Mennyire indokolt, hogy egy 20 év körüli Toyota Corolla 1-1.5m ft, valóban ennyire jó vagy csak a megbízhatóságáról szóló hype miatt van ez?
Hirdetnek golf 2-is 1 millióért, audi 80-at 1.5-ért, golf 3-at, stb...
Ember nincs, aki megveszi ezeket az öreg szarokat horror árakon.
Legfeljebb, ha valóban keveset futott bizonyíthatóan, és vigyáztak rá, nosztalgiázni.
De a hülyegyerektől, aki simogatta, puszilgatta, recskázott rá, miskolc mellett csapattak vele a susnyásban, ő meg rak bele egy visszatekert órát, és felteszi 2 millióért.
Egyszerűen ennyit ér a pénzünk.
Kimondani sok az 1-1.5 milla,de valójában semmit nem ér.
Néhány családi bevásárlás,meg rezsifizetések és annyi.
Ahogy a 2-es írta.
Még 10 éve volt igaz az, hogy 1 millióért tiptop autót tudtál venni, ez mára már nincs. Most inkább 2.5-3 ez a határ.
Én Ausztriában élek és egy olyan cégnél dolgozom, ami ad ilyen támogatást elektromos kerékpárokra. A 6000 eurós bicikli csak 4000 euró.
Na mindegy, sok kollegám vett most. Így reflexből majdnem mondtam ami jó magyar szokás, hogy "annyiból autót is kapok", de igazából... Nem nagyon. Nagyon a kínálat alja van 1-1.5 milliókért.
Ráadásul nem azzal van a baj, hogy jó autók vagy nem, mert jók. Az idő már megmutatta. De egy 20 éves autó akkor is 20 éves autó és lehet hogy motorikusan semmi baja nincs és a világból kimegy, állandóan lakatolni kell mert egy vödör csavar már az egész karosszéria. A lakatolás pedig sokkal nagyobb sz.pás és drágább! mint maga az autószerelés. Ez a probléma inkább.
Állapot függő, ha találsz ennyiért jót, akkor igen. De erre nem sok esélyt látok. Legfeljebb E11-es corollára. De a corolla az egy ikon volt mindig is.
"2000-ben éppen az Almerának sikerült letaszítania az ADAC megbízhatósági statisztikájának trónjáról az örök elsőnek számító Toyota Corollát."
Azért ennyi mert megbízható és ennek hangot is adnak.
Na de ám van itt több dolog is. Az egyik, hogy igénytelen autó, kényelmetlen, sokat fogyaszt és ugyanúgy lerohad mint az összes többi.
Egyébként azért gondolják kimondottan megbízhatónak, mert alapból nem is használják annyit, mint a német kocsikat.
Aki Toyotát vesz, az a garázsban tárolja és leginkább csak boltba jár vele.
Nézd meg a külföldi német kocsikat millió kilométer van bennük, persze, hogy több probléma kijön rajtuk és emiatt fikázzák.
Én ültem Toyotába is, de nem kérek belőle. A német precizitásba nem tudsz belekötni.
Igényes, szép, kényelmes.
Van rá kereslet. Németországból (is ) hajóval viszik a hasznàlt corollákat (is) afrikába.
Emellett a gondtalansàg , a megbízhatóság is á árnövelő tényező
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!