Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Sportautók tartósabbak a...

Sportautók tartósabbak a középkategóriás kocsiknál, ha soha nem száguldunk velük?

Figyelt kérdés

Képzeljünk el 3 versenyt képzeletben 3 autó között, legyen A B C autó:

A autó egy olcsó városi kisautó pl Suzuki Swift

B valamilyen autópályázásra sokak által használt BMW

C egy Ferrari.


Az 1. verseny szabályai (városi teszt):

A 3 autó menjen forgalomban folyamatosan a Nagykörúton betartva a kreszt (50 km/h, piros lámpa, gyalogos elengedése stb) felvéve a forgalom ritmusát egészen addig, amíg el nem romlik. Forgalmi okon kívüli megállás csak tankolás, x óránként sofőrcsere, illetve a használati útmutatóban előírt karbantartások elvégzésére (pl olajcsere). Vesztes az, amelyikhez hamarabb ki kell hívni az autómentőt, győztes pedig az amelyik legtovább bírja.


2. verseny szabályai (autópálya teszt):

Ugyanaz, mint az 1.-nél annyi különbségge, hogy el és vissza megyünk folyamatosan az M3-on a 130-at betartva sportautónál tilos a padlógáz, csak a forgalomban megszokott gyorsulással gyorsítható (1. versenynél is)


3. verseny szabályai (versenypálya teszt):

Hungaroringen körözgetünk a jármű maximális teljesítőképességeinek határán egészen addig amíg el nem romlik (itt is érvényesek a karbantartási, tankolási és sofőrcsere szabályok) A pályán elfoglalt hely itt sem számít, hanem az, hogy melyiknek kell hamarabb kiállnia műszaki probléma miatt.


Mindhárom versenynél az autók mozgásban töltött ideje számít, megtett távolság és a fent részletezett megállások ideje nem számít és mindhárom autó 0 kilométeresen frissen a szalonból van, így előző használatból eredő kopás nem befolyásolja a versenyt és tegyük fel egyik sofőr sem töri össze és nem játszik rá azzal, direkt lassan megy 80 km/h kamion mögött.


Mi lenne a versenyek kimenetele?


okt. 8. 14:48
1 2
 11/11 anonim ***** válasza:

#10

BMW futómű alkatrészei minőségre az egyik legjobbak az iparban. 300 ezerig csak pár szilentet kell cserélni, vagy azokat sem. Nem sok mai autóról mondható ez el.


Hajtáslánc előbb szét fog hullani egy BMW-ben. Főleg a kardán.

okt. 8. 20:01
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!