Melyik gépjármű márkát tartod a legkulturáltabbnak?
Nyilván nem lehet általánosítani ezen a téren sem pl. egyik családtagnak, aki teljesen normális beállítottságú, 4-es golfja van, ami jó allapotnak örvend, tizen x éve van a tulajdonában. A szomszéd utcai suttyó gyereknek szintén 4-es golfja van, annak módja szerint igénytelen smoke&charm matricával, dupla kipufogóval stb...
Persze ez már konkrétabb dolog mert nem márkát, hanem típust említettem.
Tudjuk kik járnak 15-20 éves "béjemvével", de pl az I3 egy igényesebb réteget képvisel szerintem.
Ezek tudatában várnám a normális válaszokat mindenféle személyeskedés nélkül, bár én egy kicsit már elkezdtem a suttyó Jocóka golfjával...😁
Nálam a befutó márka abszolút a Volvo aztán esetleg még a Lexus.
Szerinted miért van ennyi 15-30 éves BMW az utakon? Azért mert ezek az autók idős korban, nagy futásteljesítménnyel, igénytelen tulajokkal is képesek nagyjából rendben és megbízhatóan működni, na és persze más minőséget képviselnek komfort és menettulajdonságok terén, mint egy középkategóriás autó. Szóval ne a dzsipókból indulj ki (közöttük már amúgy is menőbb a Mercedes egy ideje).
Az én hobbiautóm egy 1997-es gyártású BMW E39 530i, sokmillió forintot költöttem rá, és garantálom neked, hogy beleköthetetlen. Nagyrészt én magam szerelem, az autó minden porcikáját ismerem. Akkor ezek szerint az én autóm is igénytelen?
A Volvo utoljára a régi S széria idején volt igényes gyártó szerintem, 15-20 éve. Azóta hemzsegnek a motorhibás konstrukciók, meg a kínai technológiával gyártott elektromos autók, SUV-ok.
A Lexus renoméja a mai napig megvan, de nekik sem csak jó autóik vannak.
Ha új autót vennék, az biztos, hogy az alábbi gyártók egyikétől lenne: BMW, Toyota/Lexus, Honda.
+ "Szerinted miért van ennyi 15-30 éves BMW az utakon"
Mert a szerencsétleneknek erre van pénzük de azért szeretnék megmutatni hogy ők is valakik.
#5
Nem ez volt a kérdés. Más gyártók autói ennyi idős korukban rég a bontóban vannak.
#3
A BMW E39 530i-t 2000-tól gyártották.
1997-ben gyártott E39 530i nem létezik...
Bármilyen jármű lehet kulturált, karbantartottságzól és bánásmódtól függ. Pont jó a példád. Én sosem tudok úgy hozzáállni, hogy ha egy autó öregebb, 15+ éves, akkor ütni-vágni kell, had rohadjon kint, takartani soha, költeni is csak ha nagyon muszáj, mert jön a műszaki, de abból is csakis a legolcsóbbat...
i3-ból felénk (dunántúli megyeszékhely) lassan Dunát lehetne rekeszteni. Valamiért itt divat lett, boldog-boldogtalan ezt veszi. 2-3 éve lett belőle nagyon sok. Külföldi behozott ex flottás i3-aosk elözönlötték a várost. Még a rendszámuk is hasonló. Csak az utcánkban 6 db van. Nem mondanám, hogy mindegyik tulaj dúsgazdag vezérigazgató lenne, inkább közép réteg.
Már te kifejtetted hogy értelmetlen a kérdés.
Ha muszáj válaszolni akkor bármi ami nem egy lerugott fapados kotal és nem egy státus szimbólum, pld egy Focus, Mondeo, Ceed, i30, Octavia...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!