vízszintesen fog lógni a levegőben, hanem lefele irányba. Különben tényleg semmi értelme nem lenne. A legtöbb ázsiai autó ilyen rendszerű..
febr. 16. 19:10
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!