Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi a különbség a közvetlen és...

Mi a különbség a közvetlen és a többpontos üzemanyag befecskendezés között?

Figyelt kérdés
A közvetlen befecskendezésnél ha nem is nagy nyomáson de közvetlenül az égéstérbe zajlik a befecskendezés, a többpontosnak nevezett rendszernél meg a szívócsatornába közvetlen a szelep elé?

szept. 7. 22:20
 1/1 anonim ***** válasza:

Mind a kettő "többpontos" A hengerenkénti befecskendezés egyik népszerű elnevezése (MPI). Ez leginkább az egypontos befecskendezéstől különbözteti meg.

Központi befecskendezés:

Szívócsatornába fecskendez a fojtó szelep elött.

Többpontos befecskendezés:

Még mindig a szívó térbe fecskendez, általában a szívó szerepre.

Közvetlen befecskendezés:

Az égéstérbe fecskendez, azért a szívótér befecskendezőshöz képest nagyobb nyomáson. Erre azért van szükség, mert a szívótérben ritkán van nyomás (általában kisebb mint a légköri) Az égéstérben viszont a sűritési ütemben kell és az ott lévő nyomást le kell győzni. A közvetlen befecskendezés legnagyobb előnye az inhomogén keverék képzés. Elég, ha a gyertya körül gyulladás képes a benzin/levegő keverék. A többit a lángfront begyújtja. Ez fajlagos fogyastás csökkenést és megnövekedett korom kibocsájtást eredményez.

szept. 7. 23:34
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!