Egy tizenéves autón (márkától függetlenül) sorban válnak az alkatrészek csereéretté.
Na most egy prémium autóban eleve több dolog van, ami elromolhat/csereéretté válhat. A másik meg, hogy jellemzően minden alkatrész drágább hozzájuk.
Ez márkától függetlenül igaz.
Persze ha jó szériát választasz és megkímélt példányt találsz azzal előrébb vagy.
aug. 22. 12:03
Hasznos számodra ez a válasz?
2/14 anonim válasza:
Tényleg. Az oka is egyszerű - itt érik el azt a kort és futásteljesítményt ahol a drága javítások előjönnek.
aug. 22. 12:03
Hasznos számodra ez a válasz?
3/14 anonim válasza:
Sokszor a prémium autók nagyobb motorral nehezebben is szervizelhetők.
Lásd ki kell venni a motort kisebb szervizhez is és az alkatrész is drágább.
aug. 22. 12:13
Hasznos számodra ez a válasz?
4/14 anonim válasza:
Röviden, igen.
Hosszabban, nem feltétlenül.
De ahhoz, hogy azt a néhány ritka darabot az ember megtalálja elég kicsi az esélye. Legtöbb esetben, ha máshogy nem,a saját kárán megtanulja az ember.
Az ilyen autóknál simán benne van a pakliban, hogy megveszed, aztán 2-3 év alatt ráköltöd mégegyszer az árát, aztán beleunsz eladod jó nagy bukóval és veszel másikat. Vérmérséklettől és anyagi helyzettől függően bármennyiszer megismételhető a művelet.
aug. 22. 12:14
Hasznos számodra ez a válasz?
5/14 anonim válasza:
Totalcar műhelyprn-t ajánlom.
Nem ritka, hogy a 4 milliós 10+ éves autóra rákölt még 4-et és még kéne rákölteni 2-t.
aug. 22. 12:17
Hasznos számodra ez a válasz?
6/14 anonim válasza:
Én csak kollégámat láttam, hogy volt egy 2012-es évjáratú, BMW-je, amit tavaly ősszel vett, és nemrég betelt nála a pohár és eladta. Akkor is a szervizből vitték el. Szinte nem volt olyan hónap, hogy valami ne lett volna vele, pedig nem sajnálta rá a pénzt, milla felett biztos költött rá, csak éppen minden reggele stresszben kezdődött, hogy vajon mi jön elő megint.
aug. 22. 13:13
Hasznos számodra ez a válasz?
7/14 anonim válasza:
Nem feltétlenül. Például F10-es BMW-t tudsz már venni 3 millióért is meg 13-ért is. A különbség ugye érthető, és nem csak az a 10 misi...
aug. 22. 13:25
Hasznos számodra ez a válasz?
8/14 anonim válasza:
Az gond többnyire ott kezdődik ezeknél a kocsiknál, hogy az átlag proli megveszi a legolcsóbbat ami szembe jön vele a hahun, aztán nemhogy rendbe rakatná hanem tovább amortizálja.
aug. 22. 13:30
Hasznos számodra ez a válasz?
9/14 anonim válasza:
Ezért nem éri meg kb semmilyen autó.
Bár már szinte minden panelproli tart autót (panelek parkolói DUGIG vannak), ők esetleg olcsón beszél a régit aztán míg megvan nekik, költenek rá sokat.
Ha meg valaki drágán vesz, akkor az előbb drága, és egy idős nem kerül annyiba, majd megint BÖSZMESOK költség.
És akkor most csak a szerelés igényre gondoltam, adó és biztosítást bele sem számoltam.
aug. 22. 13:30
Hasznos számodra ez a válasz?
10/14 anonim válasza:
Nekem csak nem prémium Toyotám, Mazdám, Hondám van. A legfiatalabb közülük 17 éves. Motorikusan mindegyik rendben van, de az idő megeszi szép lassan a belterüket, a használat meg a kopó alkatrészeket. Locsolom rájuk a pénzt, de mindig van valami újabb javítanivaló rajtuk. Ezeknél is az az érzésem, hogy bizonyos cuccok túlárazottak hozzájuk, egy prémium autóhoz meg gondolom még többe kerül minden. Ha van rá pénzed meg mellette másik autód, akkor nem akkora szop.roller egy öregebb prémium, de úgy is okoz kényelmetlenséget, ha folyamatosan szervizbe kell hordani.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!