Lehet baja ettől az autónak?
Ha még csak MAJDNEM üres volt, akkor tuti nem. A tartályban lévő mennyiség az kis túlzással mondhatni csak "extra". Amíg a tartály nem csont száraz, addig a motor maga még tele van.
Milyen autó? Lehet nem légtelenedett ki rendesen. Némelyik autó kilégteleníti magát, ha ez a helyzet akkor valószínűleg ez zajlott le, most felöntötted, kész is van, nem lesz vele baj innentől. De van, amelyiket kézzel kell légteleníteni.
8.
Csak szólok, hogy kb 10 liter van a rendszerben a 2 csík között pedig kb 1 deci vagyis az 1% -a van, a tartály aljáig lenne 3-4% mínuszban vagyis 10 helyett 9,6 literrel ketyegne. Ez egyébként is egy tágulási tartály, ha úgy vesszük a fölös víz van benne, ha itt nincs, de még mindenhol máshol van (de nem levegő), akkor annak még jónak kell lennie. De még ha kevés is lenne a víz, mint hőtömeg, van venti elöl, ami kb 103 foknál bekapcsol, legfeljebb kicsit előbb eléri a 103-at (ha egyáltalán, mert kinti 25 fok alatt nem is szokta, elég a menetszél).
Mindezzel együtt, ahhoz képest, hogy mekkora bajt tud csinálni, ha sok víz eltűnik, nagyon lazán kezelik a gyártók. Alacsony folyadékszintre eleve nagyon kevés autó riaszt. Sok új autóban még a hőmérő sincs, csak 110 fok körül felgyullad egy lámpa, de az előzményeket (a hő emelkedését) emiatt nem látod. Aztán amúgy is lehetne egy pár literes külön vésztartály, ha menet közben kellene, onnan átfolyatná, ilyen sincs.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!