Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért nem kaptam értesítést a...

Miért nem kaptam értesítést a biztosítómtól?

Figyelt kérdés

Már több mint egy hónapja volt egy koccanásom, ahol én okoztam a kárt.

A kárbejelntőt kitöltöttük, azonban azóta semmilyen jellegű hírt, értesítést nem kaptam a biztosítómtól.

A károsulttal akkor beszéltem utoljára, miszerint a következő munkanapon elkezdi intézni az ügyet.

Nem tudom, hogy ennek mi a menete (akár gondolom el is húzódhat?), de azt gondolnám, hogy egy hónap után már kellett volna kapnom valamilyen értesítést.

Mi lehet ennek az oka?

A biztosítómmal még akkor beszéltem, mert be szerettem volna jelenteni én is és arról tájékoztattak, hogy nem szükséges, mert úgyis értesítenek.

De semmi hír.

Ha valaki esetleg volt hasonló helyzetben, vagy tud releváns információt mondani, miért tarthat ez eddig kíváncsi lennék a válaszokra.



tegnap 22:09
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!