Attol fugg. Nem csak a LE szamit hanem a nyomatek is.
Van egy autom ami 170 le de nincs benne nyomatek, ezert alig megy. Annyi hogy nem igazan kottyan meg neki ha megvan pakolva.
Masik autom 130 le de jobban megy.
El lehet vele gurulni, elvisz mindenhova. De ha szeretsz dinamikusan közlekedni, akkor nem érzed mindig soknak. Nekem 160Le-m van 350Nm mellett 1300 kg-ban. Nem érzem azt egyáltalán, hogy minden helyzetben mindenkit le tudnék vele tolni az útról.
Ugyanakkor minden relatív. Ha valami 60 lóerős szívó motoros autóból ülnél át, akkor rakétának éreznéd, aztán egy idő után teljesen megszoknád.
Oké, akkor úgy fogalmazok, hogy a mindennapi helyzetekben, a forgalom ritmusának a tartásához elegendő, sőt akár kellemes is lehet (ez megint relatív), de lesznek az úton sokkal erősebb autók is.
#9, az, hogy milyen gyorsan (távon) tudsz megelőzni egy tötymörgő autót emelkedőn felfelé, nem szabályosság kérdése. Még csak feltétlenül a megengedett fölött száguldozni sem kell hozzá. Ez esetben egy erősebb autóval sokkal biztonságosan tudod abszolválni a műveletet. Nem azért előnyös egy erősebb autó, mert a gyengébb végebessége kevés lenne.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!