Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » BMW legnagyobb hibafaktora az...

BMW legnagyobb hibafaktora az az,hogy hátul hajt nem?

Figyelt kérdés
Legtöbb probléma az erőátvitelbe van, és az a kardántengely lesz
okt. 9. 16:31
1 2
 1/14 Telelő Teve ***** válasza:
97%

Hát ja, egy tengely azért rohadt problémás szerkezet. Pl. mi van, ha a felénél elromlik az acél és úgy dönt, hogy megfordul a nyomaték iránya? Netán lekopik róla a címke vagy festék és önazonossági problémái lesznek ettől a tengelynek, mint a fiataloknak akik nem tudják eldönteni, hogy ők fiúk-e vagy lányok.

Én ezért is csak a bicikli láncban bízok, az nem romlik el.

okt. 9. 16:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 anonim ***** válasza:
100%
Nem.
okt. 9. 16:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 anonim ***** válasza:
100%
Igen, mert a sok hülyegyerek emiatt hajtja szét, meg csúszik neki a járdaszegélynek.
okt. 9. 17:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 anonim ***** válasza:
100%
Nem. A BMW-nél a szenzorok és elektronika szeret megpusztulni, az újabbakban meg már a motor is a magas teljesítmény és sok műanyag használata miatt. Az összes többi ami tönkremegy az a nem megfelelő használat vagy karbantartás hiánya miatt van.
okt. 9. 17:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/14 anonim ***** válasza:
100%
A legnagyobb hibafaktora a sóher tulaj.
okt. 9. 17:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 anonim ***** válasza:
75%
Hogyne kardán, mert ugye lényegében egy szimpla fém cső annyira nagy hibafaktor.
okt. 9. 17:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 anonim ***** válasza:
75%
És ha a kardánalagút romlik el??? 😮
okt. 9. 18:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 anonim ***** válasza:
81%

Hú persze egy tengely az aztán nagyon durván el tud romolni,a második legnagyobb veszélyfaktor amikor az indexkapcsoló elkopik,lezárlatozik és felgyújtja az autót...

Na meg néha az égőket is ki kell cserélni és a gumikat felfújni ami drága tud lenni

okt. 9. 18:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/14 anonim ***** válasza:
Az autó 15-25 éves korában majd cserélni kell egy felfüggesztő csapágyat és egy hardy tárcsát. Kerül vagy 50000 Ft-ba.
okt. 9. 18:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 anonim ***** válasza:
100%

Azért látszik, hogy nem sok BMW-tek volt. :D Az újabb szériákon, ahol már az alap modellek is viszonylag nagy teljesítménnyel bírnak, valóban gyakran meghibásodik a kardántengely.


Ennek fő oka a launch control rendszeres használata, azaz instant padló álló helyzetből. A váltó bírja, a kardán kevésbé.


Másik oka egyszerűen a gyenge gyártási minőségellenőrzés, legalábbis ez felteletezhető, mert amúgy teljesen normálisan használja a tulaj, mégis széthullik 8-10 éves korában. Nem azt mondom, hogy gyakori, de több ilyet láttam már.


Ennek a hibaképe, hogy nagyobb tempónál egyenesen arányosan ráz az autó, extrém esetben hangja van. Javítani NEM lehet a kardántengelyt, ha el is viszed speciális centír szakmuhelybe (amiből van kb. kettő az országban), az is csak ideig-óráig lesz jó, vagy egyáltalán nem.


A megoldás az új kardántengely megvásárlása, amiből csak gyári alkatrész van. Költsége 500.000 - 1.000.000 ft közé esik.


Valójában már 10-15 éve a kardántengely a leggyengébb láncszeme a BMW-knek, ha motorteren kívül gondolkodunk csak.


Mondom ezt BMW szerelőként és a márka szerelmeseként.

okt. 9. 19:26
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!