Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Az autószerelők miért nem...

Az autószerelők miért nem szeretik ha általam vitt (nem használt, új) alkatrészt kell beszerelni?

Figyelt kérdés

Ha nem ő intézi az alkatrészt akkor sokkal később is vállal el. Ha ő intézi akkor kb pár nap után vihetem is hozzá.

B*tól szokta hozatni az alkatrészeket. Az alkatrészre amire szükségem lenne 110ezerrel olcsóbb a K*autónál mint a B*nál.. És teljesen ugyan az a cikkszám! Minden! Valószínűleg azért, mert van tegyük fel 50% kedvezménye a B*nál? Velem kifizetteti a teljes árát és így még ő nem csak a munkadíjon nyer hanem az alkatrészen is? Ezért nem szeretik a szerelők ha a kuncsaft viszi az alkatrészt?


ápr. 28. 08:21
1 2
 1/19 anonim ***** válasza:
89%
Igen, mert van kedvezménye és keres az alkatrészen is. Másrészt, ha te viszel valamit, az nem biztos, hogy jó, nem biztos, hogy megfleelő minőségű, nem biztos, hogy minden lesz, ha meg valami nem olyan lesz, mint gondolod, akkor hiába az alkatrész a hibás, te a szerelőre fogod majd. Ha valami nem oké, akkor vagy tologatja az udvaron a félkész kocsit, vagy foglalja az aknát/emelőt, amíg neked megjön a GLS az új alkatrésszel és még lehetne sorolni, párszor már kiveséztük ezt itt is, keress vissza pár kérdést a témában
ápr. 28. 08:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/19 anonim ***** válasza:
84%

Hát igen az anyagi veszteségen túl az idő vagy plusz munka is számít.

Én saját kocsit borítottam szét a K*autótól rendelt cucc nem volt jó, vagy össze rakom, vagy egy hétig áll. Ezt pénzért dolgozó ember nem szereti. Így a 65.000Ft-os munka 28.000-be fájt plusz 2*1 óra szerelés. De egy hétig tartott.

Na ha a szereplő B**dizik ott 1-2 óra múlva ott a jó cucc és mehet össze.

ápr. 28. 08:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/19 anonim ***** válasza:
24%

1. A garancia a vevő nevére szól. Ha szar az alkatrész, ő fél órán belül meg tudja oldani, de ha te viszel szart, akkor az neked napokig tart. Rengeteg időt el tudsz neki baszni, az idő pedig pénz. Gondolom ha azt mondaná, hogy azt az időt fizesd ki, az sem tetszene.


2. Az alkatrészkeresés manapság egyáltalán nem egyszerű. Sokszor még alvázszámra keresve sem egyértelmű, hogy mire van szükség. Vagy azért, mert többfélét is kihoz az alvázszámra, vagy olyan is előfordul néha, hogy egyet hoz ki csak, de annak köze sincs a valósághoz. Sokszor nincs kép, vagy nem elegendő/minőségű a beazonosításhoz, ilyesmi. A szerelőnek nagyobb tapasztalata van abban, hogy beazonosítsa és kiválassza azt, amire szükség van, de ha netán mégsem megy, végső mentsvárként például az Unix, de szerintem a Bárdi is, fel tudja venni a kapcsolatot közvetlenül a gyártóval, gyári lekérdezésnek hívják, 1-2 órán belül maga az autógyártó fogja pontosan beazonosítani és az 100% hogy jó lesz. A tulajnak fogalma sincsen róla, hogy mi van az autójában, egyrészt mert nem ért hozzá, másrészt meg sokszor csak akkor derül ki, hogy mire van szükség, mikor már szét van szedve, szóval nem lehet előre megvásárolni, ráadásul még gyári lekérdezést sem tud csinálni, sőt, még egy rohadt Partslink24 előfizetése sincsen.


Tehát röviden: ha ő veszi, 99% hogy jó lesz az alkatrész, ha mégsem, akkor fél óra alatt kicseréli. Ha az ügyfél veszi, 70% az esélye annak, hogy szar lesz és napokig tart a megfelelő beszerzése.


Rikácsolhattok akármennyit, nem fogok szopni miattatok. Mindegyikőtök azt hiszi, hogy megijedünk attól, hogy "akkor viszem máshová". Kit érdekel? :DDD Vigyed. Nincs szükségem ilyen faszari, fillérbaszó ügyfelekre, tele a parkoló tisztességes emberek autóival, akikkel nincsenek ilyen gondjaim.

ápr. 28. 09:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/19 anonim ***** válasza:
63%

"fillérbaszó ügyfelekre"


ha a boltban neked is 50-70%-kal többé adnák ugyanazt, mint amit mas megvesz ugyanennyivel olcsóbban, gondolom akkor sem jarna a szád... ja, de... na én meg az ilyenekhez nem viszek autót sosem. kicsit el vannak szállva maguktól.

ápr. 28. 09:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/19 anonim ***** válasza:
55%
ja, és nem kell a rizsa... szállítók be szervízeknek csomagokat... a jelentős részük ugyanúgy az autodocról rendeli, amit minden hülye megtud venni. csak ugye jobb előadni hogy fúú micsoda munka meg logisztika kell 2 féktárcsa rendeléshez :D
ápr. 28. 09:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/19 anonim ***** válasza:
41%

#4 Nem kerül többe. Az alkatrész ugyanannyi az Unixban is, mint Kovácsnál. Ami többe kerül, az az ügyfél kiszolgálása. Itt pedig visszakanyarodunk oda, amit már írtam: az Unix azonnal cseréli, a Kovácsnál ez 3 nap. Ezt a kiesett időt kifizeted nekem zsebből? Nem. Bezzeg óránként telefonáltok állandóan, hogy mikor lesz kész.


A patkányság netovábbja.

ápr. 28. 09:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/19 A kérdező kommentje:
#3 Én értem ezt az oldalát is. És ebben is van valami. De azt ne próbáld meg nekem beadni, hogy ha van két termék és teljesen ugyan az között 100+ ezer különbség van akkor te a drágábbikat fogod megvenni. Vagy nem fog téged frusztrálni, hogy az egyik alkatrészkereskedő miert dob ra +100ezret, miközben máshol jócskán olcsobb, és FULL ugyan az a cikkszám. Plusz már ezeknek az oldalaknak a keresője ilyen hülyebiztosra van kb megcsinálva. Minden adatot meg kell hogy adj az autódról és olyan alkatrészeket fog feldobálni ami abba való.
ápr. 28. 09:37
 8/19 A kérdező kommentje:

#6

Tényleg nem kerül többe? 😃


Unix:


[link]

ápr. 28. 09:48
 9/19 A kérdező kommentje:

Bárdi:


[link]

ápr. 28. 09:48
 10/19 A kérdező kommentje:

Kovács:


[link]

ápr. 28. 09:49
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!