Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A VW miert hagyta meg a...

A VW miert hagyta meg a vegletekig lejaratott TSI nevet?

Figyelt kérdés
Holott az uj motorjaik mar nem annyira katasztrofalisan szarok. Nem lett volna esszerubb egy uj betukombinaciot kitalalniuk?
júl. 26. 10:18
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:
36%

"nem annyira katasztrofalisan szarok."


Tehát csak félig meddig szarok, mindezt majdnem olyan drágán, mint egy prémium márka?


"Nem lett volna esszerubb egy uj betukombinaciot kitalalniuk?"

Attól nem lenne silány?


Egyébként ez nem csak egy betükombináció, hanem rövidítés, ami a technológiára utal. Ha ugyanazt a technológiát tökéletesítik, és átnevezik, akkor meg hazugsággal vádolják. Esetleg egy e-betü lehetett volna jó ötlet utána, mint enhanced, pl. TSIe (Twincharged Stratified Injection enhanced). Esetleg a sok bárgyú német VW vevö még az e alapján az energiatakarékosra is asszociál, és mindenkinek jó.

júl. 26. 10:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 anonim ***** válasza:
Jó kérdés.
júl. 26. 11:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/16 anonim ***** válasza:
52%

Mert valójában pár VW fétises tájékozatlan online fröcsögőn kívül senki nem gondolja, hogy különösebben problémás lenne a TSI.

most csinálták volna azt, mint a Peugeot, hogy minden modellfrissításen átnevezzék az egész autót, mert mindegyik sz/r?

Szerintem ez szimplán túlzás. Volt 1-2 probléma a korai TSI-kkel, de egyáltalán nem voltak rosszabbak, mint a konkurencia, ahogy most sem rosszabbak. Akkor meg minek variálnának.

júl. 26. 12:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/16 anonim ***** válasza:
78%
3 inkább tájékozódj, mielött idegen szavakkal dobálózva csinlász szamarat magadból.
júl. 26. 12:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/16 A kérdező kommentje:
Nem volt problémás a TSI? A láncszakadás, olajzabálás, kokszosodás minek számít 150 ezer kilométernél? Érintette a teljes motorpalettát 1.2 - 2.0 között.
júl. 26. 12:20
 6/16 anonim ***** válasza:
100%
5 hát nekem a német kollégám sciroccoján 115 ezernél ugrott át a lánc. Azt mondta odaadja 1000 euróért csak vigyem.
júl. 26. 12:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/16 anonim ***** válasza:

https://www.youtube.com/watch?v=7dW6nDQds6E 28:51-től


Végül is nem olyan rossz, mint ha még egyszer olyan rossz lett volna.

júl. 26. 12:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/16 anonim ***** válasza:
51%
Elébe lehet menni a típushibáknak vezérlés cserével, gyakori olajcserével, járatok tisztításával, de egyértelmű hogy nem jó konstrukció. Azért tartotta meg a nevet, mert nem akarta megváltoztatni.
júl. 26. 14:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/16 anonim ***** válasza:
100%

"Elébe lehet menni a típushibáknak vezérlés cserével, gyakori olajcserével, járatok tisztításával, de egyértelmű hogy nem jó konstrukció."


Azzal aztán sokra mész a vezérmüláncszakadás ellen. A vicc meg az egészben, hogy már a 25 évvel ezelötti fordomban is 140 ezret írtak a szíjra, bár azt otthon is lehetett cserélni.


Akkor mivel is jobb ez a fajta a lánc? Korábban kell cserélni, és még a motort is jól szét kell bontani -> jóval többe kerül.

júl. 26. 14:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/16 A kérdező kommentje:

Ez nekem is magas. Hogy lehet úgy benézni egy vezérműlánc tervezést, hogy gyakorlatilag annyit, nem bír ki, mint egy jobb szíj?

Ennyire költséget kellett csökkenteni, vagy a tervezett avulás lehet a háttérben?

júl. 26. 14:31
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!