Az autószerelők miért nem szeretik ha általam vitt (nem használt, új) alkatrészt kell beszerelni?
Ha nem ő intézi az alkatrészt akkor sokkal később is vállal el. Ha ő intézi akkor kb pár nap után vihetem is hozzá.
B*tól szokta hozatni az alkatrészeket. Az alkatrészre amire szükségem lenne 110ezerrel olcsóbb a K*autónál mint a B*nál.. És teljesen ugyan az a cikkszám! Minden! Valószínűleg azért, mert van tegyük fel 50% kedvezménye a B*nál? Velem kifizetteti a teljes árát és így még ő nem csak a munkadíjon nyer hanem az alkatrészen is? Ezért nem szeretik a szerelők ha a kuncsaft viszi az alkatrészt?
Hát igen az anyagi veszteségen túl az idő vagy plusz munka is számít.
Én saját kocsit borítottam szét a K*autótól rendelt cucc nem volt jó, vagy össze rakom, vagy egy hétig áll. Ezt pénzért dolgozó ember nem szereti. Így a 65.000Ft-os munka 28.000-be fájt plusz 2*1 óra szerelés. De egy hétig tartott.
Na ha a szereplő B**dizik ott 1-2 óra múlva ott a jó cucc és mehet össze.
1. A garancia a vevő nevére szól. Ha szar az alkatrész, ő fél órán belül meg tudja oldani, de ha te viszel szart, akkor az neked napokig tart. Rengeteg időt el tudsz neki baszni, az idő pedig pénz. Gondolom ha azt mondaná, hogy azt az időt fizesd ki, az sem tetszene.
2. Az alkatrészkeresés manapság egyáltalán nem egyszerű. Sokszor még alvázszámra keresve sem egyértelmű, hogy mire van szükség. Vagy azért, mert többfélét is kihoz az alvázszámra, vagy olyan is előfordul néha, hogy egyet hoz ki csak, de annak köze sincs a valósághoz. Sokszor nincs kép, vagy nem elegendő/minőségű a beazonosításhoz, ilyesmi. A szerelőnek nagyobb tapasztalata van abban, hogy beazonosítsa és kiválassza azt, amire szükség van, de ha netán mégsem megy, végső mentsvárként például az Unix, de szerintem a Bárdi is, fel tudja venni a kapcsolatot közvetlenül a gyártóval, gyári lekérdezésnek hívják, 1-2 órán belül maga az autógyártó fogja pontosan beazonosítani és az 100% hogy jó lesz. A tulajnak fogalma sincsen róla, hogy mi van az autójában, egyrészt mert nem ért hozzá, másrészt meg sokszor csak akkor derül ki, hogy mire van szükség, mikor már szét van szedve, szóval nem lehet előre megvásárolni, ráadásul még gyári lekérdezést sem tud csinálni, sőt, még egy rohadt Partslink24 előfizetése sincsen.
Tehát röviden: ha ő veszi, 99% hogy jó lesz az alkatrész, ha mégsem, akkor fél óra alatt kicseréli. Ha az ügyfél veszi, 70% az esélye annak, hogy szar lesz és napokig tart a megfelelő beszerzése.
Rikácsolhattok akármennyit, nem fogok szopni miattatok. Mindegyikőtök azt hiszi, hogy megijedünk attól, hogy "akkor viszem máshová". Kit érdekel? :DDD Vigyed. Nincs szükségem ilyen faszari, fillérbaszó ügyfelekre, tele a parkoló tisztességes emberek autóival, akikkel nincsenek ilyen gondjaim.
"fillérbaszó ügyfelekre"
ha a boltban neked is 50-70%-kal többé adnák ugyanazt, mint amit mas megvesz ugyanennyivel olcsóbban, gondolom akkor sem jarna a szád... ja, de... na én meg az ilyenekhez nem viszek autót sosem. kicsit el vannak szállva maguktól.
#4 Nem kerül többe. Az alkatrész ugyanannyi az Unixban is, mint Kovácsnál. Ami többe kerül, az az ügyfél kiszolgálása. Itt pedig visszakanyarodunk oda, amit már írtam: az Unix azonnal cseréli, a Kovácsnál ez 3 nap. Ezt a kiesett időt kifizeted nekem zsebből? Nem. Bezzeg óránként telefonáltok állandóan, hogy mikor lesz kész.
A patkányság netovábbja.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!