Tetszenének nekem is ezek a Roomsterek, de olyan gyenge kávédaráló van bennük, hogy élvezhetetlenné teszik a vezetést.
Te is szombathelyi vagy?
Városi kisautónak elég bevásárolgatni,meg elmászkálni a másik megyébe rokonozni.
Nem értem,mitől van az,hogy már sokan nem tudnak 300 LE alatt elképzelni autót.Gondolom a primitív f.szméregetési kényszer az oka.
Ez az autó egy régebbi model, de van "új" is..
Fiat 500, Smart és sorolhatnám..
Mert aki megveszi,arra használja, amire vette, közlekedni akart, erre volt pénze és sorolhatnám.
Az, hogy Neked más a véleményed, az egy dolog.
Ha gondolod, hogy igazad van, add el az ötleted, minek ilyen frinc/franc autó, sokkal jobban járnának erős, dögös autóval, és kérd a "feltalálói" díjat.
Meggazdagodsz?
A 2000-es években városi autónak 1150 kilós kaszniban bőven elég volt a 70-80 lóerő, ahhoz hogy 50-nel arrébb gurulj.
Az csak egy dolog, hogy a mostani divatnak megfelelően egy relatív kisautóban is kell, átlagos lett a 150-180 lóerő. Amit normál városi használatban 98%-ban ki sem használsz. Jó ha van tartalék persze, de szigorúan műszakilag nem feltétlenül indokolt. Inkább ez a "ha a szomszédnak 160 lóerős autója van, akkor az enyém, nehogy már csak 140 legyen" felfogás generálja a piaci igényt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!