Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Na most akkor a dízel vagy a...

Na most akkor a dízel vagy a benzin húz alulról jobban?

Figyelt kérdés
Nézzétek el nekem ,friss jogsim van. Szóval vezettem egy 1248cm³-s dízel.Peugeot-t (ugyebár ez egy Fiat multijet motor). Sajnos vagy nem ,egyre több az autó, nyilván dugóval jár. A körforgalom előtt egyesben araszoltam alapjáraton (pff kb 800-900rpm) ,majd mikor én következtem tövig beletapostam a gázba. Volt bőven hely ,hogy beugorjak,de nem akartam tötymörögni ,de sajnos az autó nem így gondolta. Szépen komótosan megindult,majd a körforgalom közepén kb 1500-s rpm-en indult meg. Idáig súlyos másodpercek teltek el. Kb 2 ,de abban az esetben soknak tűnt. Nem tudtam mire vélni,mi tartott idáig. 5-el ha mentem . Aztán kíváncsiságból beültem kollégám szívó benzines autójába. Ez 1242 cm³ . A két autó méreteit tekintve szinte megegyező,illetve súlyra is. Kipróbáltam ugyanezt,1-esben alapjáraton kb 600-700as rpm és ez már instant a gázpedál megnyomása után megugrott mint a franc.
okt. 15. 20:49
1 2 3
 21/27 anonim ***** válasza:
52%

A szmókshárm tédélyisek lepontoztak minket. Pedig mi megpróbáltunk mindent a legjobb tudásunk szerint elmagyarázni, de a tényeken még mi sem tudunk változtatni sajnos. Ha pedig lenne rá lehetőségem, akkor lepontoznám most ezt is. Az Úr Jézus Krisztus szeretete és a Szentlélek egyesítő ereje legyen mindnyájunkkal. Ámen!



:DDDDD

okt. 16. 11:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/27 anonim ***** válasza:
52%
Jaj valaki felpontozott most látom! Hát az Úr kísérje minden lépését!
okt. 16. 11:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/27 anonim ***** válasza:
49%
Jó, ez mondjuk egy Type-R, ami talán jdm volt abban az időben, de a sima vti is tudott 160le-t. :) Ezek a japán rizsrakéták azért tudnak meglepetést okozni annak ellenére, hogy 20-30 évesek. :D
okt. 16. 11:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/27 anonim ***** válasza:
63%
Hogy nyírjuk ki a hajtókarcsapágysort.. alacsony fordulaton rúgdosd padlóig :D :D :D
okt. 16. 11:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/27 anonim ***** válasza:
37%
A dízel az mindenhogyan lassú. csak mondom. :D :D :D
okt. 16. 11:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/27 anonim ***** válasza:
100%

A 'turbó'dízelek 1500-2200 fordulat körül leadják már a maximum nyomatékot, hála a turbónak, a 'szívó'benzinesek 3000 fölött (ez nagy átlagban).

Tehát a dízelek jobban húznak alulról.

DE:

Vannak olyan motorok, mint amit vezettél, amelyek (ne menjünk most bele miért) hatalmas turbó lyukkal rendelkeznek, ami azt jelenti hogy amig el nem éri azt a fordulatot ahol a turbó már betölt, addig halottnak, halottabbnak érzed mint egy sokkal kevésbé nyomatékos benzinest, te ezt érezted.

okt. 16. 12:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/27 anonim ***** válasza:
100%
Mi a tanulság ilyen helyzetben? Ne félj nagyobb gázt adni és jobban ráengedni a kuplungot, hogy minél hamarabb érje el azt a fordulatot, amikor már dinamikusabban megindul. De amint hozzá szoksz, nem lesz ilyen gondod.
okt. 16. 13:25
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!