A kat. jogsi forgalmi vizsgánál is jellemzőek az indokolatlan buktatások?
Hallani mindenfelől, hogy a fiatalok nagyon elenyésző %-át nem buktatják meg az első (vagy akár második) forgalmi vizsgáján és nagyon sokszor banális okok miatt buktatnak. Ez mennyire jellemző nagymotornál?
26 vagyok, szeretném lerakni, aztán érdekelne, hogy mire készüljek.
Én 2022-ben elsőre átmentem. Kaptam pár hibavonalat, amire a vizsgabiztos is azt mondta, hogy nem is igazán hiba, csak nehogy elbízzam magam.
De szerintem amúgy B kategóriánál sincsenek indokolatlan bukások. Nyilvános a vizsgalap, és ha megnézed, az azonnali bukást eredményező hibák rosszabb esetben embert is ölhetnek, a hibavonalat eredményező hibák rosszabb esetben koccanást okozhatnak. Nem indokolatlan bukások vannak, hanem felkészületlen, idióta vezetni vágyók.
Egy vidéki suli b kat statisztikája:
2023.03. negyedév
Vizsga Sikerességi Mutató (VSM) elmélet - VSM 34,55%
gyakorlat - VSM 28,17%,
2023.04. negyedév
Vizsga Sikerességi Mutató (VSM) elmélet - VSM 50%
gyakorlat - VSM 25,3%
Tény, hogy vannak olyan vizsgázók, akiket meg kell buktatni, de az is tény, hogy igenis sok az indokolatlan buktatás. De mindegy is, a motor része érdekelt inkább, b kategóriás jogsim hálistennek lassan 10 éve van.
Amikor én vizsgáztam, akkoriban az volt a menet, hogy amikor az ember elérte a seg.motor hajtására jogosító kort, akkor tett egy kresz vizsgát, aztán felszedte a rutint valami akkoriban szokásos motorhajtású (Riga, Verhivina, Babetta) eszközzel
Mire az A kategóriára vizsgázhatott, a rutinja megvolt, csak a nagyobb motortömeghez meg teljesítményhez kellett hozzászokni. Meg persze szerezni egyet a vizsga idejére.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!