Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Korlátlan jogsi mellé milyen...

Korlátlan jogsi mellé milyen motort?

Figyelt kérdés

Sziasztok. Simsonos előélettel rendelkezem, a jogsi urán szeretnék egy megbízható, túrázásra alkalmas gépet. Ami fontos az a vételár, viszonylag régebbi konstrukciókat néztem, nem szeretnék 2 millió vagy afelett vásárolni. 182cm vagyok és majdnem 120kg, ültem már GS500-on, mit mondjak elég nevetségesen néztem ki.

Amiket néztem az a sor4-es 600-as bandit/hornet páros, illetve V2 -es SV650.

Viszont a szívemhez az túraenduro/supermoto van a legközelebb, sajnos ezeknek az áruk is magasabb.

XT660X illetve KTM 690SM hangja az, ami igazán tetszik, nagyjából egy árkategória. Vannak esetleg olcsóbb árkategóriás, ilyen hangú motorok? Tetszik a sor4 hangja, de valamiért ez az enduro/sm 1 henger hangja sokkal jobban bejön... Teljesítmény nem igazán érdekel, az XT 48 lóereje is bőven elegendő lenne, inkább az a hang, amit ezek produkálnak.. ☺️



jún. 7. 17:48
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
32%
Hayabusa.
jún. 7. 18:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 dirtboy ***** válasza:

Ha felütöd a használtautót azért akad pár lehetőség. Azt nem írtad mennyit szánsz rá csak azt hogy mennyit nem. Olyan 1.4-1,7 ért azért már akadnak jó vasak.

pl suzuki dl 650,yamaha xj6s,yamaha fz6s,honda nc700x,benelli trk502,honda xl700 v


egyhengeres pl aprilia pegaso 650 bár én a helyeben annyira nem erőltetném az 1hengert de te tudod.

jún. 7. 19:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 A kérdező kommentje:

Köszi dirtboy, igen, nagyjából a lehetséges modellekkel tisztában vagyok, sok Dodort illetve motor tesztet néztem. Mindenütt az SV650-t írják mint nagyon megbízható "kezdőbarát" motor.. lehet, hogy az lesz a választás. Évjáratban picit frissebb mint mondjuk egy Bandit illetve az ára is sokkal jobb. Jó dolog a supermoto csak nem az én pénztárcámhoz. (Kb 1millióért megveszem, utána ha kell szervíz akkor kb megállok az XT vételáránál, ami nem mindegy azért)

Így pedig max megbarátkozok a csendes SV-vel.

jún. 7. 20:30
 4/14 A kérdező kommentje:
Persze lecsekkolom őket azért, nehogy aztán valami megfogjon :)
jún. 7. 20:31
 5/14 A kérdező kommentje:
Ha már sor4 akkor mindenképp naked a cél, az idomos változatok valahogy semmin sem tetszenek nekem, kivéve a CBR-en illetve Ninján 🤔
jún. 7. 20:34
 6/14 anonim ***** válasza:

"Viszont a szívemhez az túraenduro/supermoto van a legközelebb,"


SV helyett miért nem nézel DL-eket ha már túraendúrók tetszenek? Ugyanaz a V2-es blokk van mindkettőben.

jún. 7. 21:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 A kérdező kommentje:
Hmm tetszik a DL is.. Tehát az SV illetve DL között kb semmi különbség nincs? Az mennyire számít, hogy karbis a gép vagy injektoros? Ha jól tudom a régebbi hornetek illetve banditok is karbisok még, ez felróható negatívumként? Egyre inkább megyek az sv, vagy mostmár a dl felé.. esetleg még az fz6s.. mi alapján kéne döntsek? Mindegyik hangja tetszik, teljesítmény meg tökmindegy már nekem ilyen teljesítménynél. (Csak túl sok ne legyen)
jún. 7. 21:52
 8/14 A kérdező kommentje:
Külső alapján ítéljek? Amennyire tudom ezek megbízható gépek.
jún. 7. 21:53
 9/14 anonim ***** válasza:

Neked kell dönteni! Első motornál én is sokat filóztam, hogy melyik legyen. Ugyanaz mint az oktatómotor, Kawasaki ER6, de megutáltam a sor kettőt, majd szemezgettem CBF 600 S Hondákkal is, mert mindenképpen olyan motort akartam aminek azért van némi szélvédelme. Valahogy a túraendúró vonalra tévedtem a keresésben, és többek közt ekkor került képbe a DL650-es V-Strom is, és most egy 2008-as példány tulaja vagyok. Jó nyomatékos motor, nem kell szétforgatni, 67 lóerő van akinek kevésnek tűnik, de nekem elég, hangját is szeretem, főleg mikor motorfékkel kapcsolgatok vissza 😊😊.

Nálam szempont volt, hogy injektoros legyen, főleg a mostani benzin miatt. Épp elég szerelős videót láttam, hogy hogyan néznek ki a karburátorok az etanol miatt, és nekem eddig a téli álom után is pöccre indul, nem kell köszörülni. Másik szempont volt még az utasnak is normális ülés, ami szintén megvan.

jún. 8. 08:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 dirtboy ***** válasza:
Ha van lehetőséged rá ülj fel mind kettőre,a motor ugyan lehet ugyan az két motorban de attól még viselkedhet másként mert pl az áttételezés nem ugyan az a dl-ben mint az sv-ben de a fő eltérés inkább maga a motor geometriája felépítése. Az sv-sportosabb előre dőlős motor mely terheli a csuklót is keményen. A dl pedig túrázós motor amin szélesebb kormányvan,egyenesebben ülsz rajta kényelmesebb térdszög mellett. A végátétele is más így valamivel lassabb de 190-200körül azért megy. Döntéshez a legegyszerűbb ha feltudsz rájuk ülni hogy érzed melyik pozíció fekszik neked jobban.
jún. 8. 09:01
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!