Miért nem kaptam értesítést a biztosítómtól?
Figyelt kérdés
Már több mint egy hónapja volt egy koccanásom, ahol én okoztam a kárt.
A kárbejelntőt kitöltöttük, azonban azóta semmilyen jellegű hírt, értesítést nem kaptam a biztosítómtól.
A károsulttal akkor beszéltem utoljára, miszerint a következő munkanapon elkezdi intézni az ügyet.
Nem tudom, hogy ennek mi a menete (akár gondolom el is húzódhat?), de azt gondolnám, hogy egy hónap után már kellett volna kapnom valamilyen értesítést.
Mi lehet ennek az oka?
A biztosítómmal még akkor beszéltem, mert be szerettem volna jelenteni én is és arról tájékoztattak, hogy nem szükséges, mert úgyis értesítenek.
De semmi hír.
Ha valaki esetleg volt hasonló helyzetben, vagy tud releváns információt mondani, miért tarthat ez eddig kíváncsi lennék a válaszokra.
szept. 30. 22:09
1/1 anonim válasza:
Nekem is volt ilyen, mintha semmi sem történt volna, a károsult szervize intézett mindent (csak egy hátsó lökhárító csere és fényezése volt), a biztosítóm nem adott semmilyen életjelet, bonus Malusom nem változott. Maradtam kussban, szerintem maradj te is, hátha...
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!