Családi auto vásárlása elött állunk! Fontos, hogy költséghatékony legyen. Ezért gondolkodunk elektromoson.. Maga az autot drágák de hosszu távban gondolkodunk az inenes parkolás meg az az áram jelenleg olcsóbb?
#32 2x? 12x!!!
Bécs oda vissza ismerősnek 4 töltésből volt meg. ja, plusz idő amig töltőt keresgélsz, és szerencséd van ha üres :D LOL :D :D
#31
Gyaloglásra sem az elektromos, sem a belsőégésű motorral szerelt autó nem alkalmas.
Svájcba mindegyikkel lehet menni, az elektromossal több megállót kell beiktatni ami valakinek probléma, valakinek nem.
Az ugye egyértelmű hogy olyan ember nincs aki évi 1 útra tartja fent az autóját tehát van még emellett más is amit elhallgatsz, persze ha be akarod bizonyítani hogy az elektromos mennyire rossz, akkor nem írod le a felhasználás azon részét ahol neked tökéletes lenne.
Mindegyis, még nincs annyi elektromos autó hogy mindenkinek jusson úgyhogy nem kell azokat a használati körülményeket keresni akiknek jelenleg nem megfelelő, elég ha azok cserélik le akiknek jelenleg tökéletesen illik a mindennapjaikba.
#32.
Svájc kb. 1200km, megy a világítás, fűtés, ablaktörlő + az Alpok emelkedői.
Mindez 2 töltésből?..... na ne!🤔
A DHL-es marketing remekül muzsikál. Ti mihez kezdenétek vele, ha megkapnátok egy órára? Én még egy ingyen ajándékba felajánlott elektromos autót is elcserélnék ezért a lehetőségért. :)
#33/#35: igazából a konkrét autótól függ. Kicsi akksival, közepes vagy nagy fogyasztással naná, hogy gyakrabban állsz meg tölteni. Nagyobb akksival és jobb fogyasztással nyilván ritkábban (és nem feltétlen hosszabb időre).
"+ az Alpok emelkedői."
És lejtői. Ne felejtsd el, hogy elég komoly visszatöltést lehet elérni egy hosszabb lejtőn. És ahová felmész, onnan lejössz. Megjegyzem pont ez a körülmény az, ahol a visszatöltés miatt hatékonyabb lehet egy elektromos autó, mint egy belsőégésű. Nyilván nem töltöd vissza ugyanazt, mint amennyiből felmentél a hegyre, de még mindig visszatöltesz, míg egy belsőégésűvel is minimum 0 lesz a fogyasztásod lefelé. Kékes-Gyöngyös 2kWh+ energia az akksiban - ez egy rosszabb fogyasztás mellett is 10km-re elég. Értsd: 28km "ingyen". Persze fel kellett jutni - de egy belsőégésűvel is fel kell.
Illetve továbbra is: az elektromos autó még nem mindenre, nem mindenkinek jó. Amire és akinek jó, arra viszont jelenleg nincs jobb alternatíva.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!