Mi a különbség a közvetlen és a többpontos üzemanyag befecskendezés között?
Mind a kettő "többpontos" A hengerenkénti befecskendezés egyik népszerű elnevezése (MPI). Ez leginkább az egypontos befecskendezéstől különbözteti meg.
Központi befecskendezés:
Szívócsatornába fecskendez a fojtó szelep elött.
Többpontos befecskendezés:
Még mindig a szívó térbe fecskendez, általában a szívó szerepre.
Közvetlen befecskendezés:
Az égéstérbe fecskendez, azért a szívótér befecskendezőshöz képest nagyobb nyomáson. Erre azért van szükség, mert a szívótérben ritkán van nyomás (általában kisebb mint a légköri) Az égéstérben viszont a sűritési ütemben kell és az ott lévő nyomást le kell győzni. A közvetlen befecskendezés legnagyobb előnye az inhomogén keverék képzés. Elég, ha a gyertya körül gyulladás képes a benzin/levegő keverék. A többit a lángfront begyújtja. Ez fajlagos fogyastás csökkenést és megnövekedett korom kibocsájtást eredményez.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!