Ez domborzat függö. Pl hegyen fölfele induläskor jobban kihuzatom az 1est, hogy a 2es ne nyomatek lyukba essen. De ha sik videken vagyok akkor csak meginditom a kocsit es teszem is toväbb mert elbirja erölködes nelül a 2est.
júl. 1. 10:58
Hasznos számodra ez a válasz?
3/19 anonim válasza:
Elektromos autóm van, ez a váltogatás nagyon múltszázadi dolog.
júl. 1. 11:11
Hasznos számodra ez a válasz?
4/19 anonim válasza:
Attól függ. Forgalmas kereszteződésben három másodperces zöldnél majd a kereszteződés után, akárhogy bőg a motor. Ha hideg a motor, nincs rendes olajnyomás, akkor is minden fokozatban kicsit továbbhúzatom. Viszont ha bemlegedett motort indítok újra és a forgalmi helyzet sem indokolja, akkor kb. amint mozog az autó, már megy is a kettes.
Ezt hívják járműkezelésnek.
júl. 1. 11:42
Hasznos számodra ez a válasz?
5/19 anonim válasza:
Automata váltós vasam van, sosem tudom mikor vált.
júl. 1. 12:07
Hasznos számodra ez a válasz?
6/19 anonim válasza:
#5 Automatából is azért lehet szekvenciálisan kezelni, meg vannak olyanok, amiknél van 1-2-3 fokozat, ami azt jelenti, hogy ha pl. beteszed 2-be, akkor kettes fölé csak akkor vált, ha már majdnem tiltásig nyomtad a gázt.
júl. 1. 12:12
Hasznos számodra ez a válasz?
7/19 anonim válasza:
#3 Ha autót vennék, én is a hibrid felé hajlanék, de azért nem árt érteni a váltáshoz. Motorok pl. kevés kivétellel váltósak. Meg hívhatod múlt századinak, ennyi erővel a rádió is egy múlt századi dolog, mégis gondolom van az autódban.
júl. 1. 12:18
Hasznos számodra ez a válasz?
8/19 anonim válasza:
Van benne rádió, sosem kapcsoltam még be. Nem is fogom.
júl. 1. 12:25
Hasznos számodra ez a válasz?
9/19 anonim válasza:
1800-2000 fordulatszámnál.
Hathengeres BMW
júl. 1. 12:28
Hasznos számodra ez a válasz?
10/19 anonim válasza:
Autó/váltó függő.
A mostani autómét ki kell húzatni rendesen, különben elkezd köhögni, meg fulldokolni. Érdekes, hogy csak az 1-2 közötti váltásnál ilyen, a többi fokozatnál nem ennyire érzékeny. Egyébként egy biturbós dízelről van szó, aminek 1500-as fordulaton már 350Nm nyomatéka van, tehát nem az erővel van a baj. Valószínű a váltó áttételezése ilyen valamiért.
Az előző autómnál már ha mozgásban volt a bódé, simán elvitte a 2.-at, nem kellett ennyire kihúzatni.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!