Miért nézik le/sajnálják le azokat akik suzukival járnak?
Azt gondoljak hogy ennyire csoro hogy csak erre telik.
Biztos van akinek nem telik jobbra de van akinek meg nem ez az elsodleges hogy jo autoval jarjon hanem inkabb a hazat ujitgatja, nyaralni megy, hobbijara kolt.
En azt sem gondolom gazdagnak aki 20 eves audival jar mert ok az osszes penzuket arra koltik, mikozben mamahotelben laknak
Egy fapados Swift is 6,2 millió + forgalomba helyezés, Így akinek erre telik az valószínűleg logikusabban gondolkodik, mint aki ugyan ennyiért 10+ éves német prémiumot vesz.
Előbbinek csak a kötelező szervizek vannak, utóbbinak meg mindig lesz valami baja és sokszorosát költi rá évi szinten, majd egyre több dolog javítása marad el a költségek miatt.
De tény, hogy a BMW, Mercedes, Audi -k között egy swift semmilyennek látszik.
A swift nagy problémája a kicsi csomagtartója ~260 l, A vitara már valamivel használhatóbb 360 literjével ~8 milliós árával. A swiftbe egy babakocsi is neccesen fér bele, 2 gyerek esetén a vitara is nagyon szűkös. Az egyel nagyobb a Scross 430 literjével 8,2 alapárával. Ez utóbbi már használható családi autónak is, de itt már belekarcoltunk a fapados 5 golf árába, ami méretileg kb ugyan akkora csak jóval komfortosabb kivitelben.
Úgy kell autót venni, feleljen meg arra a célra mire használni akarja a gazdája. És én is inkább a swiftet választanám a 10+ éves prémium helyett.
Bár az én felhasználásomnak inkább 4-5 éves Golf, Octavia, Focus felelne meg 6 millióért.
#15
A Suzuki és a Dacia a mainstream, nyugati autógyártás legalja gyártói. Azaz alsó kategóriás, olcsó autóik vannak, akár újról, akár használtról beszélünk.
Minden autónak vannak rosszul sikerült vagy alulra pozicionált modelljei, de ezek a gyártók kifejezetten ebben a szegmensben mozognak. Alacsony műszaki tartalom, gagyi beltér, gyenge ergonómia.
14+
Ha rám gondoltál kérdező, miért vettem suzukit, akkor félreérthetően fogalmaztam. Sosem volt suzukim, 1 éves Octaviam van.
Az egyik sógornőm eleinte Marutival járt, később francia kisautóval, állandóan rávillogtak.
a sors úgy hozta, hogy egy nagyobb összeghez jutott, azonnal vett egy fekete sportmercit...bevallotta, hogy most már érti a levillogásokat.
de szolidalitásból soha nem villog rá sem suzukira, sem más kisautóra..
"A Suzuki és a Dacia a mainstream, nyugati autógyártás legalja gyártói" ebben biztos, hogy nagy igazság van. Ha például megnézünk egy régi ezres swiftet akkor a legnagyobb előnye az olcsó fenntartás és a megbízhatóság ez tény. Viszont a stabilitás a kényelem és a biztonság ismeretlen fogalom bennük. Persze ez sok embernek megfelel(t), soknak meg nem. Bár az is érdekes, hogy egy pár éves új 1.2-es swift is csak 840kg meg 130 felett már érzed túl stabilnak(legalább is ezt mondta az ismerősöm, de a fogyasztásssal és a mozgékonysággal megvan elégedve.) Bár az hogy suzuki tág fogalom. Most azért kíváncsiságból rákerestem hahun a legdrágábbra és a legolcsóbbra Íme:
Kérdés milyen régi Suzuki. Lenézni nem nézek senkit, de valahol sajnálom, hogy valakinek csak pár száz ezres négykerekűre telik, ami a mai forgalmi viszonyok és közlekedési morál mellett zéró biztonságot ad.
Azt sajnálom, hogy ha régi Swiftben (vagy bármi átlag régi autóban) ülsz, akkor baleset esélyén neked kb. esélyed nincs kiszállni élve. Miközben másoknak 2-2,5 tonnás 500+ lóerős gépeik vannak amiből 99% hogy élve szállnak ki.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!