A motorosok ruhái miért bőrből készülnek?
#8 azért a német cuccok is olyan furák néha :D Az FC-Moto elég sok német márkát nyomat Bogotto, Held, Büse, aztán ha utána olvasol ezeknek kb semmit sem találni róluk, max német fórumokon :D Ha olyan jók lennének akkor világhírűek lennének, ha a holland Revitnek vagy az angol RST-nek sikerült, akkor ezeknek is kellene... Itt magyarban ez a Mugen Race megy nagyon, nem is csoda hiszen magyar termék, és kb a legolcsóbb, de próbálj meg rákeresni a google-be semmit sem találni róla, még azt is titkolják hogy magyar cucc :D
Én pont ma voltam nézni bőroverált magamnak, szempont volt az is hogy nézzen már ki valahogy, ezek a full fekete bőrruhák rohadtul gyászhuszárosak, ennél már csak az ekte fekete motorok a rosszabbak... annál unalmasabb és kreatívtalan dolog nincs is :D A Dainese Avro 4-et néztem (amelyikben van piros szín is), na ez már legalább néz ki valahogy, és nem műbőr, kényelmes is, kicsit már power-rangeres is :D habár a térkoptató tépőzáras megoldás kicsit fura nekem, mert ha leszedem akkor elég nehéz lesz a tépőzárból a bogarakat kiszedni :D
Azért Talmát a mugen öltözteti így kap némi reklámot is. Nem hiszem hogy titkolnák hogy magyar egyszerűen csak tisztában vannak vele szerinem hogy hol tudnak a piacon jelen helyzetben érvényesülni. Kb mint a biotech usa vagy a scitek márkák amik szintén magyarok és lassan de biztosan jönnek fel de nem rosszabb mint a már régóta befutott tápkieg márkák. Vagy ha csak szétnézek idekint az óraboltokban. Magyaroszági óraboltokban főleg 30-100 000ft közti órákat találsz a kirakatokban. Német,osztrák vagy svájci boltokban kb nem is találsz 300 euro alatt órát mert ott azok nem kelendőek pedig némelyik 80-90 ezres seiko vagy casio már nagyon jó szintet elér de az ára miatt nem kelendő mert hogy úgy mondjam túl olcsó arra a piacra.
Az rst-nek van ha jól tudom 200-ért beépített légzsákja is. Igaz ott a felső rész 200 de gyanítom az alsó nem lenne annyi és sokkal jobb védelmet kapsz.
A fekete cuccokat én sem szeretem, fontos szerintem hogy jól láthatóak legyünk ha már tükörben picik vagyunk.
az RST is csak licenszeli a légzsákját az In&Motion-tól, a Klim is tőlük licenszeli az övékét meg biztos még jó páran, a buktató az bennük hogy előfizetéses a rendszer, de X pénzért örökre is megveheted a licenszet. Míg mondjuk egy Alpinestars Tech-Airnél nincs ilyen csak megveszed és használod, vagy mondjuk a Helite-nél.
A Talma meg... igazából sose volt egy nagy név, 125-ösben nyert annyi év után 40 évesként mikor ott ilyen tizenévesek versenyeznek :D Mostanra meg már szinte nem is mond semmit a neve annyira eltűnt, csoda még hogy öltözteti valaki... Szóval én ezt nem hoznám fel példának. Azt már inkább, hogy a MotoGP-ben az Alpinestars légzsákjait használják, gondolkoztam azon is főleg hogy most jön ki a Tech Air 7x amiben már te magad tudod cserélni a patront nem kell szervizbe küldeni, de én nekem nagyon erős érzésem van hogy ezeken a szar magyar utakon eldurranna mert azt hinné lerepülök a motorról pedig csak egy nagy kátyúba mentem bele :D
#10
Az 5-ös, 7-es, és 9-es válaszaimmal nem mellébeszéltem, hanem konkrétumokat írtam le neked, és én már le is zártam volna veled a 9-es kommentemben a témát, ha esetleg nem tűnt volna fel... 😉
Szerencsére, jött a 11-es kommentelő, akinek láthatóan tőlem nagyobb türelme van a te -magyar létedre- "németes übermensch" stílusodhoz.
Ezért is próbáltam arra célozni neked, hogy nem szokásom a magadfajtákkal összeméregetni a f@szomat... LOL
Hagyományból.
Már a vikingek is ilye cuccban motoroztak, és mint tudjuk ők elég nagy utazók voltak. 😂
Talmácsi? Egy vicc volt az a vén figura a sok fiatal srác között a 125-ös osztályban.
A fater 250-es old timer Jawa-ján tanultam (nagy)motorozni, és utána azonnal egy Honda Forza 750-re ugrottam át a közúton, egyébként meg terepmocisként is egy 250-es (később 450-es) Hondát gyűrtem egy évtizeden át.
Ja, és nálam is a bőr a menő, de ott a minőség, a praktikusság és a tartósság nem a 200 ezres kategóriában kezdődik. Az még csak egy entry level, ami még nagyon messze van az igazi bőrruházattól, és a prémium kategória áraitól.
De szerintem mindenki olyat vesz magának, amilyet csak akar, vagy amire futja.
Nekem egy bukóm vagy egy protektorom is többe kerül 200 ropitól, mert a biztonság a legfontosabb számomra.
(A fater 250-es old timer Jawa-ján tanultam (nagy)motorozni, és utána azonnal egy Honda Forza 750-re ugrottam át a közúton, egyébként meg terepmocisként is egy 250-es (később 450-es) Hondát gyűrtem egy évtizeden át)
Így mindjárt más,akkor gondolom te körbe motorozod Talmát a pannónia ringen.
Nem is tudom hogy ilyen válasz után komolyan lehet e venni téged. Ha már itt tartunk akkor én egy 200-as egyhengeres 4üteműn tanultam motorozni terepen. Aztán gen2 kawa 1000-ren útcán most pedig egy suzuki gsx-s 1000-ret hajtok (2019-es).
Ezektől függetlenül Talma számára csak egy bólya lennék a pályán.
Szereintem nem azt kell nézni hány évesek közt ment hanem hogy összeségében a magyar motorosok közt mit tud menni a pályán. De persze tudom a te időd bármelyik versenypályán jobb.
#26!
Áruld már el, mi abban a vicc ha valaki 26 évesen lesz világbajnok?
Pl. Agostini 26 évesen, Nieto pedig 24, Bautista pedig 22évesen lett világbajnok.
Mellesleg a második és harmadikként említettek szinten a 125-ös kategóriába értek el erre a szintre.
#19
Talmácsi egy nagyon gyenge mezőnyben tudott világbajnok lenni.
A többiek sokkal keményebb mezőnyben lettek világbajnokok.
Talmácsi nevére kb. azok sem asszociálnak, akik most nyomulnak a 125-ben.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!