Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Megér megvenni egy 4 éves...

Megér megvenni egy 4 éves autót 200 ezer kilóméterrel?

Figyelt kérdés

Új használtautó vásárlásán gondolkodom, és ahogyan nézem a használtautók.hut, látom hogy a szimpatikus modellek között található sok kilómétert futott fiatal autó. Ezek nyilván (gondolom) sokat pályázott céges autók (kombik alacsonyabb, "business" felszereltségűek) évi 40-50 km-rel, de a fiatal létük miatt elgondolkodtató egynek a megvétele.

Szeretném kérni a véleményeteket, tapasztalatotokat az ilyen autókkal kapcsolatban. Olyat vennék ami egy tulajos, végig szervizelt, magyarországi autó.



jún. 27. 20:11
 1/8 A kérdező kommentje:
Még azt szeretném hozzátenni, hogy a jelenleg újonnan megvásárolható szériákra értem a kérdést, kb 4 millió körül, vannak olyanok, amelyek közül csak a kérdésben leírt specifikációval rendelkeznek (pl seat leon, hyundai i30, kia ceed, ford focus, opel astra k)
jún. 27. 20:13
 2/8 anonim ***** válasza:
37%
Szerintem nem véletlen most adják el őket. 200 körül csomó mindent kéne cserélni. Az meg, hogy az a 200 az 4 vagy 10 év alatt megy bele, az nem akkora különbség.
jún. 27. 21:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:

Apukàmèk 2010-ben vettek egy Ford Focus(turboDiesel) trend azt hiszem a felszereltsége neve ,céges volt balesetes 2 évesen vette egy rokon autószerelő aki megcsinálta és rögtön eladta nekünk.

Az autó szenzációsan teszi a dolgát azóta is.

460000 kilométer van már benne.

A fogyasztása is verhetetlen 5 l.

Nagyon sokat megy városba is ,havonta 2 autópálya nagy tàvval.

Biztos bele lehet nyúlni jóba .

Faternak volt japán ,nèmet ,olasz és francia céges autója előtte.

A francia meg az olasz nem volt strapabíró.

Váltó meg kupplungproblèmàk.

A japán meg nèmet kocsik jól teljesített.

A koreaiakba is érdemes már kotoràszni

jún. 27. 21:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
0%
Nem vennék használt autót.
jún. 27. 21:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
Állapotot veszünk nem kilómétert..
jún. 27. 22:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 Távvezérlésű nyakkendő kötőgép ***** válasza:
57%
Ha szerencséd van céges autó volt, ha nincs akkor taxi. Persze vannak normális taxisok is, de főleg a Toyotákat amiket külföldről hoznak be arab, indiai meg pakisztáni bevándorlók nyúzzák, és hát úgy is néznek ki pár év szolgálat után. A mai autókozmetikával persze sok mindent el tudnak tüntetni a nepperek viszonylag olcsón, de idővel előbukkannak a púder alól a ráncok minden autónál.
jún. 28. 00:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:

En inkabb kilometert ES allapotot vennek, nem kizarolag allapotot.

Az ki van zarva hogy egy 200.000et futott auto ugyan olyan jo allapotban legyen mint egy 80 ezret futott karbantartott auto.

A sokat futott auton lehet hamarosan turbot kell cserelni, feltengely elkezd kopogni, kettostomegut kell cserelni. Megvan mindegyik alkatresznek az elettartama, akkor is ha vigyaztak ra. Valamit 70 ezernel kell cserelni, mast 200 ezernel.

Aztan ott vannak olyan aprosagok hogy a kormany kopik es szetmalik, a biztonsagiovet neked kell visszasegiteni mert nem huzza vissza magatol, az ules ki van ulve, a szelvedo tele van kavicsfelverodesekkel es karcokkal, a hatso ablaktorlo szarra karcolta az uveget mert sosem csereltek, parkolasbol adodo serulesek.

jún. 28. 03:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:

2, 7, irgalmatlan baromságokat írtatok, nem sok közötök van az autókhoz.


" Az meg, hogy az a 200 az 4 vagy 10 év alatt megy bele, az nem akkora különbség."


Az óratekerés pontosan azért népszerű mutatvány Magyarországon, mert a magyarok kilométer alapján vesznek autót, nem pedig állapot alapján, és van a bűvös 150.000 kilométer, arra élvez a magyar. Afölött már bontóba való az autó. Nem véletlenül van halomszámra hahu-n olyan autó, ami pont e bűvös szám környékén van.


Reagálva pedig a második mondatodra, ami nagyon lényeges: Ha egy 4 éves autóban 200.000 kilométer van, az biztosan nem tekert. El fogom hinni, hogy mentek vele évi 50.000 kilométert. Ha viszont egy 10 éves, 3.0-es dízel autót 120.000 kilométerrel hirdetnek, azt biztosan 3x megtekerték már, ugyanis SENKI nem fog 3.0-es dízel autót venni a Tescoba járni, ráadásul a dízelautók felárasak, közel 1 millióval kerülnek többe újonnan a benzinesekhez képest, pontosan azért, mert a dízel az utazóautó, aminek pont az a célja, hogy sokat menjenek vele és az alacsony fogyasztás (a benzineshez képest) visszahozza a felárat az évek alatt. Évi 12.000 km pedig még az átlagot sem üti meg, mert az évi 15.000, az az átlag kilométerszám. De ezt a magyaroknak nem lehet megmagyarázni, veszik a 3x megtekert autókat 2x annyiért mint a valós értékük, mert alapvető matematikai műveleteket nem képesek elvégezni, ezért elhiszik, hogy 10+ éves utazóautókat 10 éven keresztül egyébként a panel előtt parkoltatták, csak néha elugrottak vele az Aldiba.


"Az ki van zarva hogy egy 200.000et futott auto ugyan olyan jo allapotban legyen mint egy 80 ezret futott karbantartott auto."


A becsületesnepper mondta azt, hogy látott olyan Hondát, patika volt, a motortérben olajpára nem volt, kívül belül makulátlan volt az autó, és bár elsőre azt látta, hogy 44.000 kilométer van benne, visszahajolva látta, hogy 440.000 kilométer volt a Hondába... és mint egy szalonautó.


Meg ült olyan Toyotában, ami másfél éves volt 50 ezer kilométerrel, és konkrétan fényesre volt kopva a lábtér! a vezetőülés alatt, meg a kormány fényesre volt kopva. Mert valami melós használta, akinek állandóan izzadt a keze meg bakanccsal ült az autóban, és hiába csak 50 ezer volt benne, belül úgy nézett ki mint egy 20 éves autó...



Ha pedig a saját példámat kell mondani: én 2 évesen vettem egy dízel Astrát még 10 évvel ezelőtt, 130 ezer km volt benne. Tehát 65.000-et mentek vele 1 évben, területi képviselőé volt az autó, biztosan nem tekert.


A 10 év alatt, 1 fillért nem kellett még költenem az autóra (olajcsere és fékcserén kívül) és már több, mint 100 ezer kilométert én is beletettem. Most vagyok 230 ezernél, semmi baja az autónak, van aki a mai napig azt hiszi, hogy új autó.


Ha akkoriban ragaszkodom a kilométerhez, akkor veszek egy olyat ami 20.000-et mutat természetesen sokkal drágábban (és valószínűleg tekert), és nem érteném hogy miért kell 100 ezernél például turbót cserélni és azt a konklúziót vonnám le, hogy sz.r az Opel. Pedig nem az, csak már bőven 200 ezer felett van benne a kilométer, és időszerű. De nekem erről fogalmam sincs, mert nekem meggyőződésem, hogy amúgy csak 90-100 ezer kilométer van az autóban, holott 200+ ezer van benne....

júl. 5. 16:35
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!