Ha nem tolná a libsi/zöld lobbi az elektromos autókat, lenne esélyük hosszú távon szabadpiaci keretek között?
#10
Épp ellenkezőleg. Az elektromos autók azok, amik mellett kb. egyetlenegy észérv szól, a többit a balliberális uniós vezetés költötte hozzá. Szerencsére az embereket nem lehetett ilyen könnyen bepalizni.
11: Ha a Catl 3 új akkumulátora bejön, akkor gyakorlatilag egy érv lesz ellene:
Ha eső alatt tartom az utcai parkolóban, akkor nem tudom tölteni. Az esőbe persze benzines autót se vettem.
#12
Meg az, hogy egy elektromos autót környezetszennyezőbb előállítani, mint egy belső égésű motorost.
Az egyetlen előnye, hogy nem helyben szennyez.
#12
Esőben töltheted, de közterületre problémás kivezetni a saját áramodat.
#13
Környezetszennyezőbb előállítani, de ha az elektromos és beksőégésű eseténen is teljes életciklust nézünk akkor az elektromos töredékét szennyezi. A gyártás szennyezése a használat szennyezése mellett eltörpül. Szerinted az olaj kitermelése, szállítása, finomítása, újboli szállítása, majd elégetése mennyire káros?
"Meg az, hogy egy elektromos autót környezetszennyezőbb előállítani":
Hasonlísd a szuper szennyező gödi gyárat a a százhalombattai finomítóval.
Az elektromos autóké a jövő!
Ahol már kiépített és normális töltőhálózat van, ott nem kérdés hogy milyet vegyen az ember! (pl. Norvégia)
#17
Persze kisfiam :DDD Ringassátok magatok ezekben a sötétzöld elmebeteg álmokban. Szerencsére az autógyártók kezdik belátni a realitást.
" Szerencsére az autógyártók kezdik belátni a realitást."
Buknak is sorban az európai gyártók, míg az elektromos autókat gyártó kínai márkák élik világukat... Nem ők készülnek gyárakat bezárni...
#19
Igen, az európai gyártók azért buknak sorban, mert a hagyományos modellek helyett az elektromos szörnyekre alapozták a jövőjüket minden szempontból, ez pedig 70-80 százalékban elmaradt a várakozásoktól.
A kínai gyártók nem teljesen piaci alapon működnek, mint azt te is tudod, hiszen a kínai állam bármelyiket kisegíti pénzzel, ha szükséges, illetve a kínai törvények szerint minden cég legalább 51 százalékban állami tulajdon. A másik pedig, hogy a kínai piacon sokkal indokoltabbak és eladhatóbbak az elektromos autók. Egyrészt tele vannak hatalmas városokkal, másrészt a városok között senki nem jár autóval a hatalmas távok miatt. Tehát pont hogy csak a városokban használnak autót, erre tényleg indokolt az elektromos üzem. Másrészt pedig ott kb. semmilyen múltja nem volt a belső égésű autógyártásnak, amik jelenleg kínai érdekeltségű cégek, azokba mind bevásárolták magukat. Tehát az sem elhanyagolható szempont, hogy ők az elektromos vonallal kezdték el az autógyártást (jóval az európaiak előtt).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!